Amused Skrevet 2. november 2007 #281 Del Skrevet 2. november 2007 til Lilith som er flink til å planlegge barnerom i god tid FREDDAG! Og så må jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. november 2007 #282 Del Skrevet 2. november 2007 Barnerom kan man aldri planlegge for tidlig Og så er du jo kanskje gravid nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 2. november 2007 #283 Del Skrevet 2. november 2007 Hurra for fredag, Lilith!! Moro å se at du også tenker og planlegger litt selv om spiren ikke er helt reell enda - sånn er jeg også. I dag fant jeg ut at når og hvis jeg en dag blir gravid skal jeg kjøpe The Dunstan Baby Language DVD. Det er en australsk dame som var på Oprah som har laget den.. Håpløs drømmer jeg Nyt fredagskvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 5. november 2007 #284 Del Skrevet 5. november 2007 Er TR dukket opp? Tror vi er i samme dag på syklusen jeg.. For min del så er jeg ikke gravid denne perioden, men er veldig spent på deg! Jeg venter TR i dag/i morgen.. testet negativt i dag tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. november 2007 Forfatter #285 Del Skrevet 5. november 2007 Hei, alle! Har vært litt dårlig til å oppdatere de siste dagene - sorry! Åh, jeg har hatt en fantastisk helg ... Bare slappet av og kost meg. Søndagen var helt perfekt. Sov lenge, gikk lang tur i det fine været, satt på kafé og drakk varm sjokolade, og lagde knallgod midddag og ristet kastanjer til kvelds. Nam! Selvfølgelig kjipt å dra på jobb i morges (og jeg klorte meg fast i senga så lenge jeg bare kunne i dag tidlig), men man overlever jo! Barnerom, ja! Ja, klart - må jo tenke litt på sånt ... Men vi har funnet ut at selv om rommet er lite, skal det gå bra med både ett og to barn i noen år, i hvert fall Ingen TR ennå, men den skal jo ikke komme før om et par dager, så ... Jeg tror ikke jeg er gravid - det føles bare ikke sånn. Men klart, om TR ikke dukker opp når den skal, blir det nok litt sånn: Ik ... Men nå er det mandagskveld, og det er heller ikke så ille! Da er kjærsten på fotballtrening, og jeg har fjernkontrollen helt for meg selv. Da blir det top model og the l word og sofakos (hvis bare Jack (minstepusen) roer seg ned et par hakk, nå mjauer han i et sett og krever oppmerksomhet ... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 5. november 2007 #286 Del Skrevet 5. november 2007 Godt å høre at helga har vært fin, Lilith! Å dævven, 3 dager til testing! Spennende! Høhøh, Jack høres ut som pusen vår, ekstreeeemt oppmerksomhetssyk for tida, men akkurat nå ligger han og slanger seg i sofaen (benytter muligheten nå som vi er opptatt med andre ting ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 6. november 2007 #287 Del Skrevet 6. november 2007 Spennendes med testedag som kommer... Krysser fingrene for deg Lilith! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. november 2007 #288 Del Skrevet 7. november 2007 Hei Lilith, jeg titter innom deg også Skjønner at det er testing på gang straks? Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 7. november 2007 #289 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg drar nå på ferie, så jeg håper på når jeg kommer tilbake så har du testet positiv Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. november 2007 #290 Del Skrevet 7. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 8. november 2007 #291 Del Skrevet 8. november 2007 Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. november 2007 Forfatter #292 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg blir drittnervøs av denne popkornknaskinga deres, jenter!! *bite negler* Ok. Så i dag er det liksom på tide å teste? Hah! Det vet jeg ikke om jeg tør ... Men jeg skal ut i lunsjen i dag likevel, og da kunne jeg jo plukket med meg en test. Selv om jeg er sikker på at jeg ikke er gravid. Hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. november 2007 Forfatter #293 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, også er det litt sånn, da, at jeg ikke er helt sikker på dette plutselig. Et barn er jo ikke en katt, liksom. Og jeg kan bli drittlei kattene. Tenk om det å få barn blir katastrofalt? Tenk om jeg ikke fikser det? Livet er søren meg tøft nok til tider om det ikke skulle innebære ansvaret for et barn i tillegg! Jeg er vel ikke den eneste som tenker sånn? Tenk om forholdet til meg og kjæresten går i vasken som resulatet av for mange våkenetter og slitte nerver? Tenk om jeg blir en dårlig mor? Tenk om, tenk om ... