Gå til innhold

LilleKylling lever livet

LilleKylling

Anbefalte innlegg

Hallo - titter innom! :hallo:

Det er koselig med katter, altså- vi tenker på å anskaffe en vi også. Vi TRENGER det virkelig; i går hadde musa innflytningsfest i husveggen her... :fnise: Bare den holder seg der, så...

Ha ei fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*spent*

Vi fikk tre barn på fire år. Det har gått strålende.

Og det er derfor jeg føler meg som Elastica til tider - eller rettere sagt - ønsker at jeg var som Elastica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, da var vi tilbake fra en helg i Oslo. I utganspunktet veldig koselig, men jeg ble selvfølgelig liggende med migrene. Måtte tilslutt ta en tbl, så nå sitter jeg her som Pamela siden jeg ikke kan amme på et døgn da :fnise:

Vi måtte krype til korset og kjøpe reiseseng til lillemann, det er ikke særlig behagelig å sove i en enkeltseng med han oppi. Men det er jo kjekt å ha det, vi er jo endel på farten i helgene.

På fredag bestilte vi sydentur til hele familien pluss svigermor. Vi skal til Gran Canaria i to uker. Hvis vi klarer å holde det hemmelig skal svigermor få turen i julegave. Det er jo [litt /u] mas å ha henne med må jeg innrømme, men det er jo veldig greit også så har vi barnevakt på kveldene :fnise:

Jeg har aldri vært på sydenferie før, så det blir stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiik, jeg var på side 2 på mine innlegg :nei:

Skjer lite her om dagen... er så daff og trøtt at det ligner ingenting.

Tror det har en liten sammenheng med at jeg tenkerog grubler på ALT som KUNNE vært gjort, også blir jeg helt matt fordi det er så mye... så da orker jeg ikke gjøre noenting.

Men har da tatt oppvasken, bretta tøy og vasket håndklær. Mannen hadde visstnok noen planer om å skru opp diverse håndtak og hyller ikveld, så da kan jeg kanskje henge meg på energien hans litt.

Snakket med megleren vi kjøpte huset av istad, hun skal ha en ny verdivurdering på huset, det blir veldig spennende! Også skal vi søke om lån i SPK, til 1 % lavere rente enn vi har nå. Det er ikke å forakte!

I morra kommer den lille jenta som jeg skal være dagmamma for et par dager i uken frem til høsten. Hun skal bare være her noen timer i morra, det blir spennende og se hvordan det går.

Fikk endelig babyslynga i posten i går. Lillemann likte seg oppi der, og det var egentlig ganske greit å gå med den også synes jeg. Men vet jo ikke hvordan det er å ha den på lenge. Vi får ta en liten rusletur når han vokner. Dovendyret mitt..... :rødme:

Lurer på hva jeg skal diske opp med til middag i dag... har en rå kylling liggende i frysen, men aner ikke hva man gjør med en hel fugl :sjenert:

Får kikke litt på oppskrifter tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei en sydentur er ikke å forakte! :) Med eller uten svigermor...

Vi har i alle fall hatt det superdeilig på tur! Fint vær hele uka, og bare slakking i sola! mimre,mimre....

Håper alt er bra ellers, og at energien snart finner veien tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, da var det mandag igjen. For tiden synes jeg helgene er mer travle enn ukedagene.... men det er jo som regel noe morro som skjer da!

På lørdag var vi i 30-års dag til en kamerat av mannen min. Jeg grudde meg egentlig litt, kjenner de ikke så godt, også skulle vi stille opp i joggedress :ler: Så for meg noe voldsomt opplegg... men det var veldig morro, masse god mat, hyggelige folk og gøye leker og sanger!

Vi fikk også avtalt helgebesøk med han som var forlover for mannen min og kona og sønnen deres. De har ikke sett huset vårt enda, så det blir koselig!

Idag skal jeg og mannen på innvielsesfest til ei venninne av meg og forloveden hennes. Det blir morro, uvant å ut av huset en mandagskveld :ler:

Fikk mensen idag, så nå er både humøret og formen litt så der... :sjenert: Var en veldig lang syklus dette, 37 dager. Er ingen SA for jeg har tatt ikke mindre enn 4 tester, og alle har vært negative. Ikke så lett å vite når en har eggløsning heller, med så lang syklus. Men jeg hadde utolig vondt i magen en kveld, nesten som veer (på et tidlig stadium vel og merke :fnise: ). Regner kanskje med at det var EL da.... Jaja, vi får bare :sengekos: i vei, så ofte som mulig. :fnise:

Nå ringte nettopp mannen , han skal på ikke mindre enn 3 kurs/reiser i forbindelse med jobb i løpet av 2 uker. Da blir jeg mye alene med Lillemannen, men det går vel greit det. Skal jo ha 2-åringen noen dager også. Litt å henge fingrene i med andre ord :fnise:

Endret av LilleKylling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de to åringene jeg kjenner er iallefall svært aktive så :fnise:

:fnise: Det er vel sånn det skal være. Men innbiller meg at jenter ofte er litt roligere enn gutter..... ?? Hun liker godt å tuste rundt og hente frem alle bamsene som finnes i huset (det er MANGE), også er det jo stas med babyen og pus da!

Får se på det som trening til vi har to små selv :) Forhåpentligvis ikke mer enn 10 mnd til :fnise:

Har vondt i magen min idag... usj, hadde glemt hvor kjipt det er å ha mensen :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har lillemann kantet sin første blomst :fnise: Noe sier meg at den rolige perioden hvor babyen holder seg der du la den er forbi. Og han er vel egenltig ikke noen baby lenger heller :gråte:

Men han er jo verdens skjønneste store gutt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, mensen er noe dritt til tider :kjefte: Men må vell til om man skal ha barn ;)

:fnise: Ja det må vel kanskje det....

Dette er første gang jeg planlegger å bli gravid da, så har liksom aldri tenkt så mye på alt det styret der..... får håpe det ikke tar så lang tid, tror jeg egner meg dårlig som prøver. Tålmodighet er ikke min sterkeste side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har lillemann kantet sin første blomst :fnise: Noe sier meg at den rolige perioden hvor babyen holder seg der du la den er forbi. Og han er vel egenltig ikke noen baby lenger heller :gråte:

Men han er jo verdens skjønneste store gutt :rødme:

Maja badet i vannskåla til kattene i stad :ler: første uhellet her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg! :)

Enig i at mensen er kjip!!

Fikk den tilbake på ordentlig første gang nå, har gått på Cerazette og da blødde jeg bare noen dråper nå og da.

Mens nå som jeg begynte på Yasmin er det back in buisness! :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :klem:

GOD HELG!! :klemmer:

God helg! :)

Enig i at mensen er kjip!!

Fikk den tilbake på ordentlig første gang nå, har gått på Cerazette og da blødde jeg bare noen dråper nå og da.

Mens nå som jeg begynte på Yasmin er det back in buisness! :(

:klem:

Takk for det alle tre! Håper dere også hadde en fin helg! Har vært litt travel her i det siste, har begynt å male vinduer og lister i 1 etg. Det er litt jobb for å si det slik.... Men kommer sterkere tilbake siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...