Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med 31 uker imli! Her inne går tida fort! :-D

Så greit med foreldre som stiller opp med klær og småting! Ettersom man ikke har barn fra før av så må man jo ha tak i alt. Og da er det jo alt fra dyner til bodyer til tepper osv.. Så alt man kan få kommer godt med. Vi har også skjønt at vi er litt avhengige av foreldrene våres for å klare oss..

Ha en fortsatt fin mandagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Gratulerer så masse med 31 uker!!!1 :danser:

Synes du tiden har gått fort eller treigt hittil??

Kjedelig med oppvaskmaskinen da.. er i sånne tilfeller man virkelig merker hvor avhengig man er av den... Jeg hater å vaske opp.. Heldigvis fikser mannen det som oftest :rulle:

Ha det fint videre, og ta vare på deg selv om den lille!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt med vaskemaskina :sur:

Vi måtte ha ny i fjor og det passer liksom aldri med økonomien når sånne ting takker for seg.

9 uker igjen :hoppe: Det kommer til å gå så fort :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, sånt passer alltid dårlig...

Får håpe du tar feil...

Ja, det var noe dritt! Den var liksom ferdig, men så var det masse vann inni der! Heldigvis fikk vi skrudd på sentrifuge da. Men den skal jo gjøre det selv... Skal prøve en ny vask i dag og se hvordan det går.

Den vaskemaskinen har utrolig dårlig timing! :nei:

Bare 9 uker igjen.... Det er ikke mye det :)

Ja, veldig dårlig timing...

Nei, 9 uker går forhåpentlig fort! :)

Gratulerer med 31 uker imli! Her inne går tida fort! :-D

Så greit med foreldre som stiller opp med klær og småting! Ettersom man ikke har barn fra før av så må man jo ha tak i alt. Og da er det jo alt fra dyner til bodyer til tepper osv.. Så alt man kan få kommer godt med. Vi har også skjønt at vi er litt avhengige av foreldrene våres for å klare oss..

Ha en fortsatt fin mandagskveld! :klemmer:

:)

Veldig greit å arve litt ja. Utgiftene er jo ganske store når man får barn, i alle fall på førstemann.

Hei hei!

Gratulerer så masse med 31 uker!!!1 :danser:

Synes du tiden har gått fort eller treigt hittil??

Kjedelig med oppvaskmaskinen da.. er i sånne tilfeller man virkelig merker hvor avhengig man er av den... Jeg hater å vaske opp.. Heldigvis fikser mannen det som oftest :rulle:

Ha det fint videre, og ta vare på deg selv om den lille!!!

Takk takk.

Synes egentlig tida har gått fort. Synes selvfølgelig det gikk litt treigt i starten, men alt i alt synes jeg ikke det er så veldig lenge siden jeg fikk positiv test i sommer :)

Innom med en tirsdags- :klem:

Tirsdags :klem: tilbake!

Så kjipt med vaskemaskina :sur:

Vi måtte ha ny i fjor og det passer liksom aldri med økonomien når sånne ting takker for seg.

9 uker igjen :hoppe: Det kommer til å gå så fort :hoppe:

Ja, hvitevarer og sånt velger skjelden riktig tidspunkt å flagge ut på :) Forhåpentlig var den bare litt rar i går, lagde noen rare lyder også... Huff. Får se hvordan den er i dag.

Oi, bare 9 uker igjen? Tiden går utrolig fort!!!

Jeg vet :) Nå er det ikke så lenge til dere kan prøve igjen heller! :hoppe:

:klemmer: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Håper det ordner seg med ny vaskemaskin :klemmer:

Håper jeg også... Håper vel aller mest at den gamle bare var midlertidig gæren :) Ny vaskemaskin er dyrt...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg med vaskemaskinen. hvis den er fortsatt under garanti tiden så kan dere få en reparatør til å se på den gratis. Forhåpentligvis så må dere ikke ha en ny.

Veldig greit med familie som kan hjelpe med klær og utstyr til babyen. Vi hentet 2 esker med baby klær fra samboer sin søster i helga. Det var nok klær der til å være et helt år. Hjelper på utgifter.

Gratulerer med 31 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei, Imli!

Æsj, så kjipt med vaskemaskinen! Håper det ordner seg :)

Kjekt å få litt utstyr, ja - det håper vi å få også. Eldste søsteren min har jo en god del greier etter sine tre unger, så hadde vært fint å arve litt derfra.

Ha en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg med vaskemaskinen. hvis den er fortsatt under garanti tiden så kan dere få en reparatør til å se på den gratis. Forhåpentligvis så må dere ikke ha en ny.

Veldig greit med familie som kan hjelpe med klær og utstyr til babyen. Vi hentet 2 esker med baby klær fra samboer sin søster i helga. Det var nok klær der til å være et helt år. Hjelper på utgifter.

Gratulerer med 31 uke.

Vaskemaskinen er desverre kjøpt brukt, så det er ingen garanti på den... Kjedelig. Håper ikke vi må ha ny nei.

Kjekt for dere også å få masse klær da!

Hei, Imli!

Æsj, så kjipt med vaskemaskinen! Håper det ordner seg :)

Kjekt å få litt utstyr, ja - det håper vi å få også. Eldste søsteren min har jo en god del greier etter sine tre unger, så hadde vært fint å arve litt derfra.

Ha en fin tirsdag!

Ha en fin dag du også!

:klemmer: til begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Står at bildet tar mer plass enn tilgjengelig... Det er da ikke noe større enn de andre bildene jeg har tatt... :klø:

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig med bildet... Dessverre har jeg null peiling, og får ikke til å hjelpe deg...

Håper vaskemaskina viser en bedre side av seg selv i dag da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror de har begynt med nye bilderegler, altså. Sist ble bildet mitt endret til en link av moderator... Og jeg vet at linky også har hatt problemer med å legge ut bilder i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt problemer med å legge ut bilder fra albumet mitt her på kg. monja også, så fikk et tips fra henne om å bruke eurofoto og legge ut direkte link til bildet. Så jeg gjør det nå, veldig greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jo ikke til å legge inn bilder i galleriet engang jeg. Det står at jeg har brukt opp all plassen jeg har for bilder, men jeg har jo ikke et eneste bilde/vedlegg eller noe liggende ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...