Gå til innhold

Julen 2007


Furstina

Anbefalte innlegg

Det är varmt ute, solen skiner, jag har haft kjol och sommarskor i dag - och ändå har jag jul i tankarna.

Ska man fira med familj långt borta behöver man planera redan under sommaren. Vi har bokat in julfirande OCH redan beställt och betalt flygbiljetter till familjen!

Plats för julegröt, middag, julklappsutdelning och sådant är redan bestämt. Deltagarna för dagen/dagarna är "inbjudna" eller informerade om planerna,

Det känns tidigt ja. Är det fler som är ute redan nu och bokar, ordnar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er fornuftig av deg å bestille flybilletter såpass tidlig. Er sikker på at når vi bikker november så ville samme type billetter kostet en god del mer. Og hvorfor betale mye for en vare når man kan få den billigere?? (jfr det å bl.a bestille på nett)

Jeg skal sørover i januar til neste år - billetten er allerede bestilt og betalt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke bestilt tur noe sted (vi skal være hos svigers i Oslo). men jeg har kjøpt julegaver allerede. Kjøpte noe da jeg var i London (Science museum er toppen!), og i dag kjøpte jeg flere bøker på Aschehoughs boksalg som blir fine gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julaften er planlagt allerede ja. Vi skal feire hjemme hos mammaen min, vi blir 6 stk. Menyen er det ikke jeg som skal bestemme, men vi har såvidt pratet om det. Julegaver har jeg ikke begynt å kjøpe, venter til november, men det betyr ikke at jeg ikke har begynt å tenke på det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har familie det lar seg gjøre å planlegge med i så godt tid. Vi prøver fortvilt, men de synes vi er helt underlige som vil planlegge allerede nå. Helst skal det utsettes til i siste liten, gjerne midt i desember før man avtaler hvem som skal være hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det är väl VI som pressar på att planera tidigt om vi ska kunna komma till dem i Norge. I år ska vi flyga och fick tag på "billiga" biljetter i augusti. Jag tippar att de blir några tusenlappar dyrare i december

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...