linky Skrevet 4. november 2007 #261 Del Skrevet 4. november 2007 Deilig me langhelg da Kos dere på middag, selv skal jeg i selskap i dag så det blir kaker på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. november 2007 #262 Del Skrevet 4. november 2007 I dag har jeg vært i byen. Kjøpte nye støvletter, de gamle var veldig slitte og vonde å gå i. Og så fikk jeg kjøpt min første mammabukse og en mammagenser. Kjøpte ny bh også, de gamle begynner å bli små... Fant ut at jeg har gått opp to str... Hvordan skal dette ende... Så koselig med den første mammabuksen! :-D Kjekt med større pupper, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. november 2007 #263 Del Skrevet 4. november 2007 Nå har vi vært å spist reinsdyr Da slapp vi å lage middag i dag! Mannfolket klager ikke på puppene min i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. november 2007 #264 Del Skrevet 4. november 2007 Gutter er gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. november 2007 #265 Del Skrevet 4. november 2007 Gutter er gutter. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 4. november 2007 #266 Del Skrevet 4. november 2007 Hei og hopp! Reinsdyrkjøtt er nydelig.. Åssen er det med hovenheten da? Håper det er bedre.. Leggene mine har blitt tjukkere iallfall, får ikke på meg vanlig str i støvletter jeg! Bare de gamle for de har jeg gått med utenpå jeans, så de har videt seg ut.. Så nå går jeg i Ugg´s og balerinasko Lett å få på/av, veldig kjekt! Ha en fin kveld Imli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. november 2007 #267 Del Skrevet 4. november 2007 Samboeren min er veldig unormal på det punktet. Han gleder seg til puppene er nede i normal størrelse igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. november 2007 #268 Del Skrevet 4. november 2007 Hei og hopp! Reinsdyrkjøtt er nydelig.. Åssen er det med hovenheten da? Håper det er bedre.. Leggene mine har blitt tjukkere iallfall, får ikke på meg vanlig str i støvletter jeg! Bare de gamle for de har jeg gått med utenpå jeans, så de har videt seg ut.. Så nå går jeg i Ugg´s og balerinasko Lett å få på/av, veldig kjekt! Ha en fin kveld Imli. Ikke vært mer hoven i beina, så vi får håpe det holder seg unna en stund til i alle fall. Ha en fin kveld du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. november 2007 #269 Del Skrevet 4. november 2007 Samboeren min er veldig unormal på det punktet. Han gleder seg til puppene er nede i normal størrelse igjen Hehe, ja menn har vel forskjellige preferanser de og... Har dine blitt mye større? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. november 2007 #270 Del Skrevet 4. november 2007 Nå har vi vært å spist reinsdyr Da slapp vi å lage middag i dag! Mannfolket klager ikke på puppene min i alle fall Det kan jeg tenke meg, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. november 2007 #271 Del Skrevet 5. november 2007 19 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 5. november 2007 #272 Del Skrevet 5. november 2007 Åj 19 uker :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 5. november 2007 #273 Del Skrevet 5. november 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 5. november 2007 #274 Del Skrevet 5. november 2007 Snart halvveis jo! Og det med puppene kjenner jeg til, håper virkelig ikke at de blir noe større, jeg kan heller få litt større rumpe.. Jeg kommer til å se ut som en flodhest oventil, og med to q-tipser til bein, shit.. Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. november 2007 #275 Del Skrevet 5. november 2007 19 uker i dag! Snart halvveis. Tida går dere. Skal få tatt magebilder også snart, det er vel på tide, selv om det ikke er så mye mage å ta bilde av enda Har fått større pupper og større rumpe og bredere hofter virker det som... Men ikke så veldigf mye større mage... Ja ja. Mamma sier at hun ikke fikk noe særlig mage, så kanskje jeg ligner på henne. På en måte gleder jeg meg liksom til å få skikkelig gravidmage, men på en annen side burde jeg vel egentlig være glad til at jeg ikke har blitt så stor enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. november 2007 #276 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Forresten: Jeg begynner nesten å bli sikker på at jeg har kjent liv nå! Det kjennes som en slags kiling i magen, eller som om noe liksom "vibrerer" inni der! Vet ikke hvordan jeg skal forklare det... Det kan selvfølgelig bare være rumling i magen da Men jeg bør jo begynne å kjenne liv på den tida her, så jeg tror det er det. Kjenner i alle fall ikke spark, men kjenner noe. Tror jeg. He he. Har kjent det sånn helt tilfeldig, men også når jeg har "kjent etter". Og de siste to dagene har jeg kjent det etter orgasme (beklager detaljer).... Men orgasme gjør jo at livmora trekker seg sammen, så babyen kjenner det kanskje? Stakar baby. Endret 5. november 2007 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 6. november 2007 #277 Del Skrevet 6. november 2007 Kan jo hende at sammentrekningene i livmora kickstarter babyen litt også, at h*n svarer på bevegelsene, liksom? Ååå, så deilig det må være å kjenne liv! Og gratulerer med 19 uker Det er jo flott med gravidmage, men som du sier så er det sikkert like greit at den ikke kommer kjempefort også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 6. november 2007 #278 Del Skrevet 6. november 2007 Forresten: Jeg begynner nesten å bli sikker på at jeg har kjent liv nå! Det kjennes som en slags kiling i magen, eller som om noe liksom "vibrerer" inni der! Vet ikke hvordan jeg skal forklare det... Det kan selvfølgelig bare være rumling i magen da Men jeg bør jo begynne å kjenne liv på den tida her, så jeg tror det er det. Kjenner i alle fall ikke spark, men kjenner noe. Tror jeg. He he. Har kjent det sånn helt tilfeldig, men også når jeg har "kjent etter". Og de siste to dagene har jeg kjent det etter orgasme (beklager detaljer).... Men orgasme gjør jo at livmora trekker seg sammen, så babyen kjenner det kanskje? Stakar baby. Stakker baby?? er sikkert veldig morsomt for den Hørtes deilig ut med litt liv i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. november 2007 #279 Del Skrevet 6. november 2007 Orgasme er bare bra for baby. Husker jordmora mi sa at sammentrekninga i livmor etter orgasme er som massasje for babyen, så det var bare å massere h*n så ofte som bare det Så koselig med liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 6. november 2007 #280 Del Skrevet 6. november 2007 Så spennendes! Og massasje for barnet er absolutt bra, så bare fortsett sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg