Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #801 Del Skrevet 7. januar 2008 Og nå kommer et magebilde på morgenkvisten! 28 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #802 Del Skrevet 7. januar 2008 Ganske stor forskjell fra uke 25 faktisk... Tydelig at lille baby vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. januar 2008 #803 Del Skrevet 7. januar 2008 Koselig med magebilde på mandags morgen! Fin mage har du fått, ingen tvil om at babyen vokser, nei! Ha en fin dag, Imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. januar 2008 #804 Del Skrevet 7. januar 2008 Fin mage :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #805 Del Skrevet 7. januar 2008 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 7. januar 2008 #806 Del Skrevet 7. januar 2008 Her var det tydelig forskjell fra forrige bilde. Kjekt å se at magen vokser. Ha en fin mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #807 Del Skrevet 7. januar 2008 Her var det tydelig forskjell fra forrige bilde. Kjekt å se at magen vokser. Ha en fin mandag. Ja, nå begynner magen endelig å komme her Ha en fin dag du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 7. januar 2008 #808 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei på deg! Hvordan går det med deg i dag? Tenk du fikk rett da. Det var virkelig helt overbevist om at TR var på vei Drikker du bare te, forresten, eller kaffe også? Jeg er kaffoholiker, og burde kanskje stramme inn nå? Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #809 Del Skrevet 7. januar 2008 Hei på deg! Hvordan går det med deg i dag? Tenk du fikk rett da. Det var virkelig helt overbevist om at TR var på vei Drikker du bare te, forresten, eller kaffe også? Jeg er kaffoholiker, og burde kanskje stramme inn nå? Hva tror du? Jeg fikk rett ja! Jeg drikker ikke kaffe i det hele tatt, men det har jeg aldri gjort heller. Drikker derimot en god del te... Tror man sier at 3-4 kopper kaffe eller te er greit. Er vel pga koffein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 7. januar 2008 #810 Del Skrevet 7. januar 2008 Aj, aj, aj... Hvordan skal jeg klare meg med 3 kopper av min kjære kaffe! Hvordan går det med tedrikkingen? Har du byttet det ut med noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #811 Del Skrevet 7. januar 2008 Æsj, nå ble jeg skikkelig kvalm og svimmel her... Har vært litt sånn i det siste. Likner veldig på den kvalmen jeg hadde i begynnelsen. Rare greier. Det er kanskje vanlig å bli litt kvalm mot slutten? Har hørt flere si det i alle fall. Tenk at det bare er 12 uker til termin. Det er ikke lenge. Drømte noe helt syke greier i natt, men klarer ikke å huske alt. Nå sitter jeg her og fyrer i ovnen, var skikkelig kaldt her til morgen i dag. Måtte kaste ut kattene med "makt" - de ville ikke ut i det fæle været - er noe slags merkelig haggel-sludd-snø ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #812 Del Skrevet 7. januar 2008 Aj, aj, aj... Hvordan skal jeg klare meg med 3 kopper av min kjære kaffe! Hvordan går det med tedrikkingen? Har du byttet det ut med noe? Klarer meg på 3-4 kopper, men må innrømme at det er sånne store tekopper da. Men en kopp er en kopp Tenker egentlig ikke så mye over det. Men det er nok lurt å få i seg en del annen drikke også, når man drikker mye te/kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #813 Del Skrevet 7. januar 2008 Herregud, jeg skulle putte inn mere ved i ovnen, da en av de brennende vedkubbene falt ut! Skal si det ble røykfyllt i heimen, ja, nå lukter det som om jeg har brent bål her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. januar 2008 #814 Del Skrevet 7. januar 2008 Uff da, gjelder å være forsiktig med denne fyringa... Ja, tenk bare 12 uker igjen... Må være rart å tenke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #815 Del Skrevet 7. januar 2008 Ja, synes jeg begynner å komme langt nå... Siste etappe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. januar 2008 #816 Del Skrevet 7. januar 2008 Ååå, så fin mage! :rødme: Og litt for tredje trimester! Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 7. januar 2008 #817 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Fin mage Må bare si noe: mannen så bilde her, er jo ganske oppblåst og stort. Han sier "det var en fin gravid mage". Jo det var jo det da, untatt det han så da var jo brystene dine (ham viste ikke at det var mer på bilde, at man måtte skrålle ned,, til hans forsvar ) Endret 7. januar 2008 av naley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. januar 2008 #818 Del Skrevet 7. januar 2008 Så fin mage :rødme: Og litt for 28 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. januar 2008 #819 Del Skrevet 7. januar 2008 Kjempefin mage, tydelig atd en har vokst ja Og grattis med 28 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. januar 2008 #820 Del Skrevet 7. januar 2008 Ååå, så fin mage! :rødme: Og litt for tredje trimester! Ha en fortsatt fin dag Takk Fin mage Må bare si noe: mannen så bilde her, er jo ganske oppblåst og stort. Han sier "det var en fin gravid mage". Jo det var jo det da, untatt det han så da var jo brystene dine (ham viste ikke at det var mer på bilde, at man måtte skrålle ned,, til hans forsvar ) Du får hilse ham å si takk da! Så fin mage :rødme: Og litt for 28 uker Takk, takk Kjempefin mage, tydelig atd en har vokst ja Og grattis med 28 uker Takk! til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg