Gå til innhold

Kiler i magen ...

Lilith

Anbefalte innlegg

:fnise: Du er søt!

God natt :klem:

:sjenert::klem:

Flink du er som har begynt å trene! :tommelopp: Det gir mer overskudd og mer energi :)

Snacks er kjekt å ha tilgjengelig når sulten kommer snikende, og jo sunnere snacksen er jo bedre :Nikke: Her kommer sulten sammen med kvalmen, så jeg måååå spise når det rumler i magen hvis ikke spyr jeg :( Vær glad du ikke har det sånn ;)

Tenker nok det er livmoren som vokser i magen din jeg... Det er mye som skjer med bebisen de første månedene nå, så hadde egentlig vært rart om vi ikke hadde kjent noen rare vondter innimellom :) Blir nok kos å se knøttet på ul i morgen. Gleder meg til å høre oppdatering!

:klemmer:

Ja, jeg er superflink! Var og trente i dag også, men tar det veeeeeldig piano, altså. Deilig uansett :)

Sunn snacks, ja ... Det er jo vel og bra, men det eneste jeg har LYST på når jeg må spise, er jo junk. Salt og fett. Dumme Deli de Luca ligger rett nedi veien, og jeg ser at det kan bli fali' hvis dette fortsetter ... Jeg har også kjent litt på kvalmen, faktisk - det føles ikke bra, og jeg har full sympati for alle de som blir skikkelig spykvalme i svangerskapet! Sist slapp jeg jo unna uten noen symptomer overhodet.

Ja, er nok livmoren som vokser :Nikke:

Oppdatering under!

Lykke til i morgen! :)

Takktakk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*steikebanne* smileybegrensning ... *steikebanne* flood control ... :kjefte:

Å være så sulten er et godt tegn da :tommelopp:

Lykke til i morra, blir spennende å høre hvor langt du er :klemmer:

Ja, det er vel et godt tegn :) Kjedelig, men godt!

Mårnings :vinke:

Lykke til på UL idag, det blir spennende :)

Hei! Og takk :)

Lykke til på UL :)

Takktakktakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var UL over :)

Ingen tvil - inni magen min ligger en bitteliten baby! Med hode, kropp, bein og armer som fektet i vei :hjerte: Lille mirakel! Det er helt hinsides sprøtt.

Legen sa at jeg er 9 1/2 uke på vei, med termin 9. april. Gubben har bursdag 4 april, så kanskje denne ungen bestemmer seg for å komme på hans bursdag? Det hadde jo vært litt festlig ettersom Amund kom på min bursdag! :ler:

Da får jeg bare sette i gang og lage meg en ticker! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så bra at alt så bra ut og morsomt at det kan klaffe med pappan's bursdag.

Sprøtt å se de små ja, men veldig stas. Spesielt når en oppdager det så nærme 12 uker. Slipper så mye venting ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så bra at alt så bra ut og morsomt at det kan klaffe med pappan's bursdag.

Sprøtt å se de små ja, men veldig stas. Spesielt når en oppdager det så nærme 12 uker. Slipper så mye venting ;)

:klem:

Ja! :hoppe:

Å, det kløøøør i fingrene etter å fortelle det til alle og enhver, men jeg får vel holde tett til de 12 ukene er omme ... :sjenert:

Stilig. Da er du ca 3 uker foran meg. Det er jo litt interessant. Så kjekt at du fikk se den lille og vet at alt er i orden. Gratulerer

Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at alt så fint ut, og moro at det er så kort tid igjen til 12 ukers"grensen" :)

April er jo en flott måned å ha bursdag i :biggrin:

(Mulig du må fjerne den ene tickeren... Mener at det bare er lov å 1 her inne? :klø: Kan godt hende jeg tar feil!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for en perfekt liten baby! :biggrin:

Tenk om h*n kommer på pappaens bursdag da, ville vært bra klaffet! ;)

Tror dessverre at Ella* har rett, er bare lov å ha en ticker, med mindre de har forandret reglene. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt var bra! Og aprilbarn er fine mennesker vettu (10. april her - så jeg har tippedato klar!) ;)

Hvordan er det med deg og jobb nå forresten? Jobber du frilans, var det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at alt så fint ut, og moro at det er så kort tid igjen til 12 ukers"grensen" :)

April er jo en flott måned å ha bursdag i :biggrin:

(Mulig du må fjerne den ene tickeren... Mener at det bare er lov å 1 her inne? :klø: Kan godt hende jeg tar feil!).

*steikebanne* tickerbegrensning! :kjefte:

Ja, april er en fin måned! Gleeeeder meg til å fortelle nyheten og se reaksjonene til folk ... :ler:

:hoppe: for en perfekt liten baby! :biggrin:

Tenk om h*n kommer på pappaens bursdag da, ville vært bra klaffet! ;)

Tror dessverre at Ella* har rett, er bare lov å ha en ticker, med mindre de har forandret reglene. :(

Ja, tenk om babyen kommer på bursdagen til gubben. Se og Hør neste! :ler:

Wow! Du har jo virkelig kommet langt på vei, ikke lenge igjen til de første 12 ukene er overstått :)

Ja, var i grunnen litt lenger på vei enn jeg trodde, så det var deilig!

Så moro!! :hoppe:

Jaaa! :hoppe:

Så fint at alt var bra! Og aprilbarn er fine mennesker vettu (10. april her - så jeg har tippedato klar!) ;)

Hvordan er det med deg og jobb nå forresten? Jobber du frilans, var det sånn?

Hehe, kanskje jeg må sette opp tippeliste allerede?

Jeg studerer deltid (webdesign), også skriver jeg frilans for et helsenettsted. Veldig fin sammensetning - i hvert fall blir det sikkert det når jeg får litt mer rutiner på ting! Dessuten er frilansjobben veldig fleksibel, så jeg kan jobbe nesten så mye jeg vil :) Men hvordan det blir med permisjon og foreldrepenger og sånt i min situasjon nå, det aaaaner jeg ikke ... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!

Gratulerer så mye! Er imponert over at det er så mange av dere jentene som fikk i fjor som jammen meg er gravide igjen. kjenner jo at det kribler litt innimellom, men 3 barn på under 2 år... det frister ikke veldig. :sukk: Hadde jeg bare fått en første gangen, så hadde jeg nok vært gravid/prøvd igjen allerede nå. Vi ville jo ha to tette, men det får da være grenser for hvor tett vi skulle få de da. 2 min mellom... hehe

Alt er bare bra med meg og familien. Vi er endelig ferdig med å bygge opp igjen huset og har flyttet inn. Det er et kjempefint hus, så der skal vi nok få det fint.

Kos deg masse i svangerskapet, er faktisk bittelitt misunnelig... (Selv om det bare er å si ja for min del, mannen er nemlig superklar for ett barn til...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Gratulerer så mye! Er imponert over at det er så mange av dere jentene som fikk i fjor som jammen meg er gravide igjen. kjenner jo at det kribler litt innimellom, men 3 barn på under 2 år... det frister ikke veldig. :sukk: Hadde jeg bare fått en første gangen, så hadde jeg nok vært gravid/prøvd igjen allerede nå. Vi ville jo ha to tette, men det får da være grenser for hvor tett vi skulle få de da. 2 min mellom... hehe

Alt er bare bra med meg og familien. Vi er endelig ferdig med å bygge opp igjen huset og har flyttet inn. Det er et kjempefint hus, så der skal vi nok få det fint.

Kos deg masse i svangerskapet, er faktisk bittelitt misunnelig... (Selv om det bare er å si ja for min del, mannen er nemlig superklar for ett barn til...)

He-ey!

Hyggelig å høre fra deg! Fint at dere har kommet dere i hus igjen :klem:

Skjønner godt at du har nok å henge fingrene i om dagen og kanskje helst vil vente litt til før du evt blir gravid igjen - stort tettere enn dine to skal det godt gjøres å være :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da var første svangerskapskontroll overstått! :nigo:

Det er helt merkelig å være i gang med dette igjen, jeg klarer ikke la være å smile fårete og fnise litt hver gang jeg kikker bort på helsekortet mitt. Vel, nå er altså alle blodprøver tatt og søknad om fødeplass sendt, så nå er det bare å vente til jeg får diverse svar i postkasse. Jeg er spent på når jeg får time til ultralyd. Blir vel i november en gang? Det er ikke lenge til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :):smilyblomst:

10 uker er langt på vei jo. Glad for at du er ferdig med første kontroll, da vet du i alle fall at ting ser ut til å være i orden :)

Ha en fantastisk helg nå og spis noe godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...