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. november 2007 #294 Del Skrevet 8. november 2007 Ja, også er det litt sånn, da, at jeg ikke er helt sikker på dette plutselig. Et barn er jo ikke en katt, liksom. Og jeg kan bli drittlei kattene. Tenk om det å få barn blir katastrofalt? Tenk om jeg ikke fikser det? Livet er søren meg tøft nok til tider om det ikke skulle innebære ansvaret for et barn i tillegg! Jeg er vel ikke den eneste som tenker sånn? Tenk om forholdet til meg og kjæresten går i vasken som resulatet av for mange våkenetter og slitte nerver? Tenk om jeg blir en dårlig mor? Tenk om, tenk om ... *sukk* Du, jeg tror (håper!) det er ganske vanlig å ha slike tanker altså. Jeg kan skrive under på at jeg har tenkt hver eneste av de tinga som du ramser opp her. For det å få et barn er jo en enorm endring. Og det kommer aldri til å bli det samme som det var før. Jeg og kjæresten har prata om det, og som han sier til meg "noen ganger tenker du for mye.." For selvfølgelig kommer det til å være supertøffe dager, men allikevel kommer man til å være så glad i den lille at man uansett ikke angrer. Så lenge man bare er innstilt på det, og er foreberedt på at det ikke bare kommer til å være lykke, men også litt slit, så går det nok bra Man er to om dette, og man kommer jo også til å få så uendelig mye positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 8. november 2007 #295 Del Skrevet 8. november 2007 Når man først har gått det skrittet og valgt at man vil bli forelder, så er det vanlig at tankene kommer.. Og hvertfall for oss jenter Men alt ordner seg som regel og jeg tror også det skjer masse de 9 månedene man går gravid.. Da kan man virkelig begynne å planlegge framtiden for den lille og samle tankene om hvordan man ønsker at oppdragelsen skal være osv.. Det er hvertfall viktig å være åpne overfor hverandre. Det går nok bra skal du se Du og kjæresten blir nok flotte foreldre :love: Har du testet ennå forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. november 2007 #296 Del Skrevet 8. november 2007 IKM snart, siden det er testedag i dag? Skjønner veldig godt tankene dine, de fløy rundt i hodet mitt både når vi var prøvere og når jeg fant ut at jeg var gravid. Det er nok helt normalt, selv om det er skremmende!! Man kan nok bli drittlei ungene sine, men ikke på helt samme måte som katter... Men man er jo alltid like glad i barna sine, selv om man er rasende på de:) Er man flinke nok til å kommunisere, og vet at småbarnstida er veldig slitsom så tror jeg det går bra med deg og mannen. Man må bare være forberedt på det, og være flink til å snakke om ting, og fordele oppgavene. En dårlig mor blir du garantert ikke! Det er noe man har instinkter om, og som man lærer seg. Dessuten lærer man mye av de rundt seg. Det går så bra så!! :-D Blitt noe testing nå da?! *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. november 2007 Forfatter #297 Del Skrevet 8. november 2007 til alle! Så snille dere er - jeg ble litt beroliget nå, for en stund i hvert fall! TR skal vel egentlig komme på mandag, hvis denne syklusen stemmer. Har ikke merket noen symptomer på det, men er jo meget mulig syklusen min er litt ustabil. Litt smerter i ryggen, forresten, når jeg kjenner etter. Har ikke fått testet i dag, for klokka tre bare eksploderte det på jobb og jeg fikk ikke dratt på butikken sånn som jeg hadde planlagt. Men i morgen tar jeg en "jobb-hjemme-dag", og da skal jeg vel få testet ... Hvis jeg tør ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. november 2007 #298 Del Skrevet 8. november 2007 spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 8. november 2007 #299 Del Skrevet 8. november 2007 til alle! Så snille dere er - jeg ble litt beroliget nå, for en stund i hvert fall! TR skal vel egentlig komme på mandag, hvis denne syklusen stemmer. Har ikke merket noen symptomer på det, men er jo meget mulig syklusen min er litt ustabil. Litt smerter i ryggen, forresten, når jeg kjenner etter. Har ikke fått testet i dag, for klokka tre bare eksploderte det på jobb og jeg fikk ikke dratt på butikken sånn som jeg hadde planlagt. Men i morgen tar jeg en "jobb-hjemme-dag", og da skal jeg vel få testet ... Hvis jeg tør ... Det klarer du, vet du Jeg skjønner godt alle tankene du har om å bli gravid. De svimser innom hos meg av og til også. Men som en annen klok sjel nevnte her, så tror jeg det er en grunn til at det er 9mnd ventetid. Jeg tror at på den tiden så blir man liksom mer vant til tanken, og får tingene litt på plass... Så jeg tror ikke du bør bekymre deg for mye om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 9. november 2007 #300 Del Skrevet 9. november 2007 Innom med en og Håper du får en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå