Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Koselig med magebilde på mandags morgen! Fin mage har du fått, ingen tvil om at babyen vokser, nei! Ha en fin dag, Imli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det tydelig forskjell fra forrige bilde. Kjekt å se at magen vokser.

Ha en fin mandag. :klemmer:

Ja, nå begynner magen endelig å komme her :)

Ha en fin dag du og!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Hvordan går det med deg i dag? Tenk du fikk rett da. Det var virkelig helt overbevist om at TR var på vei :ler:

Drikker du bare te, forresten, eller kaffe også? Jeg er kaffoholiker, og burde kanskje stramme inn nå? Hva tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Hvordan går det med deg i dag? Tenk du fikk rett da. Det var virkelig helt overbevist om at TR var på vei :ler:

Drikker du bare te, forresten, eller kaffe også? Jeg er kaffoholiker, og burde kanskje stramme inn nå? Hva tror du?

Jeg fikk rett ja! :fnise:

Jeg drikker ikke kaffe i det hele tatt, men det har jeg aldri gjort heller. Drikker derimot en god del te... Tror man sier at 3-4 kopper kaffe eller te er greit. Er vel pga koffein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj, aj, aj... Hvordan skal jeg klare meg med 3 kopper av min kjære kaffe! Hvordan går det med tedrikkingen? Har du byttet det ut med noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå ble jeg skikkelig kvalm og svimmel her... Har vært litt sånn i det siste. Likner veldig på den kvalmen jeg hadde i begynnelsen. Rare greier. Det er kanskje vanlig å bli litt kvalm mot slutten? Har hørt flere si det i alle fall.

Tenk at det bare er 12 uker til termin. Det er ikke lenge.

Drømte noe helt syke greier i natt, men klarer ikke å huske alt.

Nå sitter jeg her og fyrer i ovnen, var skikkelig kaldt her til morgen i dag. Måtte kaste ut kattene med "makt" - de ville ikke ut i det fæle været - er noe slags merkelig haggel-sludd-snø ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj, aj, aj... Hvordan skal jeg klare meg med 3 kopper av min kjære kaffe! Hvordan går det med tedrikkingen? Har du byttet det ut med noe?

Klarer meg på 3-4 kopper, men må innrømme at det er sånne store tekopper da. Men en kopp er en kopp ;) Tenker egentlig ikke så mye over det. Men det er nok lurt å få i seg en del annen drikke også, når man drikker mye te/kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg skulle putte inn mere ved i ovnen, da en av de brennende vedkubbene falt ut! Skal si det ble røykfyllt i heimen, ja, nå lukter det som om jeg har brent bål her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, gjelder å være forsiktig med denne fyringa...

Ja, tenk bare 12 uker igjen... Må være rart å tenke på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin mage :)

Må bare si noe: mannen så bilde her, er jo ganske oppblåst og stort. Han sier "det var en fin gravid mage". Jo det var jo det da, untatt det han så da var jo brystene dine :Hehe: (ham viste ikke at det var mer på bilde, at man måtte skrålle ned,, til hans forsvar :fnise: )

Endret av naley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så fin mage! :rødme:

Og litt :hoppe: for tredje trimester!

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

Takk :)

:klem:

Fin mage :)

Må bare si noe: mannen så bilde her, er jo ganske oppblåst og stort. Han sier "det var en fin gravid mage". Jo det var jo det da, untatt det han så da var jo brystene dine :Hehe: (ham viste ikke at det var mer på bilde, at man måtte skrålle ned,, til hans forsvar :fnise: )

:ler:

Du får hilse ham å si takk da!

Så fin mage :rødme:

Og litt :hoppe: for 28 uker :)

Takk, takk :)

Kjempefin mage, tydelig atd en har vokst ja :)

Og grattis med 28 uker

Takk!

:)

:klemmer: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...