jente 79 Skrevet 29. mai 2010 #2481 Del Skrevet 29. mai 2010 Veldig deilig å slippe å tenke på prevensjon, det er sikkert. Men ikke lett å vite før man har prøvd, vet noen sliter. Andre er veldig fornøyd, får håpe du er en av dem. Håper du koser deg i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 31. mai 2010 #2482 Del Skrevet 31. mai 2010 Innom og hilser på! Også prøver jeg å riste av litt ammetåke her inne, for jeg føler at jeg er litt for omtåket for tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2483 Del Skrevet 31. mai 2010 Nett igjen, så nå kan jeg oppdatere meg. Prevensjon er noe dritt: enten fungerer det dårlig eller så er det teite bivirkninger ... Synes p-piller for menn skulle kommet på markedet nå, jeg! På tide at de tar ansvar! God helg! Hurra for internettilgang! Ja ... jeg har egentlig ikke hatt noen bivirkninger ved p-piller, det er bare det at jeg er så dårlig på å huske å ta dem hver dag ... Hadde absolutt vært kjekt med p-piller for menn, men jeg tror ikke jeg hadde stolt på at kjæresten hadde husket på å ta dem ... Veldig deilig å slippe å tenke på prevensjon, det er sikkert. Men ikke lett å vite før man har prøvd, vet noen sliter. Andre er veldig fornøyd, får håpe du er en av dem. Håper du koser deg i helga Ja, jeg vil helst slippe å tenke på det frem til vi evt bestemmer oss for å få en liten tullbukk til! Krysser fingrene for at jeg og spiralen blir gode venner Innom og hilser på! Også prøver jeg å riste av litt ammetåke her inne, for jeg føler at jeg er litt for omtåket for tiden.... Hehe, ikke så rart du er omtåket - du har en hel del å tenke på om dagen! Koselig at du titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #2484 Del Skrevet 31. mai 2010 Da var helgen overstått! Og hva gjorde vi egentlig? :klø: Ikke stort. Fredag kveld var mannen på konsert, så jeg var "alene" hjemme og bare så på tv og slappet av. Lørdag var vi i Frognerparken og A lekte i sandkassa og koste seg så fælt at det var helt kriiiiiise da vi skulle gå! Da gjorde han seg til gelè så det var nesten umulig å få tak i ham og slept ham avgårde Søndag var det nydelig vær! Da var vi i parken igjen en tur før A skulle sove formiddagslur, og etter luren gikk vi langs Frognerkilen så A fikk se på båtene. Så dro vi til svigers og spiste middag. Det var A en liten solstråle helt til vi skulle ta på ham skoene for å dra hjemover igjen. Da han ikke klarte det selv og jeg skulle hjelpe, fikk han et raserianfall. Det begynner jo vi å bli vant til ( ), men svigers hadde ikke opplevd det før og ble ganske forskrekket Alt i alt en fin helg! I dag har lille T og jeg vært på 6 ukers kontroll på helsestasjonen. Alt ser fint ut, men vi har fått resept på antibiotika til øynene til T - det har rent av øynene hans en måneds tid nå. Mest sannsynlig er det bare tette tårekanaler, men vi skal prøve med medisiner i tilfelle rottefelle det er en infeksjon. Greit nok. Nå er det masse trash på tv, så jeg har det egentlig travelt! Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. mai 2010 #2485 Del Skrevet 31. mai 2010 Ja, jeg syntes det var greit med spiral denne gangen. Skulle vi finne på å få en til vil jeg helst at det skal være planlagt Ganske bestemte disse storebrødrene ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 31. mai 2010 #2486 Del Skrevet 31. mai 2010 Hørtes ut som en kjempekos helg! Håper T blir frisk i øynene snart og at medisinene fungerer Hva slags trash ser du på tv i kveld? Eller vent nå litt.. Nå er det jo Cougar Town! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 3. juni 2010 #2487 Del Skrevet 3. juni 2010 Innom og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. juni 2010 #2488 Del Skrevet 3. juni 2010 Godt jeg ikke er alene om å se på trash på tv! Nå når vi har fiber så blir det mer trash også, siden vi har mer kanaler enn tidligere. Er ikke alltid så lett å huske p-piller, nei, men da er p-plaster eller nuvaring fint, synes jeg. Skjønt, det hender jeg ikke husker den heller- da er jeg glad for å ha påminnelsen på mobilen! Trass ja, det er jo kjempegøy ... Heldigvis går det over! Så bra alt så bra ut med T på 6 ukerskontrollen. Håper øynene hans bedrer seg! Ha en fin kveld, med trash på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 4. juni 2010 #2489 Del Skrevet 4. juni 2010 Hei på deg! Ønsker deg en flott helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå