monja Skrevet 4. januar 2008 #761 Del Skrevet 4. januar 2008 Caspara ja.... Vi hadde jentenavnet klart, men sliter med guttenavn. Nå må vi bare fortsette å slite for jeg har ikke peil på guttenavn - denne gangen heller Det er vanskelig, for det skal jo være perfekt og navnet skal jo barnet leve med resten av livet. Ikke lenge til 2. april nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #762 Del Skrevet 4. januar 2008 Caspara ja.... Vi hadde jentenavnet klart, men sliter med guttenavn. Nå må vi bare fortsette å slite for jeg har ikke peil på guttenavn - denne gangen heller Det er vanskelig, for det skal jo være perfekt og navnet skal jo barnet leve med resten av livet. Ikke lenge til 2. april nå Ikke lenge igjen nå Blir nok ikke noen Caspara, nei. Men i drømmen syntes jeg det var sååå fint og var skikkelig fornøyd. Tenk om det blir ei jente da, og hun ser helt ut som Caspara i drømmen? Må nesten bare hete det da... Det er ikke lett med navn! Det er som du sier, navnet må liksom være perfekt! Jeg har liksom guttenavn til en hel hær, jeg, men ingen jentenavn. Da får vi vel bare jenter tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2008 #763 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Skulle hatt tvillinger du da. Caspara og Casper Endret 4. januar 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #764 Del Skrevet 4. januar 2008 Skulle hatt tvillinger du da. Caspara og Casper Ja, det hadde vært noe! Ser det for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. januar 2008 #765 Del Skrevet 4. januar 2008 Caspara, ja... spesielt navn Nei, det går nok bra så lenge du spiser ordentlig mat i tillegg til godteriet, og 7 kg opp er da ikke mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #766 Del Skrevet 4. januar 2008 I dag har jeg klart å holde meg unna godteri, hittil! Lille Caspara har fått sunn mat i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. januar 2008 #767 Del Skrevet 4. januar 2008 Ah, navneprat! :-D Her i heimen er guttenavn forsåvidt lett, men jentenavn er det værre med. Men per i dag har vi faktisk navnene klare til både gutt og jente. Lånte navneboka hos ei venninne. Jammen meg mange spesielle navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #768 Del Skrevet 4. januar 2008 Navnebok skulle vi også hatt. Tror jammen jeg skal kjøpe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. januar 2008 #769 Del Skrevet 4. januar 2008 Forslag sendt Takk :-D Greit med noen ideèr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. januar 2008 #770 Del Skrevet 4. januar 2008 Navnebok har vi og. Mye spesielt ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. januar 2008 #771 Del Skrevet 4. januar 2008 Mye spesielt ja.. "Alle" navn man kan oppdrive står vel i de bøkene, så det blir mye rart... Får vel bare kjøpe en, og krysse ut alt som er fælt... Eller kanskje heller krysse av alt som er brukelig, har en mistanke om at mange navn vil gå i søpla... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. januar 2008 #772 Del Skrevet 4. januar 2008 Morsomme drømmer du har Her har vi egentlig jentenavnet klart, mens guttenavn er litt vanskelig.... Må nesten håpe dere får en gutt, så barnet får et navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2008 #773 Del Skrevet 5. januar 2008 Vi er enige om navnet, faktisk. Men ikke om stavemåten. Så enten må en av oss gi seg (lite trolig da vi er sta begge to), eller vi må rett og slett finne et helt annet navn. Det ville egentlig vært litt synd, for vi synes begge det navnet vi har funnet er sååå fint! Det skal sannelig ikke være lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. januar 2008 #774 Del Skrevet 5. januar 2008 27+5 I natt drømte jeg om Harry Potter... Driver og leser den siste boka i serien for tida. Veldig spennende! Var oppe og tissa 4 ganger i natt tror jeg, men Harry vendte tilbake hver gang I dag snør det masse her. Jeg elsker snø, så jeg er glad til, bortsett fra at mannen har brøytevakt denne helga, så det er vel stor fare for at han blir kalt ut. Ja,ja man kan ikke få i pose og sekk Både snø og hjemme-mann er vel litt for mye forlangt på en lørdagskveld Prøver å tenke litt mer på navn, spesielt jentenavn da. Men pga den ytterst levende drømmen er jeg jo helt opphengt i Caspara... Må slutte å tenke på det navnet, ellers ender vel ungen opp med å hete det... Hvis Ella vil sende jentenavnet sitt på PM, blir jeg takknemlig Alltid greit med noen tips! Og guttenavnet deres da, Bippe? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. januar 2008 #775 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg vil ikke legge ut navnet her, men jeg kan sende deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. januar 2008 #776 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg vil ikke legge ut navnet her, men jeg kan sende deg en PM. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. januar 2008 #777 Del Skrevet 5. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. januar 2008 #778 Del Skrevet 5. januar 2008 tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. januar 2008 #779 Del Skrevet 5. januar 2008 Da satt jeg her alene... Mannen er ute og rydder snø... Det kan ta noen timer, for her laver det ned. Så det blir en ensom lørdagskveld for meg. Får være sosial på KG istedet... Kjenner lillebaby så fint hver dag nå. Men h*n er ennå ganske rolig da. Kjenner mest om kvelden, og små dult nå og da i løpet av dagen. Skal oppdatere magebildet snart også. Forrige er vel fra uke 25 tror jeg. Har vel tatt hver 3.uke til nå, så uke 28 er vel neste, tenker jeg Har vel skjedd litt forandringer, lille baby skal jo veie nærmere 1kg nå. Men jeg sover fortsatt på magen da... Stoler på at det går greit så lenge jeg ikke synes det er ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pugsley Skrevet 6. januar 2008 #780 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei Imli!!!! Hvordan går det med deg??? Misunner deg snøen!! Det er da du får skikkelig vinterfeeling!!! Lykke til med navnevalget.. den er ikke enkel akkurat!!! dere har heldigvis god tid enda!!! Håper du har hatt en fin helg hittil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg