Lilith Skrevet 27. november 2008 Forfatter #1921 Del Skrevet 27. november 2008 Men NÅ! Nå prøver han å sette en eller annen hylerekord. Høres ut som ungen vrenges, og mannen får ingen kontakt med ham. Jeg må nok ut med puppen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 28. november 2008 Forfatter #1922 Del Skrevet 28. november 2008 Sånn gikk det i natt: Jeg la meg ca halv tolv. Da var ungen fullstendig på styr. Jeg ammet ham, både for å roe ham ned, og fordi det var nesten fire timer siden sist han fikk mat, så det var like greit å få i ham litt mat. Våknet da jeg la ham over i egen seng, men sovnet ganske raskt, heldigvis - da var klokka ca tolv. Han våknet klokka tre igjen, og mannen forsøkte å gi smokk og bysse, men det funket ikke, så jeg måtte ut med puppen igjen. Ble sinna da jeg la ham over i egen seng, men var så trøtt at han faktisk tok smokken (!!!) og sovnet. Så sov han helt til klokken syv! Og da sto vi opp, for jeg har lest at det er lurt å stå litt tidlig opp med sånne små. Så da prøver jeg det, selv om jeg fungerer dårlig så tidlig om morgenen. :snork: Og nå har han nettopp tatt seg en minilur under babygym'en sin, og er blid og pratsom Jeg får besøk av en venninne og kollega i dag, gleder meg til det. Får vel litt sladder om jobben, tenker jeg. Jo mer jeg hører om hvordan det går der, jo mindre lyst har jeg til å dra tilbake dit, så jeg søker jobber alt jeg bare kan. Trodde jeg hadde fått napp på en her i helgen, hadde telefonintervju og synes det gikk så bra, men har ikke hørt noe tilbake, så den gikk vel fra meg Vel, jeg får bare stå på! Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 28. november 2008 #1923 Del Skrevet 28. november 2008 Så bra at denne natta gikk bedre Skjønner du ikke vil tilbake - dersom ikke det er blitt noe bedre siden du gikk gravid, så er det jo hvertfall ikke noe kjekt å skulle grue seg til å eventuelt komme tilbake. Lykke til med jobbsøking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. november 2008 #1924 Del Skrevet 28. november 2008 Da gikk det jo ganske bra i natt da! Lykke til med jobbsøking, det må jeg også etterhvert.... Kommer nok ikke tilbake jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 28. november 2008 #1925 Del Skrevet 28. november 2008 Så bra at han sov i senga si, og tok til takke med smokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 29. november 2008 #1926 Del Skrevet 29. november 2008 Heia! En stund siden jeg har vært her nå, så måtte innom å oppdatere meg litt. Jobbsøking ja. Det må jeg også i gang med. Følger med på det som er ledig, og det er faktisk noe, men det er oppstart i januar og jeg er jo ikke ferdig med permisjonen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. november 2008 #1927 Del Skrevet 30. november 2008 Kjedelig at det er så mye styr på den jobben din, skjønner godt du ikke vil tilbake... Du kan jo ringe de du hadde telefonintervju med og høre? Det viser bare interesse, og hvis du ikke fikk jobben så kan du jo få høre hvorfor så kan du eventuelt forbedre deg til neste gang? Skjønner om du ikke vil, jeg er ikke tøff nok til å gjøre noe sånt jeg da ... Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1928 Del Skrevet 1. desember 2008 Så bra at denne natta gikk bedre Skjønner du ikke vil tilbake - dersom ikke det er blitt noe bedre siden du gikk gravid, så er det jo hvertfall ikke noe kjekt å skulle grue seg til å eventuelt komme tilbake. Lykke til med jobbsøking! Ja, det går ikke så verst, dette leggestyret! Takk for lykkeønsker, jeg håper virkelig jeg finner noe annet snart Da gikk det jo ganske bra i natt da! Lykke til med jobbsøking, det må jeg også etterhvert.... Kommer nok ikke tilbake jeg heller. Nei ... pes med jobbsøking, men det må jo til. Sukk! Så bra at han sov i senga si, og tok til takke med smokk Heia! En stund siden jeg har vært her nå, så måtte innom å oppdatere meg litt. Jobbsøking ja. Det må jeg også i gang med. Følger med på det som er ledig, og det er faktisk noe, men det er oppstart i januar og jeg er jo ikke ferdig med permisjonen da. Hei! Hyggelig å "se" deg Jobbsøking er noe herk, men håper vi finner noe, alle sammen! Kjedelig at det er så mye styr på den jobben din, skjønner godt du ikke vil tilbake... Du kan jo ringe de du hadde telefonintervju med og høre? Det viser bare interesse, og hvis du ikke fikk jobben så kan du jo få høre hvorfor så kan du eventuelt forbedre deg til neste gang? Skjønner om du ikke vil, jeg er ikke tøff nok til å gjøre noe sånt jeg da ... Ha en fortsatt fin kveld! Jeg sendte ham faktisk en mail på fredag morgen og spurte hvordan det gikk med avgjørelsen, men har ikke hørt noe tilbake Jeg TROR han tilbød en annen person jobben på onsdag og venter på svar fra ham/henne, og at det er derfor han ikke kan svare meg ... Ha en fin kveld, du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1929 Del Skrevet 1. desember 2008 Lurer på en ting ... Jeg skal jo tilbake i jobb 2 februar, da tar mannen over permisjonen. MEN jeg har tre uker ferie til gode fra i år, og sjefen min har sagt at de tre ukene blir lagt til på slutten av permisjonen min. Men det vil jeg jo ikke, for da skal jo mannen ta over! Så ... noen som vet om jeg kan "spare" de tre ukene til en gang det passer bedre? Jeg kan vel ikke bare miste dem hvis jeg ikke tar dem i februar? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #1930 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Vi holder stand med leggerutinene, og det går ganske bra, synes jeg. Fra ca halv åtte til ti-elleve, er det en del hyl og skrik som regel, men i går sluknet han ti og sov til halv tre. Da fikk han mat, og sovnet fint igjen. Måtte dytte inn smokken halv syv og halv åtte, også våknet han for morgenen halv ni. Perfekt! I dag skal vi handle litt mer julegaver, og ellers bare slappe av. Kanskje jeg skal søke på et par jobber også ... Ha en fin dag, alle sammen! Endret 3. desember 2008 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 3. desember 2008 #1931 Del Skrevet 3. desember 2008 Så bra at det går framover! Lykke til med julegaveshoppinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. desember 2008 #1932 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg ble litt inspirert av å lese her hos deg tidligere i dag, så nå driver jeg også og vurderer å søke ny jobb Ble det noe jobbsøking på deg i dag da? Godt å høre at det går fremover med legginga - krysser fingrene for dere i kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. desember 2008 #1933 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg sendte ham faktisk en mail på fredag morgen og spurte hvordan det gikk med avgjørelsen, men har ikke hørt noe tilbake Jeg TROR han tilbød en annen person jobben på onsdag og venter på svar fra ham/henne, og at det er derfor han ikke kan svare meg ... Ha en fin kveld, du også! Hm, det var jo rart ... Merkelig oppførsel :dåne: Så bra dere holder stand på leggerutinene! Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #1934 Del Skrevet 5. desember 2008 Så bra at det går framover! Lykke til med julegaveshoppinga Takker! Fikk kjøpt noe, men nå må jeg vente til jeg får lønn igjen - er blakk som en fjording ... Jeg ble litt inspirert av å lese her hos deg tidligere i dag, så nå driver jeg også og vurderer å søke ny jobb Ble det noe jobbsøking på deg i dag da? Godt å høre at det går fremover med legginga - krysser fingrene for dere i kveld også Nei, ble ikke noe jobbsøking, men skal ta en økt nå i helgen. Må bare stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #1935 Del Skrevet 5. desember 2008 Hm, det var jo rart ... Merkelig oppførsel :dåne: Så bra dere holder stand på leggerutinene! Ha en fortsatt fin kveld Ja, synes det er veldig merkelig - har ikke hørt et pip! Litt uproft, synes nå jeg. Jepp, vi holder stand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #1936 Del Skrevet 5. desember 2008 I går var jeg på barseltreff for første gang. Var hjemme hos ei, og det synes jeg er hyggeligere enn å treffes ute på kafé. Veldig koselig, men kjære vene så mye mas det blir med fem-seks unger Man må jo bare gi opp å ha en ordentlig samtale! Stakkars A var rimelig sliten da vi kom hjem og tok seg en kjempelur fra klokka 4-6, ca. Han sov i bagen, med uteklær og pose, på soverommet med vinduet åpent. HAN, som alltid våkner når vi setter bagen ned! Men var nok mange inntrykk for ham, stakkars Så spiste han en stor porsjon grøt (gapte etter skjea - var nok god, den maisgrøten!), snudde seg fra rygg til mage (første gang - han så helt forskrekka ut! ) og la seg igjen klokka ni. Da sovnet han ganske pladask, og sov til halv åtte. Måtte bare plugge inn smokken et par ganger i løpet av natta. Fantastisk! Gode gutten min :rødme: I dag skal vi ... tja, kanskje gå en tur i parken. Og bake! Jeg bakte årets første julekaker i forgårs - sigarer - og skal bake sjakkruter også, tenkte jeg. Sigarene ble ufattelig gode. Skummelt! Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. desember 2008 #1937 Del Skrevet 5. desember 2008 Oi, så flink han har vært! Sovet lenge OG rulla seg rundt! Og så fin du er blitt med nisselue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #1938 Del Skrevet 5. desember 2008 Flinke gutten til mamma, det Ja, måtte jo pynte meg litt til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. desember 2008 #1939 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvordan gjør du det forresten? Kanskje jeg også skal pynte meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. desember 2008 #1940 Del Skrevet 5. desember 2008 Så flink A er da Både ruller rundt og sover kjempelenge Og er kjempeflink til å spise grøt også. Bare fryd og gammen her Så flink du er som baker. Her er det lite med det... Men svigermor forsyner oss med en del sorter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå