Gå til innhold

Mitt første barn!

Gjest imli

Anbefalte innlegg

Så flott du er. Med nummer en begynte magen å tyte skikkelig rundt uke 20. Da var et akkurat som om det sa pang og den ble større dag for dag virka det som. Nå er den mer "diffus" siden jeg har en del ekstra fra sist. Men den er nok der inne et sted :ler:

Kjempefine bilder :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tihi... Mitt første magebilde! Har vel ikke akkurat den største magen ennå, men det kommer vel :)

I går fikk mannen kjenne babyen sparke!

Den ble plutselig veldig aktiv i går... Var sånn vibrering fortsatt, men er sikker på at det er babyen nå. :hjerter_rundt: Og mannen kunne kjenne de små sparka fra utsiden. Herlig.

Må være en enorm opplevelse å merke spark og liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt mage :) Jeg vil også :)

Og så moro å kjenne babyen sparke, det må sikkert være en fantastisk følelse :)

Ja, det var utrolig gøy når jeg ble sikker på hva det var. Kjennes nesten som innvendig kiling!

:fnise: tenkte jeg også!

Men du skal absolutt være glad ja. Jeg begynner å merke at min er litt i veien innimellom...

Hehe, jeg er litt sånn småmisunnelig på dere med ordentlig babymage jeg da. Har blitt litt utålmodig i det siste. :ler:

Artig med magebilder. Enda artigere blir det når det blir skikkelig mage ;)

Jeg skal nok holde dere oppdatert ;)

Så flott du er. Med nummer en begynte magen å tyte skikkelig rundt uke 20. Da var et akkurat som om det sa pang og den ble større dag for dag virka det som. Nå er den mer "diffus" siden jeg har en del ekstra fra sist. Men den er nok der inne et sted :ler:

Kjempefine bilder :klemmer:

Takk! :klem:

Må være en enorm opplevelse å merke spark og liv.

:Nikke:

Hei! Kult med magebilder - sprøtt å tenke på at ungen deres ligger der inne og sparker og holder på :)

Ja, sånn tenker jeg og.. Tenk at det er noen der inne.. Tror ikke jeg helt skjønner det selv enda.

Innom med en :klemmer:

:klemmer: tilbake!

Så koselig med magebilder!! :rødme: :hjerte:

:hjerte:

19+3

Slapp dag på jobben i dag, dårlig vær.... Har i hvertfall ikke fått tilbake vondten i ryggen, og det er jo positivt. I kveld blir det film på meg og mannen, og godteri.. Fikk plutselig så lyst på sånn troika-sjokolade! Det har jeg ikke spist på mange år....

Fri i morra, da blir det sove lenge - sov skikkelig dårlig i natt, hadde mareritt, men husker ikke hva det handla om! Skal legge meg tidlig i dag ja... :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med fri i morgen, du må nyyyte dagen ;)

Får du også av og til bare helt plutselig lyst på ting du ikke har spist på en evighet? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med fri i morgen, du må nyyyte dagen ;)

Får du også av og til bare helt plutselig lyst på ting du ikke har spist på en evighet? :fnise:

:Nikke:

Å, ja.

Plutselig er det et eller annet. Har ikke hatt sånn dilla på noe spesielt, mer plutselige lyster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+4

Sov til kl 10 i dag! :overrasket:

Ja, ja, jeg trengte vel litt søvn da. Jeg og mannen så på film i går, så det ble litt "seint" (dvs kl 11...). Så en sånn spøkelsesfilm, var litt skummelt da, men ikke verre enn at jeg turde å se på hele tiden. :)

I dag skal jeg ikke gjøre noen ting (merker at jeg skriver det veldig ofte!) bare slappe av og kanskje rydde litt i huset. Har lova min kjære å bare være inne i dag (har vært full storm og regn her), begynner å bli sår i halsen og hoster veldig til tider. Kanskje i ferd med å bli forkjøla? Er veldig skjelden syk jeg da. Så jeg kan vel ikke klage. Men jeg er så og si aldri sånn sengeliggende syk - går bare og er sånn småsyk i dagesvis. Hade vært bedre med en dag i senga og ferdig med det, men sånn er tydeligvis ikke jeg.

Lille baby lever og har det bra, har kjent litt spark hver dag i det siste tror jeg. H*n er mest aktiv om kveldene, men det er vel vanlig. Snart halvveis også nå. Går nok fort framover - snart jul og nyttår og vips så er det bare et par måneder igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri her også i dag, går rundt og rydder og pusler litt i huset :)

Deiligt å bare slappe av å ikke ha noen planer.

Jeg syns også tida går fort, som du nevner så er det jo snart jul og nyttår og vips så er vi i januar. Det året det store skal skje :kgbaby:

Du må ha en fin helg og ikke bli forkjøla vet du :nei:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tida kommer nok til å fly nå framover... :) Det er viktig å holde seg inne dersom kjæresten har sagt det :Nikke:

Og det å stå opp klokka 10 er ikke så veldig sent på dagen.. Jeg sover gjerne til 11 og 12 når helga kommer og jeg har fri..

Håper du får en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, 2008 blir nok et fint år!

Sitter faktisk her og kjenner de svake små sparkene til den lille babyen min... :hjerter_rundt:

:Nikke: Et veldig, veldig fint år;)

Så søtt med små spark!! :rødme:

God helg!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Håper ikke du blir syk nei. Best å være inne å pleie helsa da ja :Nikke:

Så flott mage du har. Må bare nyte det mens den enda er liten ;)

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+5

Har i alle fall ikke blitt noe sjukere... Mannen og jeg har gått en liten tur da. Er fortsatt litt sår i halsen og hoster men. Hjelper litt å drikke te med honning :)

God helg, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Imli. Stakk innom dagboken din i kveld, og her ble jeg sittende helt oppslukt. Så nå har jeg lest gjennom alle de 16 sidene :ler:

En veldig koselig dagdok :jepp: Så her skal jeg følge med.

Kjenner at jeg blir veeeldig babysyk når jeg leser her, men vi har bestemt oss for å vente i et par år, til jeg er ferdig med videreutdanningen. *men klarer jeg å vente så lenge da tro?*

Ha en fortsatt fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...