KathMor Skrevet 8. april 2008 #2841 Del Skrevet 8. april 2008 Gurimalla!!! Du ma jo sitte a vare super spent jo!!! tenk snart har du beibisen din i armene dine :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #2842 Del Skrevet 8. april 2008 Ja, det begynner å bli spennende her. Nå må h*n snart komme... Går liksom å venter, samtidig som det er litt uvirkelig at jeg snart har en baby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 8. april 2008 #2843 Del Skrevet 8. april 2008 Så bra at det har begynt å åpne seg da.Da er vel babyen rett rundt hjørnet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 8. april 2008 #2844 Del Skrevet 8. april 2008 Du har mer åpning nå enn jeg hadde da jeg ble lagt inn! Da slipper du nok en 2- døgns fødsel! Akuratt samme her, lagt inn med tøyelige to cm, så dette er jo kjempespennende! :go baby go baby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. april 2008 #2845 Del Skrevet 8. april 2008 Oooh, det hørtes jo lovende ut! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. april 2008 #2846 Del Skrevet 8. april 2008 Da er du nok snart i fødsel, jeg ble også lagt inn med to cm åpning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #2847 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg skjønner ikke helt det åpningsgreine jeg... Jeg merker jo ikke noe til det? :klø: Men dere som ble lagt inn med 2 cm åpning hadde vel rier i tillegg? Den slags er helt fraværende her. Kun litt murringer nå og da, men det har jeg jo hatt i ukesvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. april 2008 #2848 Del Skrevet 8. april 2008 Murringer kan godt være modningsrier, og det kan du vel få litt åpning av tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 8. april 2008 #2849 Del Skrevet 8. april 2008 Å så spennende Imli, jeg tror nok babyen kommer i natt/tidlig på morrakvisten jeg... hadde ikke større åpning da jeg kom på sykehuset da jeg skulle ha nummer to jeg.......5 1/2 time senere var jeg blitt 2 barns mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 8. april 2008 #2850 Del Skrevet 8. april 2008 Åhh, dette her er å spennende Har vært på jobb idag så jeg har ikke fått vært her inne, stak innom her nå, og plutselig tenkte jeg "Åhh, Imli skulle på sjekk idag Du har en spennende natt/morgendag fremfor deg iallefall, det tror jeg nok absolutt... Heiaheia hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. april 2008 #2851 Del Skrevet 8. april 2008 Da jeg ble lagt inn med 1-2 cm åpning, så hadde jeg hatt rier i over 1 døgn allerede... Jeg ble lagt inn siden jeg hadde hatt rier så lenge, og var totalt utslitt. Du skal være glad du slipper noe sånn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 8. april 2008 #2852 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg ble tøyd fra 3-4 cm når jeg kom på sykehuset, begynte å blø litt, og 7 timer senere lå han i armene mine Snart er du mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. april 2008 #2853 Del Skrevet 8. april 2008 *følger med* Tenk at du snart er mamma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #2854 Del Skrevet 8. april 2008 Murringer kan godt være modningsrier, og det kan du vel få litt åpning av tror jeg Høres bra ut! Har bare hørt at det som regel bare er 2. gangs som går rundt med åpning uten at fødselen er begynt. Å så spennende Imli, jeg tror nok babyen kommer i natt/tidlig på morrakvisten jeg... hadde ikke større åpning da jeg kom på sykehuset da jeg skulle ha nummer to jeg.......5 1/2 time senere var jeg blitt 2 barns mamma. Jøss, det gikk jo ganske kjapt. Får se om det skjer noe her da... Åhh, dette her er å spennende Har vært på jobb idag så jeg har ikke fått vært her inne, stak innom her nå, og plutselig tenkte jeg "Åhh, Imli skulle på sjekk idag Du har en spennende natt/morgendag fremfor deg iallefall, det tror jeg nok absolutt... Heiaheia hehe.... Hehe, er det ikke moro hvordan vi engasjerer oss så masse i folk vi aldri har møtt? Tar meg selv i å tenke sånn jeg også - driver stadig vekk og lurer på hvordan det går med folk her... *KG-avhengig* Blir spennende nå ja... Og aldri så lite skummelt. Gru-gleder meg... Da jeg ble lagt inn med 1-2 cm åpning, så hadde jeg hatt rier i over 1 døgn allerede... Jeg ble lagt inn siden jeg hadde hatt rier så lenge, og var totalt utslitt. Du skal være glad du slipper noe sånn da Huff, det er jeg i alle fall glad jeg slipper! Er ikke lysten på en veldig langvarig fødsel... Det må være utrolig slitsomt... Og sikkert ganske demotiverende - å ha slitt seg gjennom et døgn med rier for 1-2 cm åpning... Jeg ble tøyd fra 3-4 cm når jeg kom på sykehuset, begynte å blø litt, og 7 timer senere lå han i armene mine Snart er du mamma! Håper det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #2855 Del Skrevet 8. april 2008 *følger med* Tenk at du snart er mamma!!! Akkurat det er jo ganske skummelt... Noen ganger blir jeg bare livredd - hvordan skal JEG klare å ta meg av en baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 8. april 2008 #2856 Del Skrevet 8. april 2008 Snart snart snart nå Får løpe litt opp og ned trappene før du legger deg i kveld :gjeiper: Du er så heldig, misunner deg skikkelig nå. Du er såååå nært. Må vente enda 11 uker og er så lei nå! Masse masse masse lykke til hvis det skjer noe før jeg er her igjen å sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #2857 Del Skrevet 8. april 2008 Snart snart snart nå Får løpe litt opp og ned trappene før du legger deg i kveld :gjeiper: Du er så heldig, misunner deg skikkelig nå. Du er såååå nært. Må vente enda 11 uker og er så lei nå! Masse masse masse lykke til hvis det skjer noe før jeg er her igjen å sjekker Takk Du skal se de siste 11 ukene går som en røyk. Jeg synes i alle fall svangerskapet gikk fortere og fortere jo lenger jeg kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. april 2008 #2858 Del Skrevet 8. april 2008 Utrolig trøtt Har ikke sovet siden jeg sto opp i 8-tida i morges, og det merkes. Skal legge meg tidlig... Får besøk av en kollega nå snart, som ville se meg en siste gang før jeg ikke var gravid mer Blir spennende å se om det blir baby i natt... Eller i morgen... Eller torsdag... Håper i alle fall det skjer noe de nærmeste dagene! Men er redd for å begynne å håpe for mye, det kan jo ta dagesvis også, har jo fått time til overtidskontroll og hele pakka, selv om JM mente det var lite sannsynlig at jeg ville få bruk for den. Trodde nesten hun starta fødslen i stad, for plutselig sa hun at det var fristende å ta vannet, før hun utbrøt at "oi, nå tror jeg vannet gikk" Men det er visst to sånne hinner da, så hun fikk tatt den ytterste. Men den innerste er fortsatt inntakt... Nå skal jeg straks på do, må sjekke om jeg blør/slimer fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. april 2008 #2859 Del Skrevet 8. april 2008 Utrolig trøtt Har ikke sovet siden jeg sto opp i 8-tida i morges, og det merkes. Skal legge meg tidlig... Får besøk av en kollega nå snart, som ville se meg en siste gang før jeg ikke var gravid mer Blir spennende å se om det blir baby i natt... Eller i morgen... Eller torsdag... Håper i alle fall det skjer noe de nærmeste dagene! Men er redd for å begynne å håpe for mye, det kan jo ta dagesvis også, har jo fått time til overtidskontroll og hele pakka, selv om JM mente det var lite sannsynlig at jeg ville få bruk for den. Trodde nesten hun starta fødslen i stad, for plutselig sa hun at det var fristende å ta vannet, før hun utbrøt at "oi, nå tror jeg vannet gikk" Men det er visst to sånne hinner da, så hun fikk tatt den ytterste. Men den innerste er fortsatt inntakt... Nå skal jeg straks på do, må sjekke om jeg blør/slimer fortsatt Så spennende!! Følger med i spenning nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. april 2008 #2860 Del Skrevet 8. april 2008 Dette er spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg