Tusle Skrevet 7. juli 2008 #1581 Del Skrevet 7. juli 2008 18. juli er en hyggelig dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #1582 Del Skrevet 7. juli 2008 18. juli er en hyggelig dato Det synes jeg også, for da har nemlig jeg bursdag Noteres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 8. juli 2008 #1583 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg tipper 19. juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. juli 2008 #1584 Del Skrevet 8. juli 2008 Oi, bare to uker til termin! Jeg tipper 27. juli. Sikkert ikke bare meg som går en uke over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #1585 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg tipper 19. juli Den er god! Oi, bare to uker til termin! Jeg tipper 27. juli. Sikkert ikke bare meg som går en uke over! Ja, ikke lenge igjen - uansett! Hehe ... nei, jeg får vel bare belage meg på å gå over termin, så jeg ikke blir skuffet når småen glimrer med sitt fravær den 20. Den 27. er notert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. juli 2008 #1586 Del Skrevet 9. juli 2008 onsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. juli 2008 #1587 Del Skrevet 9. juli 2008 Ja, tenk at det kan skje ting når som helst både her og der. Merker du noe? Murringer eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #1588 Del Skrevet 9. juli 2008 onsdags sjæl! Ja, tenk at det kan skje ting når som helst både her og der. Merker du noe? Murringer eller lignende? Njai ... jo, jeg kjenner at det stikker og drar der nede til tider, og hvis jeg går mye får jeg sterke kynnere og nedpress. Men jeg belager meg på å gå over tiden - jeg tror guttungen trives godt der inne ... Det jeg merker aller mest, er at jeg begynner å bli skikkelig utålmodig - jeg, som bare for noen uker siden ALDRI trodde jeg ville bli lei av å gå gravid! Kroppen er finurlig innrettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. juli 2008 #1589 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg kjenner også det, men innstiller meg på at det bli august allikevel. Tenker at hun har det ypperlig der inne, også får det heller bli en positiv overraskelse for meg om hun vil ut litt før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. juli 2008 #1590 Del Skrevet 9. juli 2008 Begynner å bli spennende å komme inn hit å sjekke Rart å kjenne hvordan kroppen forbereder seg ja... Litt utålmodig jeg også Vi kommer til å bli helt desperate til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. juli 2008 #1591 Del Skrevet 9. juli 2008 Hehe, kroppen er nok greit innstilt på at man skal bli klar for fødsel ja - når man blir så utålmodig på slutten! Er greit å føde da, så lenge det innebærer at magen blir borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. juli 2008 #1592 Del Skrevet 9. juli 2008 Neste ut er vel du eller Ella*. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 9. juli 2008 #1593 Del Skrevet 9. juli 2008 Begynner å bli spennende å komme inn hit å sjekke Rart å kjenne hvordan kroppen forbereder seg ja... Litt utålmodig jeg også Vi kommer til å bli helt desperate til slutt Kjenner at jeg begynner å bli en bitteliten anelse desperat allerede jeg Så hvordan skal dette gå? 20 dager igjen til termin for min del, så jeg blir nok rimelig grinete om jeg må gå over! Men for nå skal jeg heie frem deg og Lillith, som jo mp være enda mer lei enn meg!! *GO GO GO GO* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juli 2008 #1594 Del Skrevet 9. juli 2008 Hmm, spennende her nå ja... Nesten på tide med litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 10. juli 2008 #1595 Del Skrevet 10. juli 2008 Kjenner at jeg begynner å bli en bitteliten anelse desperat allerede jeg Så hvordan skal dette gå? 20 dager igjen til termin for min del, så jeg blir nok rimelig grinete om jeg må gå over! Men for nå skal jeg heie frem deg og Lillith, som jo mp være enda mer lei enn meg!! *GO GO GO GO* Det går sikkert bra, men utålmodig blir du garantert Er egentlig ikke lei, bare veldig spent på å få møte gutten vår :rødme: Gleder meg veldig. Gleder meg egentlig litt til fødselen også, selv om jeg vet at det blir vondt. --------------------------------------------------------------------------------------- 39 uker i dag, Lilith Håper du har det bare fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #1596 Del Skrevet 11. juli 2008 Begynner å bli spennende å komme inn hit å sjekke Rart å kjenne hvordan kroppen forbereder seg ja... Litt utålmodig jeg også Vi kommer til å bli helt desperate til slutt Hehe ... ja, hvis det går tre uker til uten noe action, blir jeg nok litt sprø ... Hehe, kroppen er nok greit innstilt på at man skal bli klar for fødsel ja - når man blir så utålmodig på slutten! Er greit å føde da, så lenge det innebærer at magen blir borte Ja, nå begynner jeg å bli klar for å få tilbake kroppen min! Uuuuuut med mageboeren, UT! Neste ut er vel du eller Ella*. :-D Ja, det er et litt usynlig race på gang her - noen som vil vedde på hvem som blir først ut? Kjenner at jeg begynner å bli en bitteliten anelse desperat allerede jeg Så hvordan skal dette gå? 20 dager igjen til termin for min del, så jeg blir nok rimelig grinete om jeg må gå over! Men for nå skal jeg heie frem deg og Lillith, som jo mp være enda mer lei enn meg!! *GO GO GO GO* Hmm, spennende her nå ja... Nesten på tide med litt Hehe ... ja, spis i vei - kanskje det hjelper? *krysse fingrene* Det går sikkert bra, men utålmodig blir du garantert Er egentlig ikke lei, bare veldig spent på å få møte gutten vår :rødme: Gleder meg veldig. Gleder meg egentlig litt til fødselen også, selv om jeg vet at det blir vondt. --------------------------------------------------------------------------------------- 39 uker i dag, Lilith Håper du har det bare fint Hey, 39 uker! Ikke dårlig Gleder meg jeg også - smerten klarer jeg liksom ikke forholde meg til. Vet det blir vondt, men så lenge jeg ikke kan sammenligne det med noe jeg har opplevd, så ... Får ta det som det kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #1597 Del Skrevet 11. juli 2008 Apropos smerte: I natt hadde jeg sinnssykt vondt i magen! Var nok bare knip/luft, men det gjorde helt vanvittig vondt og jeg fikk ikke sove. Ble helt invalidisert! Og når jeg tenker på at rier helt sikkert er ENDA vondere ... :dåne: Vel, jeg overlever nok. I dag har vi vært på IKEA og SmertClub. Egentlig bare en unnskyldning til å komme oss ut av huset litt. Jeg har ikke ork til å komme meg ut på egenhånd, så jeg plager stakkars kjæresten med gjøremål vi "må" ta sammen, sånn at det blir en daglig tur på oss. Han ville nok helst slappet av hjemme, men vil ikke motsi sin gravide samboer Nå skal jeg ta nytt sengetøy på senga! Også blir det SmartClub-sushi til middag i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 11. juli 2008 #1598 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har heller ikke noe særlig ork til å komme meg ut på egenhånd. Å kjøre bil har også blitt tungt og ubehagelig synes jeg. De får bare stille opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 11. juli 2008 #1599 Del Skrevet 11. juli 2008 Og :juhu: for 39 uker og lillebebis ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 11. juli 2008 #1600 Del Skrevet 11. juli 2008 Apropos smerte: I natt hadde jeg sinnssykt vondt i magen! Var nok bare knip/luft, men det gjorde helt vanvittig vondt og jeg fikk ikke sove. Ble helt invalidisert! Og når jeg tenker på at rier helt sikkert er ENDA vondere ... :dåne: Vel, jeg overlever nok. I dag har vi vært på IKEA og SmertClub. Egentlig bare en unnskyldning til å komme oss ut av huset litt. Jeg har ikke ork til å komme meg ut på egenhånd, så jeg plager stakkars kjæresten med gjøremål vi "må" ta sammen, sånn at det blir en daglig tur på oss. Han ville nok helst slappet av hjemme, men vil ikke motsi sin gravide samboer Nå skal jeg ta nytt sengetøy på senga! Også blir det SmartClub-sushi til middag i kveld hehe..Slik gjør jeg også..Får med meg sambo ut i "nødvendige" ærend..Fryktelig tiltaksløs for tiden ja Spennende med vondt i magen=) Må nesten finne frem Kjent noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå