Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

25+5

I dag har vi vært på svenske-tur! Så nå har vi kjøpt billig kjøtt og godteri :ler: Mannen fikk smugla et par kasser øl også.

Lille baby har vært aktiv i dag! Har kjent små bevegelser nesten hele dagen! Tror faktisk jeg kjente at h*n snudde seg også. Kjenner nok flere av bevegelsene hans/hennes nå. Det er deilig og betryggende.

Så nå skal vi feire vår siste barnløse jul :) Jeg elsker jul :) Nå står juletreet i stua, og så skal vi pynte det i morgen. Blir så fint atte.

Store :klemmer: til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25+6

Da var vi nede i tosifret antal "days to go!"... Og i morra på julaften er jeg 26 uker :) På nyttårsaften (27 uker) er det visst slik at 9 av 10 overlever dersom de blir født nå. Men håper jo lille baby holder seg der inne minst to måneder til!

I dag blir det juletrepynting og de siste forbredelsene. I kveld og i morgen tidlig er det obligatorisk å se på NRK. Får sånn julesteming av det :)

Ha en fin jul alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er under 100 dager igjen :hoppe: Dagene har virkelig gått fort. Ser jo på min egen ticker og....det er ikke lenge igjen.

Håper dere får en riktig god jul!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det er under 100 dager igjen :hoppe: Dagene har virkelig gått fort. Ser jo på min egen ticker og....det er ikke lenge igjen.

Håper dere får en riktig god jul!!! :klemmer:

Nei, tida har faktisk gått veldig fort i det siste! Synes det begynte å gå unna etter 20 uker egentlig. Så får vi satse på at babyene kommer sånn ca når de skal. Har ikke lyst til å få prematur baby eller gå masse på overtid. Synes i grunnen 02.04.08 er en fin dato ;)

Nå er det snart jul, og her har det faktisk snødd litt i natt :) Og det er så masse rim overalt som jeg aldri har sett før.

God jul!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så lett når det er forskjellige teorier om resultatene på kjerringrådtestene, nei...

Gikk sjokoladefasten bra selv om du kjøpte billig godteri i sverige da? ;)

God jul! :tree:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Jul! :tree:

God jul!

God jul, imli. Håper du får ei kjempefin høytid :klemmer::tre:

I like måte! :klemmer:

Ønsker deg og dine en riktig god jul :nisse:

God jul til deg også!

Det er ikke så lett når det er forskjellige teorier om resultatene på kjerringrådtestene, nei...

Gikk sjokoladefasten bra selv om du kjøpte billig godteri i sverige da? ;)

God jul! :tree:

Foreløpig går det bra :) Men spørs om ikke det blir en liten sjokolade i kveld...

God jul!

:nisse: God jul :nisse:

God jul!

:tree:

God Jul! :tree:

God jul!

:nisse:

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

26+1

God jul til alle som er innom!

Jule - :klemmer:

Da var julaften overstått! Runda 26 uker i går også, det høres nesten litt mye ut!

Vi hadde en kjempefin julaften, eneste som var synd var været... Har jo vært så flott vintervær de siste to-tre ukene, med kuldegrader, litt snø og masse rim over alt. I går våkna vi selvfølgelig til mildvær, og alt rimet var borte. Utover dagen smelta den lille snøen også... Typisk. I dag regner det litt, men det hadde fryst på i natt. Satser på bedre vintervær utover i romjula...

Vi så på barne-tv på NRK, gikk i kirken og spiste middag hos mamma og pappa. Da ble det ribbe. Er egentlig ikke så veldig glad i det, men medisterkaker og -pølser er jo nam :) Jeg fikk mandelen i riskremen også :) Og jammen tok ikke julenissen turen innom på kvelden!

Fikk masse fine gaver i går, klær, bøker, hus-ting og litt baby-ting. Fikk en sånn kjempefin "mitt første år"-bok av søstra mi, hvor man kan lime inn bilder og kan skrive ned litt om de første merkedagene :) Tenk at det ikke er lenge til lille baby kommer nå. Bare litt over tre måneder! Mamma sier jeg har helt lik mage som hun hadde! Ganske artig. Hittil har jeg hatt et så og si identisk svangerskap som henne, med de samme plagene og samme mageform og størrelse :) Håper bare jeg får lik fødsel som henne også, da skal jeg være fornøyd!

Lille baby har begynt å gi fra seg litt flere spark, eller så er det vel jeg som kjenner flere av bevegelsene. Men harde spark er det ikke ennå. Det kommer nok :)

På nyåret skal jeg til ny UL, den siste forhåpentligvis :)

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladefaste i julen :overrasket: Er det mulig da?

:ler:

Det var bare fram til julaften :) Nå er det sjokolade for alle penga ;)

I dag skal vi til svigers å spise middag. Ellers er det bare avslappning. På fjerdedag skal vi ha selskap her, med foreldre og søsken, så da blir det fullt hus.

Ha en fin dag alle sammen!

:klemmer: til alle som er innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt en fin julaften:)

Så morsomt at du og moren din har hatt helt like svangerskap! Håper du får samme fødselen som moren din også da! :)

Kom julenissen? For din skyld, eller? :fnise: Han kom til oss også, men veslejenta han kom for var litt redd han... ("tanteungen" min).

Herlig å spise sjokolade igjen?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...