Gjest imli Skrevet 29. november 2007 #461 Del Skrevet 29. november 2007 Vet ikke om det er så stor forskjell da. Litt kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 29. november 2007 #462 Del Skrevet 29. november 2007 Hei hei Du hadde ikke så mye mage nei, men nå begynner en å se at det blir gravidmage av det der Litt forskjell var det. Min venninne hadde ikke mage før hun passerte 6 måneder. Var på ekstra ultralyd for hun var så bekymret og greier. Poff, så este hun ut Håper du får en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. november 2007 #463 Del Skrevet 29. november 2007 Har ikke så mye mage enda nei... Alle andre har mye større enn meg, ser det ut til på de bildene jeg har sett av andre. Ja, ja, den kommer nok Kjenner i alle fall at det er noen der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 29. november 2007 #464 Del Skrevet 29. november 2007 Så fin en mage, imli! Etter hva jeg har hørt, så skal du vel være glad for at den ikke er kjempestor ennå Den kommer nok tidsnok likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. november 2007 #465 Del Skrevet 29. november 2007 Det var ikke mye mage der enda nei, men plutselig kommer den. Sånn var det for meg forrige gang. Ikke antydning før etter uke 21, men så var den DIGER på noen få uker. Men nyt den mageløse tilværelsen. Du blir nok lei den i god tid før fødselen likevel. Godt det ble ordning med håret. Kjipt når det blir sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 29. november 2007 #466 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Det var en søt liten mage imli Men plutselig plopper den skikkelig ut. Varierer jo veldig fra person til person dette da når man får mage. Føles magen større på kveldene hos deg? Føler meg som en hval jeg da Endret 29. november 2007 av linky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 29. november 2007 #467 Del Skrevet 29. november 2007 Jepp! Den vil nok ploppe ut sånn plutselig.. Det var hvertfall sånn med venninna mi Men du har en fin mage, og det er ikke så vanskelig og se at du er gravid hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. november 2007 #468 Del Skrevet 29. november 2007 Fin mage! Jeg også vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. november 2007 #469 Del Skrevet 29. november 2007 Fin mage! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. november 2007 #470 Del Skrevet 29. november 2007 Takk for mage-skryt alle sammen! :bukke: Blir nok snart større ja. Tror kanskje den er litt større på kveldene også. Ser i alle fall gravid ut uten klær Men jeg har jo vanligvis helt flat mage, så for meg har det jo blitt ganske mye forandringer allerede, selv om det ikke synes for omverdenen med mindre jeg skulle finne på å gå i veldig trange klær Lurer på hvor mye jeg har gått opp nå... Har ikke turt å gå på vekta. Men man kan jo lure på hvor de 5-6 kiloene jeg har gått opp allerede ligger hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 30. november 2007 #471 Del Skrevet 30. november 2007 På puppene! God helg, imli. Håper du får en kjempefin første advent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 30. november 2007 #472 Del Skrevet 30. november 2007 Å! Første søndag i advent på søndag! Det hadde jeg glemt en stakket stund. Nå ble jeg glad! Frem med pynten! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 30. november 2007 #473 Del Skrevet 30. november 2007 Liten mage. Men når den først begynner å vokse så vokser den sikkert mye om gangen. Sånn er det hos meg i hvert fall. Ikke noe vekst på noen uker, så plutselig vokser det masse i løpet av dager, for så å roe seg ned igjen. Bra at dere minnet meg på at advent begynner på søndag. Må ta frem pynten jeg også. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. november 2007 #474 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg gleder meg sånn til advent - må finne frem pynten i morgen Ha en fin helg imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. november 2007 #475 Del Skrevet 30. november 2007 På puppene! God helg, imli. Håper du får en kjempefin første advent Kanskje det? Ikke på magen i alle fall! Men veide meg til morgen i dag, og veier fortsatt 72.5 kilo. Dvs at etter min vekt har jeg gått opp ca 4 kilo, etter jordmor sin ca. 6 kilo. Tror jeg regner etter min egen jeg Det var jo den jeg veide meg på før jeg sa hvor mye jeg veide i utgangpunktet. Ha en fin advent du også! Å! Første søndag i advent på søndag! Det hadde jeg glemt en stakket stund. Nå ble jeg glad! Frem med pynten! God helg! Ja, henge opp stjerner i vinduene i helga! Har hengt opp julegardiner på kjøkkenet allerede jeg Liten mage. Men når den først begynner å vokse så vokser den sikkert mye om gangen. Sånn er det hos meg i hvert fall. Ikke noe vekst på noen uker, så plutselig vokser det masse i løpet av dager, for så å roe seg ned igjen. Bra at dere minnet meg på at advent begynner på søndag. Må ta frem pynten jeg også. Ha en fin helg Ja, det kommer nok mage hos meg også etterhvert. Kjenner at den er større noen ganger, tror det har litt med hvordan babyen ligger. Noen ganger virker det som om den ligger med rumpa i været der inne! Ha en fin helg! Jeg gleder meg sånn til advent - må finne frem pynten i morgen Ha en fin helg imli Ha en fin helg du også! til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. november 2007 #476 Del Skrevet 30. november 2007 22+4 Hadde er artig drøm i natt... Eller til morgen i dag er det vel riktig å si, gikk å la meg etter at mannen hadde dratt på jobb. Drømte at det var like før babyen skulle bli født, og så var jeg på tur til en eller annen stor by med masse folk jeg ikke kjente... Jeg tenkte, nå er det bare to uker før babyen kommer, kanskje den blir født mens jeg er her? Snakk om uansvarlig! Og så hadde jeg ikke noe mer mage enn jeg har nå, så nesten ingen trodde på meg da jeg sa jeg skulle ha en baby. Undertrykt ønske om større babymage? Drømmer mye rart for tiden altså... Må snart gå i gang med kakebaking, mannen har bursdag i dag! Han ville helst ikke feire da, men jeg tvang ham til kaker og kaffe med familien i kveld, i alle fall. Han synes han begynner å bli så gammel! Og nå er det slutt på den ene måneden da han bare er ni år eldre enn meg Ha en fin dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. november 2007 #477 Del Skrevet 30. november 2007 Man drømmer så mye rart som gravid Bra du fikk overtalt mannen til å feire litt med familien, det høres kjempekoselig ut med kake og familiefeiring! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 30. november 2007 #478 Del Skrevet 30. november 2007 Ha en fin helg og første advent Her er huset alt pynta Og hurra for mannen din som har bursdag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 30. november 2007 #479 Del Skrevet 30. november 2007 Gratulerer med dagen til mannen din Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 30. november 2007 #480 Del Skrevet 30. november 2007 Man drømmer så mye rart som gravid Bra du fikk overtalt mannen til å feire litt med familien, det høres kjempekoselig ut med kake og familiefeiring! :-D Ja, fikk spist litt kake i dag, og så ble det litt rester som er godt å ha i tilfelle søtsug... God helg! Ha en fin helg og første advent Her er huset alt pynta Og hurra for mannen din som har bursdag i dag. Nå har vi fått adventslysestake også så da blir det skikkelig advent her. Ha en fin helg du og! Gratulerer med dagen til mannen din Håper du får en fin helg. Takk, takk. Nå gleder han seg bare til å bruke gavekorta han fikk på å kjøpe seg nye støvler som han kan gå på jakt med... God helg! Tror jeg skal legge meg snart. Skal til byen i morra, vi har tenkt å kikke litt på vogner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg