Gjest Moonshadow Skrevet 14. januar 2008 #921 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er jaggu ikke lenge :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. januar 2008 #922 Del Skrevet 14. januar 2008 Ikke vær bekymret for at den lille er litt over snittet på vekst. H*n blir jo sjekka og holdt øye med. Min første var over snittet - tilsvarende 2 uker - men han ble kontrollert med vekstkontroll i uke 35 og det beroliget mamma'n litt. Denne er visstnok helt på snittet og det er jo nesten litt merkelig. Skjønner at du blir litt deppa av å gå hjemme, det er jo helt normalt. Hormoner og masse ulike følelser. Og morsfølelsen kommer. Noen har den før babyen er født, andre får den ikke før lenge etterpå. Du er nok bare helt normal, imli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. januar 2008 #923 Del Skrevet 14. januar 2008 Takk, Monja, for beroligende ord! Er ikke så lett dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 14. januar 2008 #924 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) 29 UKER Skjønner at du blir litt deppa av å gå hjemme, det er jo helt normalt. Hormoner og masse ulike følelser. Og morsfølelsen kommer. Noen har den før babyen er født, andre får den ikke før lenge etterpå. Du er nok bare helt normal, imli. Jeg er enig med monja her. Helt vanlig å være litt nedstemt i svangerskapet. Du er nok helt normal. Endret 14. januar 2008 av May Helen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. januar 2008 #925 Del Skrevet 14. januar 2008 :duskedama: 29 UKER :duskedama: Jeg er enig med monja her. Helt vanlig å være litt nedstemt i svangerskapet. Du er nok helt normal. Håper det! Noen ganger vet jeg liksom ikke hvorfor jeg er lei meg. Mannen min sier det ikke går an - man må ha en grunn for å være lei seg. Jeg vet ikke jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. januar 2008 #926 Del Skrevet 14. januar 2008 Håper det! Noen ganger vet jeg liksom ikke hvorfor jeg er lei meg. Mannen min sier det ikke går an - man må ha en grunn for å være lei seg. Jeg vet ikke jeg... Hormoner er skumle saker....de gjør mye med kroppen man ikke alltid forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. januar 2008 #927 Del Skrevet 14. januar 2008 Hormoner er skumle saker....de gjør mye med kroppen man ikke alltid forstår. Begynner å merke det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. januar 2008 #928 Del Skrevet 14. januar 2008 Håper det! Noen ganger vet jeg liksom ikke hvorfor jeg er lei meg. Mannen min sier det ikke går an - man må ha en grunn for å være lei seg. Jeg vet ikke jeg... Hormonene er vel grunn nok? Du går hjemme og føler at du ikke har noe liv, jeg har det på akkurat samme måte! Men jeg har fått meg en liten pusekatt jeg da. Som er veldig fin å kose med i mørke stunder. Det er nok ikke alltid like lett for mannfolkene å forstå. Folk som ikke har vært gravid vet ikke hvordan det er (ikke slemt ment mot de-ikke-gravide). Men jeg merker selv at jeg forstår mye bedre hvordan svigerinnen min hadde det da hun var gravid. Ting som var totalt uforståelig for meg da hun gikk gravid, er nå mye mer "logisk". Tenkte forresten jeg skulle få meg en ny hobby: Scrapping/lage kort. Det virker moro. Prøver å finne litt ut av ustyrstjungelen slik at jeg ikke kjøper masse bortkastede ting. Det er så enormt mye man kan kjøpe! Og så håper jeg at jeg ikke går lei etter to timer, slik jeg gjorde da jeg prøvde å lage et bryllupsalbum. Men kort virker mye mer moro Og hvis man samler dem i en fin boks, så kan man gi dem bort i gave. Ellers så står oppvasken nede, og det skulle vært støvsugd og vasket klær. Men i dag har jeg tatt meg fri for å slappe av. Ikke alltid like lett, men vi har to etasjer, og så lenge jeg unngår å gå ned og se på rotet, så later jeg som det ikke er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. januar 2008 #929 Del Skrevet 14. januar 2008 Skulle prøvd å finne meg en hobby ja. Leser mye, men ellers er det ingenting som frister noe særlig... Og så er det så vanskelig å komme seg noen plass, er for langt å gå de fleste steder, bussen går ikke særlig ofte, og jeg synes det er så mye styr å ta buss... Æsj, nei. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. januar 2008 #930 Del Skrevet 14. januar 2008 Kommer meg ikke noe særlig ut jeg heller. Vi har bare en bil, og mannen pleier å bruke den til togstasjonen når han drar på jobb. Ikke er det noe i gåavstand her heller. Tok bussen her om dagen, og merket jeg ble veldig sliten av det. Bussen stoppet innom ungdomskolen.. så bussen var full av bråkete tenåringer.. Litt av en ilddåp. Første gangen jeg tok bussen her. Men det er bare noen av bussene som går den spesielle ruten da, så vanligvis så tror jeg det er ganske greit å ta buss. Ikke det at jeg kommer meg til noe særlig sivilisert strøk av å ta bussen.. Det er bare matvarebutikker og bingo her, stort sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. januar 2008 #931 Del Skrevet 14. januar 2008 29 uker Skjønner godt du blir lei, og dagene bli lange. Morsfølelsen kommer nok den, men skjønner godt du er lei nå. Hvem blir ikke det når man må gå hjemme hele tida og ikke får gjort noe særlig. Det ordner seg når lille nurk blir født :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. januar 2008 #932 Del Skrevet 14. januar 2008 Snart har du hendene fulle! :-D Det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 14. januar 2008 #933 Del Skrevet 14. januar 2008 Grattis med 29 uker. Jeg skjønner deg godt, jeg har også mange ganger vært lei meg uten at jeg har noen grunn til det egentlig. Det er helt forferdelig. Så du er bok normal. Jeg prøver å fortelle til meg: hallo det er ikke noen grunn til å være lei seg, men ikke alltid det hjelper. Da prøver jeg bare ikke tenke på det, men gjøre noe annet til det går over. Eller sier jeg bare til mannen min: I dag er det best å ikke snakke med meg så mye Stakkars mannen min :love: Det er ikke lett det med disse dumme hormonene. Og hvis man kjeder seg i tillegg så kan det gå riktig galt, men det skinner nok sola hos deg snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. januar 2008 #934 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er ikke så lett å finne seg en hobby, nei... Selv er jeg veldig glad i å tegne, men dessverre så blir det heller til at jeg bare sitter og ser tv eller er på nettet, og så føler jeg alt blir så nyttesløst, fordi jeg ikke gjør noe som helst... Håper du finner ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 14. januar 2008 #935 Del Skrevet 14. januar 2008 Hei Imli!!! Tusen takk for hilsen i dagboken min!! :smile: Koselig!! Får håpe du snart føler deg bedre!! hormoner er skumle saker!!!!!! Men det er heeeelt normalt!!!!!! Ha en fin kveld videre!!! hurra for 29 uker!!! !ikke så lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 14. januar 2008 #936 Del Skrevet 14. januar 2008 Innom med et par trøstendes ord.. Jeg vet hvordan det er å bare gå hjemme og vente på at ting skal skje og at dagen skal gå fram til kjæresten kommer hjem fra jobb. Jeg gikk hele desember hjemme da jeg ikke hadde jobb.. Kanskje det er nå du skulle tatt deg opp en hobby? Det er mye man kan gjøre som ikke er fysisk krevende: scrapbooking, tegne, lage hjemmeside på nettet, skrive brev til venner eller familie, lage babybok.. PS: En massasje fra kjæresten hadde nok ikke skadet? :rødme: Masse til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. januar 2008 #937 Del Skrevet 15. januar 2008 Takk for støtte og oppmuntring, alle sammen! Er neimen ikke lett å finne på noe å gjøre... I dag har dagen vært nesten travel - så nå føler jeg meg bedre - enn så lenge... Var hos jordmor til morgen i dag - alt er bra med meg og lillebaby. Hjertelyden var på 146, SF-målet mitt var på 29 cm, så da er jeg innenfor normalen igjen, i alle fall innenfor det grønne området. Litt letta over det. Blodtrykket mitt var fint, 110/70, og jeg har gått opp 7,5 kilo til sammen - det er bare litt over en kilo siden uke 24 faktisk. Får vel være fornøyd med det nå, 29+1. Og så fikk jeg endelig spurt om svangerskapskurset, og vi var meldt på, og får bli med på det kurset med oppstart 22. jan! Det er bare en uke til! Fem kurskvelder inkl besøk på fødeavdelinga på sykehuset. Det blir spennende. Etter å ha vært hos jordmor møtte jeg min kjære i byen, og så dro vi på cafe og spise lunsj. Skikkelig romantisk til oss å være Så dro vi og handla etterpå, og så fikk jeg gjort litt husarbeid... Jammen har ikke dagen gått. Har fått lest litt også, mannen kjøpte nemlig en bok til meg i går, sånn "trøstegave" siden jeg var så lei meg tror jeg. Han er så søt Så nå er det krimlesing i heimen. I morgen skal jeg i svømmehallen igjen, sammen med venninna mi. På torsdag kommer mamma og hjelper meg og vaske. Så da er det litt som skjer de neste to dagene også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. januar 2008 #938 Del Skrevet 15. januar 2008 Koselig at du har hatt litt å ta deg til og har to dager til med planer. Hjelper veldig med noen sånne dager. Da er det bare fredagen før helga :-D Bra at alt var bra, og at du er innenfor normalen. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. januar 2008 #939 Del Skrevet 15. januar 2008 Så fint at du har hatt en god dag Det trengte du etter en tung uke.... Håper det fortsetter sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 16. januar 2008 #940 Del Skrevet 16. januar 2008 Innom med en til søte imli Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg