LilleKylling Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #181 Del Skrevet 9. oktober 2007 I natt har jeg sovet helt naken for første gang på nesten et år!!!! :juhu: :juhu: :juhu: Synd mannen reiser på kurs i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. oktober 2007 #182 Del Skrevet 11. oktober 2007 I natt har jeg sovet helt naken for første gang på nesten et år!!!! :juhu: :juhu: :juhu: Synd mannen reiser på kurs i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 12. oktober 2007 #183 Del Skrevet 12. oktober 2007 I natt har jeg sovet helt naken for første gang på nesten et år!!!! :juhu: :juhu: :juhu: Synd mannen reiser på kurs i dag.... God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 16. oktober 2007 #184 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei Lille Kylling. Du fant meg. Det var morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #185 Del Skrevet 23. oktober 2007 Da er endelig mannen tilbake fra kurs. Ikke nok med at HAN var borte, men han tok søren meg pc`en også med seg Vet ikke helt hvem av de jeg savnet mest Nå er de ihvertfall tilbake begge to og det er deilig! Har litt å oppdatere meg på her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. oktober 2007 #186 Del Skrevet 23. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. oktober 2007 #187 Del Skrevet 23. oktober 2007 Da er endelig mannen tilbake fra kurs. Ikke nok med at HAN var borte, men han tok søren meg pc`en også med seg Vet ikke helt hvem av de jeg savnet mest Nå er de ihvertfall tilbake begge to og det er deilig! Har litt å oppdatere meg på her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. oktober 2007 #188 Del Skrevet 28. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 28. oktober 2007 #189 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei minikyllingen. Jeg håper du har hatt en fin helg. Her har vi hatt barnefri, og det var deilig. Det er nesten to år siden sist, tror jeg. Det er viktig og koselig å ha litt alenetid med mannen også. :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #190 Del Skrevet 29. oktober 2007 Bare le du.... Det var godt å få de tilbake begge to! Har bare lest de siste ukene, ikke fått skrevet et pip... Hei minikyllingen. Jeg håper du har hatt en fin helg. Her har vi hatt barnefri, og det var deilig. Det er nesten to år siden sist, tror jeg. Det er viktig og koselig å ha litt alenetid med mannen også. :love: Har hatt en ganske fin helg, vi har hatt fri fra en av ungene (men det har vi jo 2 hver helg). I går hadde vi bryllupsdag, men det ble ikke den helt store feiringa. Var ute og spiste kinamat i går, og fotballkamp på tv på kvelden Regner med vi har mange fremtidige bryllupsdager vi kan feire :rødme: Lillemann har hatt litt feber, men han er bra igjen nå heldigvis. Han er som sin storebror, bare sover når han er syk. Ikke noe sutring... det er veldig deilig igrunnen. Men det trengs jo litt innimellom allikevel. Han er høyt og lavt for tiden, krabber som bare det og reiser seg opp. Blomsterpottene er den store favoritten. Skunne ønske jeg bare kunne hive de, men fikk i innflytningsgave, så kan jo nesten ikke det heller..... Må ihvertfall finne på noe lurt, for nå er det jord utover alt. I helgen var vi og hentet en ny kattunge. Den er sååå liten og søt og lodden :rødme: Den og gamlepusen har ikke blitt helt gode venner enda, men det kommer seg. Lurer på om den har noe galt med det ene bakbenet, eller om den bare er litt vinglete enda. Ellers skjer det ikke så mye om dagen, jeg er endelig ferdig med å male alle lister og dører. Så igrunnen er jeg ganske sliten.... og jeg kjenner at det muligens er noe pms på gang. Føler meg ihvertfall litt slik Men nå er det snart middag hos bestemor, det er alltid koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #191 Del Skrevet 31. oktober 2007 Idag har jeg bare lyst til å skrike høyt Og jeg hadde nok gjort det også hvis jeg hadde klart. PMS er tilbake for fullt, og da er min verden ganske håpløs. Når mannen i tillegg klarer å oppføre seg ganske håpløst, da.... Grunnen til at jeg ikke skriker er veldig smertefull. Har klart å få et munnsår heeeeelt innerst i munnen bak den dumme visdomstanna som jeg egentlig burde ha trukket. Det er nok noe greier lenger ned i halsen også, for det gjør sinnsykt vondt å svelge. Klarer ikke åpne munnen nok til å se hva som egentlig foregår inne der, men vondt er det. Klarer ikke å spise eller drikke, og det høres ut som om jeg har tømt minst en halv flaske vodka når jeg prater. Så da ble konferansetimen med læreren til Storemann avlyst.... Heldigvis sover Lillemann igjen nå, så jeg kan sitte her og synes synd på meg selv :gråte: :gråte: :gråte: :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. oktober 2007 #192 Del Skrevet 31. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 1. november 2007 Forfatter #193 Del Skrevet 1. november 2007 Jaja, da måtte jeg bite i det sure eplet å dra til tannlegen allikevel da... Har en betennelse på innsiden av kinnet fordi jeg har klart å bite meg der med den forbaskade dumme visdomstanna. Har fått antibiotika og skal trekke tanna om noen uker. Så da er det forhåpentigvis ikke så mange dagene til jeg kan spise litt annet enn sjokoladepudding. Eller pødding som storemann sa når han var liten I kveld skal jeg se på storemannen som skal ha danseoppvisning, det blir morro. Lettrørt som jeg er kommer jeg sikkert til å grine en hel skvett eller fem. I morra er det tur til Danmark som står på programmet! God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. november 2007 #194 Del Skrevet 1. november 2007 Sjokoladepudding hørtes godt ut... Men kanskje ikke når det er det eneste man får i seg... God tur i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 1. november 2007 Forfatter #195 Del Skrevet 1. november 2007 Sjokoladepudding hørtes godt ut... Men kanskje ikke når det er det eneste man får i seg... God tur i morra! Joda, det smaker jo godt, men skulle gjerne hatt litt mat Blir litt shaky i formen av pødding-diett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 1. november 2007 #196 Del Skrevet 1. november 2007 God tur til Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 5. november 2007 Forfatter #197 Del Skrevet 5. november 2007 Da var Danmarksturen unnagjort! Vi slapp heldigvis unna både vind og lastebilblokkader, så turen ble veldig bra til tross for litt forsinkelser på fergen. Leiligheten og badelandet var kjempefint og alle sammen koste seg. Fikk handlet litt snop også, skal prøve å spare det til jul. Munnen er forsåvidt mye bedre, kan ihvertfall åpne den og (nesten) tygge normalt. Men såret er der enda, så det er ikke helt godt. Jeg har fått en ny favorittsang! Den nye til Ali "Hell if". Spilte den høyt i bilen istad, morro! Liker egentlig ikke banning i sanger, men shit au! Er forøvrig den eneste gangen jeg får banne Denne uka skjer det ikke så veldig mye, skal på konferanse med storemann på onsdag. Klubb i morra, og på fredag skal jeg bake ei skuffekake ( hva nå enn det er.... ???? ) som de skal selge på skolen. Nei, nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKylling Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #198 Del Skrevet 2. desember 2007 Oj, nå er det lenge siden jeg har vært her. Mannen fikset litt på dataen, og dermed forsvant passordet mitt. Men har smuglest litt som gjest. Nå har det derimot skjedd ting, så da må jeg nok skrive litt innimellom. Har ikke tid til å skrive nå, får besøk av pappa og samboer, men må jo røpe hva som har skjedd..... Jeg er gravid igjen :rødme: Termin i begynnelsen av august en gang, så det er jo veldig tidlig enda! Phu, godt å få sagt det til noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. desember 2007 #199 Del Skrevet 2. desember 2007 WOW!!! :dåne: Det gikk fort gitt!! GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. desember 2007 #200 Del Skrevet 2. desember 2007 Gratulerer! :juhu: det var kjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå