Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Godt nyttår! :-D

Skal bli morro å se alle de små som ligger i magene nå, i løpet av 2008.

Godt nytt år!

Blir gøy å møte alle de små ja :)

:klemmer:

Godt Nytt År!!!

I år er det vårt år :danser:

Godt nytt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27+1

I dag er det avslappingsdag inne, med fyring i ovnen, og vaskemaskinen på for fullt. Har plutselig hopet seg opp nedi kjelleren med skittentøy. Kaldt ute, og det har snødd lett i hele dag. Koselig. Tenker jeg går en liten tur etterpå for å få bevegd meg litt. Har fortsatt litt vondt i korsryggen på høyre side (lurer på hvorfor - bare den ene sida - sære greier...) så vi får se om jeg klarer å gå uten at det blir verre.

I morgen er det arbeidsdag igjen, men jeg er hjemme... Får ta en tur i svømmehallen! Skal til lege 9. og får diskutere videre sykemelding eller friskmelding. Blir nok aldri 100% friskmeldt nå før fødselen, men får se om jeg prøver 50% igjen. Desverre er det veldig lite jeg er i stand til å gjøre på jobben nå for tiden, så kanskje det blir svangerskapspenger. Vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!! :-D

Avslapningsdag høres veldig herlig ut ;)

Godt nytt år til deg også!

Fikk gått en tur i stad, da, så da har jeg vært litt flink også. Ryggvondten ble i alle fall ikke verre, så da regner jeg med det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det nøyaktig tre måneder til termin! :overrasket: Tida går!

Men en ting har jeg tenkt på; i år er det jo skuddår! Betyr det at terminene våre egentlig er en dag før? For det er jo en dag ekstra i dette året liksom... Hvis noen skjønner hva jeg mener...

Ha en fin kveld, :klemmer: til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Imli!!!!

Grattis med 3 mnd igjen å vente!!!! :) Begynner å nærme seg!!!!

Godt nyttår også forresten!!!! Håper du hadde en fin feiring!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Imli!!!!

Grattis med 3 mnd igjen å vente!!!! :) Begynner å nærme seg!!!!

Godt nyttår også forresten!!!! Håper du hadde en fin feiring!! :Nikke:

Godt nytt år til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år Imli!

Tenk da: bare tre måneder igjen! Det går kjempefort!

Ønsker deg en fin tirsdagskveld :klemmer:

Godt nyttår til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT NYTT ÅR

Hadde du fin jul og nyttår?

I like måte!

Fin jul/nyttår her, deilig å slappe av, så det var en fin ferie bortsett fra omgangssyke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27+2

I dag er jeg akkurat 6 mnd på vei, 3 mnd til termin! :hoppe:

Bare en tredjedel igjen... Tida har gått så fort i det siste. Og 2. april virker mye nærmere på denne sida av nyttår.

I dag snør det som bare det her, fint og hvitt begynner det å bli ute. Så da kan vi ta fram skia i løpet av uka tenker jeg :)

Nå skal jeg i svømmehallen med en venninne, så får jeg trent meg litt også ;)

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Imli! Høres ut som du har hatt en fin jul, til tross for omgangssyke. Kjente på den i jula, jeg også, og det er alt annet enn gøy.

Tenk at du bare har tre måneder igjen - så spennende! Tiden går fryktelig fort, altså.

Kos deg i svømmehallen!

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Imli! Høres ut som du har hatt en fin jul, til tross for omgangssyke. Kjente på den i jula, jeg også, og det er alt annet enn gøy.

Tenk at du bare har tre måneder igjen - så spennende! Tiden går fryktelig fort, altså.

Kos deg i svømmehallen!

:klem: fra meg

Nei, omgangssyke er ikke noe moro, hørte på nyhetene at det hadde vært omgangssyke-epedemi på østlandet - kjempemange hadde vært syke.

Var deilig å svømme litt, ble sliten etterpå gitt. Merker ikke det når man er i vannet, bare når man kommer opp at man merker at det har tatt på... ;) Var familiebad i dag, så vi fikk prøvd vannsklia. Følte oss litt barnslige da, alle de andre voksne som tok den hade med seg unger. Men vi fant jo ut at det hadde jo faktisk vi også! :ler: Selv om den ligger godt gjemt ennå :)

:klemmer: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, vannsklia var kjempemoro, men litt skummel da. Var helt mørkt inni der og greier, og det gikk jo fort! Jeg kjenner jeg har blitt mer pysete med åra...

Og lille baby var med! Tror h*n sov under hele turen, kjente ikke noen protest-bevegelser i alle fall ;) H*n likte det sikkert.

:klemmer: til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig dere er som har snø! *vi også ha*

Vannsklie hørtes gøy ut. Det er år og dag siden jeg har vært i en vannsklie.

Endret av Midnattsol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...