Gjest imli Skrevet 20. desember 2007 #661 Del Skrevet 20. desember 2007 Kjempefin mage - den har da vokst masse siden sist Hele poenget med pepperkakehus er nå at det skal være sjarmerende spør du meg Høres ut som det er full julesteming! Ønsker deg en riktig god jul God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. desember 2007 #662 Del Skrevet 20. desember 2007 Da var alle julegavene i hus og det meste på plass egentlig. Nå gjenstår bare noe matinnkjøp, og vasking av stue og kjøkken. Blir deilig med jul Jeg og mannen skal til mamma og pappa på julaften, men ellers skal vi være hjemme. Å, jeg har fått sånn sinnsykt søtsug de siste dagene! Har lyst på sjokolade og sånt hele tida... Kunne ikke motstå julemarsipanen i butikken i går... Hvordan skal dette ende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 20. desember 2007 #663 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja, blir kjempekos med jul altså Har søtsug jeg også, går mye sjokolade, hehe. Jeg kunne ikke motstå kindersjokolade i butikken i går jeg da Den er så god. Tror jeg kommer til å legge på meg noen kg til i jula Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. desember 2007 #664 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja, blir kjempekos med jul altså Har søtsug jeg også, går mye sjokolade, hehe. Jeg kunne ikke motstå kindersjokolade i butikken i går jeg da Den er så god. Tror jeg kommer til å legge på meg noen kg til i jula Ha en fin kveld! Jeg og... Sitter her og spiser sjokolade i skrivende stund... Ha en fin kveld du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 20. desember 2007 #665 Del Skrevet 20. desember 2007 Å, jeg har fått sånn sinnsykt søtsug de siste dagene! Har lyst på sjokolade og sånt hele tida... Kunne ikke motstå julemarsipanen i butikken i går... Hvordan skal dette ende... Jeg og....helt vanvittig på søtsaker for tiden. Passa jo sinnsykt bra i disse juletider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 20. desember 2007 #666 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg er også konstant mumsende på ett eller annet... Har egentlig dilla på yoghurt og klementiner, men det kan jeg jo ikke spise mye av.. Så da blir det småkaker eller snop i stedet. Tør ikke tenke på at dette skal av igjen.. *grøss* Vi satte også sammen pepperkakehus i går, og jeg greide selvsagt å brenne meg. Skikkelig blemme på fingeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. desember 2007 #667 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg og....helt vanvittig på søtsaker for tiden. Passa jo sinnsykt bra i disse juletider Mmm... Ikke så veldig mye fristende i butikkene nå for tiden.... Jeg er også konstant mumsende på ett eller annet... Har egentlig dilla på yoghurt og klementiner, men det kan jeg jo ikke spise mye av.. Så da blir det småkaker eller snop i stedet. Tør ikke tenke på at dette skal av igjen.. *grøss* Vi satte også sammen pepperkakehus i går, og jeg greide selvsagt å brenne meg. Skikkelig blemme på fingeren. Ja, alt skal av igjen, og jeg føler det har kommet mye på de siste dagene Vi får nok en herlig tid på matfronten etter at ungene er vel ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. desember 2007 #668 Del Skrevet 20. desember 2007 Så koselig med pepperkakehus! Det har vi ikke hatt siden jeg var liten. Synes det er trist å knuse huset jeg, til mannen min i går sa at man trenger ikke knuse det, man kan jo bare brekke av biter... Skremmende hvor korttenkt man er av og til... Og ja, det er faktisk mindre trist å brekke av biter enn å knuse huset, jeg er rar Det er herlig å være ferdig med alle julegavene! Har dere fått opp treet også? Vi satte det opp i går, fordi vi skal ikke være her så mange dagene i jula, og vi vil ha mest mulig utbytte av treet, ble så fint! :-D Du er ikke alene om å spise på noe hele tiden... Jeg går konstant og spiser noe jeg, helst noe søtt... Det blir alt for mye søtt for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 21. desember 2007 #669 Del Skrevet 21. desember 2007 Ha en riktig God Jul Imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. desember 2007 #670 Del Skrevet 21. desember 2007 Så koselig med pepperkakehus! Det har vi ikke hatt siden jeg var liten. Synes det er trist å knuse huset jeg, til mannen min i går sa at man trenger ikke knuse det, man kan jo bare brekke av biter... Skremmende hvor korttenkt man er av og til... Og ja, det er faktisk mindre trist å brekke av biter enn å knuse huset, jeg er rar Det er herlig å være ferdig med alle julegavene! Har dere fått opp treet også? Vi satte det opp i går, fordi vi skal ikke være her så mange dagene i jula, og vi vil ha mest mulig utbytte av treet, ble så fint! :-D Du er ikke alene om å spise på noe hele tiden... Jeg går konstant og spiser noe jeg, helst noe søtt... Det blir alt for mye søtt for tiden Jeg også synes det er trist å knuse pepperkakehus... Må nok brekke det forsiktig i biter vi også Vi setter opp treet lille julaften. Nå står det i kjelleren og godgjør seg Vi skal jo til mamma og pappa på julaften, men de bor bare fem minutters kjøring unna, så vi drar ikke før på ettermiddagen. Derfor tar vi den tradisjonelle dagen for juletre-pynting Nå skal jeg prøve å ikke spise sjokolade før på julaften! Får se om jeg klarer det da.... Ha en riktig God Jul Imli God jul! Og til alle som er innom. I dag blir det vasking av huset, så alt er klart til jul.... Det er 11 minusgrader ute nå, og så rimete at det ser ut som om det er masse snø Var visst meldt snø lille julaften hørte jeg rykter om... Hadde jo vært perfekt da! Ellers ser det ganske julete ut ute nå også da. Men jeg tror jeg må fyre opp, det er ikke mer enn 17-18 grader inne.... Det er litt kaldt etter min smak Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. desember 2007 #671 Del Skrevet 21. desember 2007 25+4 Nå har forresten lille baby begynt å bli litt mer aktiv! Kjenner svake små bevegelser her jeg sitter. Nå kjenner jeg i alle fall liv både morgen og kveld. Det er betryggende Ser at magen har vokst bra de siste dagene, også har jeg fått sånn skikkelig utover-navle! Vet ikke om jeg har jentemage eller guttemage... Ikke at jeg tror så veldig mye på sånt, men det er litt gøy å se etter tegn siden jeg jeg ikke vil vite kjønnet. Jeg har ikke spiss mage, men ikke så veldig bred heller, så foreløpig er det ikke godt å si... I følge hjertelyden er det jente da Hjertelyden har ligget på rundt 150 hele veien - 156, 152, 148, 154 og 150 har hjertelyden vært de gangene den er målt. Har ikke noen klar følelse av kjønnet i hvertfall. Mannen tror det er gutt, men han ønsker seg veldig en sønn da... Så det er vel kanskje vel så mye ønsketenkning Faren min er nemlig også helt sikker på at det er gutt - han har jo bare døtre selv, så det er nok litt ønsketenkning der også Vel, vi blir nok like glade uansett. Men jeg ønsker meg barn av begge kjønn, så hvis det blir jente nå, kommer jeg kanskje til å ønske meg gutt neste gang, og motsatt. Det blir uansett fantastisk å få vårt eget barn, som er en blanding av meg og mannen jeg elsker Fælt så romantisk jeg var i dag Nå skal jeg gå å ta en dusj, og så må jeg få fyrt opp litt her. Og så vaske. Mannen støvsuga i går, så alt er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 21. desember 2007 #672 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvordan får du plass til en 30 cm lang baby i den lille magen der? :klø: Blir mye godis her om dagen også ja... Og vekta har nok gått litt mye opp den siste uken Får gå mye tur etter nyttåre da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. desember 2007 #673 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvordan får du plass til en 30 cm lang baby i den lille magen der? :klø: Blir mye godis her om dagen også ja... Og vekta har nok gått litt mye opp den siste uken Får gå mye tur etter nyttåre da Jeg tror det står inni der! Klemmer seg mot ryggraden i giv akt! Ja, vi får skylde på våre små... Jeg pleier aldri å ha så lyst på godteri... Men nå har jeg lyst på sjokolade hver dag. Ikke bra! Godt vi får unger på våren, fin tid å trille masse turer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 21. desember 2007 #674 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul og godt nytt år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. desember 2007 #675 Del Skrevet 21. desember 2007 Vil ønske deg og familien en riktig god jul og et godt nyttår! Mange klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. desember 2007 #676 Del Skrevet 21. desember 2007 GOD JUL Spis mye sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 21. desember 2007 #677 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. desember 2007 #678 Del Skrevet 21. desember 2007 Godt det ikke bare er jeg som synes det er trist å knuse pepperkakehus! Så moro at du har fått mage! :-D Det er artig med "kjerringrådtegn", selv om jeg ikke tror på de Har tenkt å ta "ringtesten" snart selv Jeg føler at min er en liten gutt, mamma og bestemoren min er enig, mens bestevenninna tror det er en jente... Blir spennende;) Lykke til med sjokoladefasten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. desember 2007 #679 Del Skrevet 22. desember 2007 Ønsker deg en fantasisk julefeiring hvor julenissen kommer med alle gavene på ønskelista. Jule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. desember 2007 #680 Del Skrevet 22. desember 2007 God jul og godt nytt år:) God jul til deg også! Vil ønske deg og familien en riktig god jul og et godt nyttår! Mange klemmer fra meg I like måte! GOD JUL Spis mye sjokolade Det skal jeg nok God jul God jul! Godt det ikke bare er jeg som synes det er trist å knuse pepperkakehus! Så moro at du har fått mage! :-D Det er artig med "kjerringrådtegn", selv om jeg ikke tror på de Har tenkt å ta "ringtesten" snart selv Jeg føler at min er en liten gutt, mamma og bestemoren min er enig, mens bestevenninna tror det er en jente... Blir spennende;) Lykke til med sjokoladefasten! Ja, kanskje jeg skal ta den ringtesten også? Men jeg har hørt forskjellige teorier på hva det blir hvis den svinger fram og tilbake og hvis den går rundt og rundt, står forskjellig på forskjellige steder, så det er ikke godt å si. I dag tror jeg det er jente Men for et par dager siden trodde jeg mer på gutt.... Sjokoladefasten går foreløpig bra. Får se om jeg klarer meg bra i morgen også! Ønsker deg en fantasisk julefeiring hvor julenissen kommer med alle gavene på ønskelista. Jule God jul! Og god jul til alle andre som er innom her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg