Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Hei Imli. Stakk innom dagboken din i kveld, og her ble jeg sittende helt oppslukt. Så nå har jeg lest gjennom alle de 16 sidene :ler:

En veldig koselig dagdok :jepp: Så her skal jeg følge med.

Kjenner at jeg blir veeeldig babysyk når jeg leser her, men vi har bestemt oss for å vente i et par år, til jeg er ferdig med videreutdanningen. *men klarer jeg å vente så lenge da tro?*

Ha en fortsatt fin helg :)

Så koselig!

All ære til deg som har pløyd deg gjennom hele dagboka mi med både syting og klaging frustrasjoner... :)

Kanskje du bare hopper i det og lager baby du og?

Ha en fin helg du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19+5

Har i alle fall ikke blitt noe sjukere... Mannen og jeg har gått en liten tur da. Er fortsatt litt sår i halsen og hoster men. Hjelper litt å drikke te med honning :)

God helg, jenter!

Bra du ikke er blitt sykere, og at du pleier deg selv med te og honning:)

Håper du blir helt frisk snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+6

Alt bra med meg :) Hoster litt fortsatt, men tror det går over nå.

Halvveis i morra! Akkurat den milepælen har jeg venta lenge på... :sjenert:

Og så skal jeg til jordmor på tirsdag. Håper å få med mannen.

God søndag til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God søndag til deg også.

Forkjølelse er ikke noe moro.

Håper du får mannen med til jordmor, men hvorfor vil du at han skal være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med halvveis i dag :-D

Blir spennende å dra til jordmoren på tirsdag da, krysser fingrene for at mannen din blir med. Skjønner godt at du vil ha han med ;)

Ha en fortsatt fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tenkte jeg måtte ta en dans for deg jeg :):danse: :danse: Allerede halvveis! Gratulerer :)

Og lykke til hos jordmor!

Ha en fortsatt fin mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God søndag til deg også.

Forkjølelse er ikke noe moro.

Håper du får mannen med til jordmor, men hvorfor vil du at han skal være med?

Nei, er fortsatt sår i halsen... Kjedelige greier men.

Jeg er litt sjenert av meg, så jeg vil gjerne ha han med meg :) Blir så nervøs når jeg er hos leger og sånn at jeg glemmer alt jeg hadde tenkt å spørre om og så går jeg ut og føler at hele undersøkelsen var bortkasta...

Gratulerer med halvveis i dag :-D

Blir spennende å dra til jordmoren på tirsdag da, krysser fingrene for at mannen din blir med. Skjønner godt at du vil ha han med ;)

Ha en fortsatt fin søndag :)

Takk, takk!

Jobben kan desverre ikke unnvære min kjære i morgen :sukk:

Innom å legger igjen en liten hilsen til deg.

Gratulerer med halvveis svangerskap.

Ha en fin søndag :-D

Hyggelig med nye folk i boka mi!

TYenk halvveis ja, gratulerer!

Ha en kjempe fin søndag :)

Takker og bukker.

Ikke værst det da å snart være halvveis :)

Ha en fin søndag :klemmer:

Nei, det er deilig - nå føler jeg at jeg "kommer noen vei" liksom, ikke bare står på stedet hvil... Er litt utålmodig av meg, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Håper forkjølelsen har gitt seg litt, Imli. Lykke til hos jordmor i morgen!

Takk!

Drikker litt te jeg så går det nok bra.

Hurra for halvgått svangerskap!!!! :juhu: :danser::roser:

:jepp:

Veldig glad for halvgått jeg!

:hoppe: halvveis jo, grattis :klemmer:

:klemmer: tilbake!

Halvveis! :hoppe:

Ja!

Tenkte jeg måtte ta en dans for deg jeg :):danse: :danse: Allerede halvveis! Gratulerer :)

Og lykke til hos jordmor!

Ha en fortsatt fin mandag :klemmer:

Ja, endelig halvveis.

Grattis med 20 uker :)

Takk! :)

:hoppe: for halvveis!!! :juhu: :danse:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 uker og halvveis i dag!

Deilig å være halvveis, nå begynner jeg endelig å føle at jeg ikke er helt "nygravert", men faktisk har kommet et stykke...

Kjenner liv så og si hver dag, men kun når jeg sitter eller ligger stille, så det er ganske svakt ennå - bare sånne vibreringer. Men det er godt å kjenne at det lever inni der!

Skal til jordmor i morgen. Både gleder og gruer meg, egentlig. Liker ikke å gå til leger o.l generelt, og spesielt ikke noen jeg aldri har møtt. Er redd for at vi ikke skal like hverandre, redd for å føle meg dum, redd for at det er noe galt. Ville gjerne hatt med mannen min, noe jeg også ble oppfordra til i brevet fra jordmortjenesten. Desverre er han nødt til å være på jobben i morgen pga mye å gjøre.

Jeg er jo hjemme i morgen, men mannen kommer å henter meg hjemme og kjører meg til jordmor, og så går jeg hjem. Kjenner det er frustrerende å ikke ha lappen lengre (må være annfallsfri minst et halvt år, først, helst et - har nå vært uten i et år og må dermed kjøre opp på nytt hvis jeg noen gang skal få tilbake lappen...), føler meg like uselvstendig som da jeg var tenåring. Nå har vi bare en bil da, så jeg kunne ikke kjørt selv i morgen uansett, men likevel. Begynner å bli lei av det der...

Huff. Blir spennende i morgen, og litt skummelt. Nå er jeg som kjent pessimistisk først, så får vi håpe jeg bli positivt overraska :)

Ha en fin kveld, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhhh, så kjedelig at mannen din ikke kunne være med i morgen :(

Men det går nok bra for det skal du se. Håper at du kommer godt overens med jordmoren, det har en del å si.

Ønsker deg masse lykke til. Blir spennende å lese i morgen :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...