angelou Skrevet 6. november 2007 #281 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg kjente også mye liv etter "å ha massert babyen"..... Det er nok babyen du kjenner, av og til kjentes det ut som leamus egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. november 2007 #282 Del Skrevet 6. november 2007 Bare fortsett å masserer babyen du Så morro å kjenne liv da Ha en superflott tirsdag store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. november 2007 #283 Del Skrevet 6. november 2007 Ja, det er deilig å kjenne litt liv. Kjennes litt ut som leamus, ja. Rare greier. Bra at babyen har godt av litt massasje da. Det er jo alltids en sjangs for at det blir litt massasje for lillebaby i kveld Har ikke kjent noe å dag, men har jo vært på jobb, og da går jeg ikke akkurat rundt og kjenner etter. Nå står kalkunsteken i ovnen, skal bare lage saus, så er maten klar. Jøss, jeg har begynt å overgå meg selv i det siste. I morra blir det husvask, for da er jeg hjemme. Kjenner jeg er ganske trøtt i dag ja. Blir bra med fri i morra. Kommer nok til å få forlenga den 50% sjukemeldinga, ja. Det fungerer i alle fall bra nå. Ha en fin kveld, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. november 2007 #284 Del Skrevet 6. november 2007 Så artig at du har kjent liv!! :-D Gleder meg til magebilder! Dere får fortsette å "massere" babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. november 2007 #285 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg kommenterte det faktisk for sambo her forrige dagen, at det er rart det ikke blir fult rabalder der inne etter "massasje". Men her er det stille som i graven etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. november 2007 #286 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) uke 19OK, nå skal jeg prøve å legge ut noen bilder her. Endret 7. november 2007 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. november 2007 #287 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Tihi... Mitt første magebilde! Har vel ikke akkurat den største magen ennå, men det kommer vel I går fikk mannen kjenne babyen sparke! Den ble plutselig veldig aktiv i går... Var sånn vibrering fortsatt, men er sikker på at det er babyen nå. Og mannen kunne kjenne de små sparka fra utsiden. Herlig. Endret 7. november 2007 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. november 2007 #288 Del Skrevet 7. november 2007 Så fine bilder Du har da fått litt mage da, men som du sier så er det vel mange som har fått mer enn deg.. Du kommer sikkert til å være glad for at det tok litt tid når du har gått med den i 9 mnd Og så morsomt med spark som kjennes på utsiden! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. november 2007 #289 Del Skrevet 7. november 2007 Så fine bilder Du har da fått litt mage da, men som du sier så er det vel mange som har fått mer enn deg.. Du kommer sikkert til å være glad for at det tok litt tid når du har gått med den i 9 mnd Og så morsomt med spark som kjennes på utsiden! :juhu: Ja, litt mage har jeg fått. Merker jo at buksene er litt trangere... Ja, det var helt fantastisk å kjenne de små sparka. Snart kjenner jeg det nok skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. november 2007 #290 Del Skrevet 7. november 2007 Fine bilder Gleder meg til å kjenne spark, ser frem til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. november 2007 #291 Del Skrevet 7. november 2007 Kjempefine bilder, med en liten, søt "bulk" på magen der hvor nurket er Så spennendes å kjenne liv der inne! Og sikkert en stor opplevelse for mannen også.. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. november 2007 #292 Del Skrevet 7. november 2007 Fine bilder Gleder meg til å kjenne spark, ser frem til det. Takk Moro å kjenne spark ja, du har noe å glede deg til. Kjempefine bilder, med en liten, søt "bulk" på magen der hvor nurket er Så spennendes å kjenne liv der inne! Og sikkert en stor opplevelse for mannen også.. Ha en fortsatt fin dag! tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. november 2007 #293 Del Skrevet 7. november 2007 Hei! Så flotte bilder. Kan se at magen begynner å komme ja Så fint at mannen din også kan kjenne sparkene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 7. november 2007 #294 Del Skrevet 7. november 2007 er så gøy å se magebilder :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 7. november 2007 #295 Del Skrevet 7. november 2007 Der var det ikke mye mage, gitt! Jeg er jo enorm i forhold.. Men du har virkelig en flott mage, og du kan sikkert være glad for at den ikke er så stor enda. Den vokser nok uansett fortere fremover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 7. november 2007 #296 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg synes du har en kjempesøt mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. november 2007 #297 Del Skrevet 7. november 2007 Hei! Så flotte bilder. Kan se at magen begynner å komme ja Så fint at mannen din også kan kjenne sparkene :rødme: Takk Ja, mannen ble helt frelst i går er så gøy å se magebilder :rødme: Ja, ikke sant? Der var det ikke mye mage, gitt! Jeg er jo enorm i forhold.. Men du har virkelig en flott mage, og du kan sikkert være glad for at den ikke er så stor enda. Den vokser nok uansett fortere fremover nå. Takk, takk. Er nok veldi individuelt, det der med magen og hvor fort den vokser. Noen får veldig fort og andre drøyer det lenge med. Jeg er nok "arvelig belasta"; moren min sa at det tok lang tid før hun fikk mage også. Nå er jeg jo snart halvveis, så det begynner nok å vokse bra der inne etterhvert nå tenker jeg. Jeg synes du har en kjempesøt mage! Takk! Har hatt en rolig dag i dag bortsett fra rundvask på badet og en liten gåtur nå på kvelden. Merket både i går og i dag at jeg har fått vondt i ryggen... Korsryggen liksom. Har ikke noe gangbesvær eller noe, så det er vel ikke bekkenet, men merker jeg er støl i ryggen liksom. Gikk veldig mye med tung maskin på jobben i går, og hadde vondt i ryggen da jeg kom hjem. Det var borte til morgen i dag, men kom tilbake da jeg gikk tur nå. Får se hvordan det går på jobben i morgen, det er ukas siste arbeidsdag! På tirsdag skal jeg til jordmor, da, har fått brev om det i posten også, og det stod at jeg fikk en time til rådighet første gangen! Nå får jeg i alle fall sjangsen til å spørre masse! Får prøve å tenke litt over hva jeg vil snakke om/spørre om, så jeg ikke glemmer noe. Ha en fin kveld jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 7. november 2007 #298 Del Skrevet 7. november 2007 Så søt mage Jeg vil også Og så moro å kjenne babyen sparke, det må sikkert være en fantastisk følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. november 2007 #299 Del Skrevet 7. november 2007 Der var det ikke mye mage, gitt! Jeg er jo enorm i forhold.. Men du har virkelig en flott mage, og du kan sikkert være glad for at den ikke er så stor enda. Den vokser nok uansett fortere fremover nå. tenkte jeg også! Men du skal absolutt være glad ja. Jeg begynner å merke at min er litt i veien innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. november 2007 #300 Del Skrevet 7. november 2007 Artig med magebilder. Enda artigere blir det når det blir skikkelig mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg