Gjest imli Skrevet 29. oktober 2007 #261 Del Skrevet 29. oktober 2007 *GISP!* Sushi ekkelt?! Nei, hørt på maken! Det er det vel ikke! Sushi er nammenam. Deilig, superfersk fisk (eller scampi, hvis du foretrekker det!) + søt og klebrig ris + wasabi + syltet ingefær + masse soyasaus = Sånt hakke vi på landet Er ikke fisken rå da? Hva slags fisk er det? Hva er wasabi? Sylta ingefær? Vet hva ingefær er altså, men sylta? Hehe ble nesten nysgjerrig her jeg. Ikke lenge til IKM for deg heller nå! Begynner litt sånn forsiktig med spising Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #262 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kjenner til den der, ja... for mye stress og styr. Ikke bra Jeg er gullfisk til tusen enkelte ganger Gullfisk, ja! Kjenner til det der, gitt. Blir helt oppgitt over meg selv, jeg. Men i morgen tar jeg en flyttedag for å rydde og ordne litt i leiligheten. Så slipper jeg i hvert fall stresse unødig når jeg er hjemme Sånt hakke vi på landet Er ikke fisken rå da? Hva slags fisk er det? Hva er wasabi? Sylta ingefær? Vet hva ingefær er altså, men sylta? Hehe ble nesten nysgjerrig her jeg. Ikke lenge til IKM for deg heller nå! Begynner litt sånn forsiktig med spising Altså! Jo, fisken er rå, og det finnes mange forskjellige typer. Jeg kjører litt "safe", og foretrekker laks og scampi (men spiser andre typer også!). Wasabi er japansk pepperrot. Grønn og supersterk! Man blander det i soyasausen for å gi den et ekstra spark (også har man konkurranse med de andre i selskapet om hvem som klarer å spise mest wasabi ). Den syltede ingefæren (i skiver) spiser man mellom sushibitene for å rense ganen. anbefales! Nei, IKM nærmer seg, og denne gangen er jeg faktisk veldig spent ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 29. oktober 2007 #263 Del Skrevet 29. oktober 2007 Følger med og er spent for deg jeg også. Håper det klaffer! Hvis det klaffer så må du huske at du ikke kan bære tunge flytteesker... det må nok mannen ta seg av da. Veldig praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. oktober 2007 #264 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gullfisk, ja! Kjenner til det der, gitt. Blir helt oppgitt over meg selv, jeg. Men i morgen tar jeg en flyttedag for å rydde og ordne litt i leiligheten. Så slipper jeg i hvert fall stresse unødig når jeg er hjemme Nei, IKM nærmer seg, og denne gangen er jeg faktisk veldig spent ... Godt jeg ikke er den eneste gullfisken! Kjekt å ta en hel dag til å flytte! Mye bedre å ta seg fri fra jobben slik at man får konsentrert seg om flyttingen, dessuten må du jo ikke slite deg ut med både jobbing og flytting heller Oooh, spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 30. oktober 2007 #265 Del Skrevet 30. oktober 2007 Makan til sushisnakk, da! Jeg får jo helt vann i munnen her! Spennende tider, Lilith. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 30. oktober 2007 #266 Del Skrevet 30. oktober 2007 Følger med jeg også Og krysser fingrene at det klaffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 30. oktober 2007 #267 Del Skrevet 30. oktober 2007 Innom med en :-D Og litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #268 Del Skrevet 31. oktober 2007 Åh! Popkorn i dagboka mi! Nå ble jeg litt stressa, kjenner jeg! I går tok jeg meg fri. Flyttedag! Måtte få ryddet litt hjemme før jeg ble sprø av alle pappesker og alt rot. Utrolig deilig å ha fri, selv om jeg selvsagt ikke fikk gjort alt jeg hadde satt meg fore. Men jeg fikk i hvert fall slappet godt av! Det var til og med ålreit å stå opp i dag tidlig - helt til jeg husket på at jeg skal trekke iq-tennene mine i dag! Gruer meg. Håper det ikke gjør så veldig vondt når det er over, for vi skal på ikea i dag, og hente pusekattene som er på "ferie" hos søstera til kjæresten ... Det går vel helst bra, og man har jo alltids smertestillende, eller hva? Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #269 Del Skrevet 31. oktober 2007 Forresten - nå vil jeg ikke begynne å lete etter symptomer og slikt, altså, men jeg har hatt litt vonde "stikkinger" i magen de siste dagene. Det er sikkert ingenting, men best å dokumentere, tenker jeg ... *føler meg som sherlock holmes som noterer seg spor og teorier* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 31. oktober 2007 #270 Del Skrevet 31. oktober 2007 Stakkars dag Deg går nok bra og ja det finnes smertestillende Masse lykke til, håper det gjør ikke så veldig mye vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #271 Del Skrevet 31. oktober 2007 Takk! Og HAPPY HALLOWEEN, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. oktober 2007 #272 Del Skrevet 31. oktober 2007 Håper det gikk bra å trekke tennene!! Du må slappe av og prøve å kose deg resten av dagen, fortjener det når du har trukket tenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 31. oktober 2007 #273 Del Skrevet 31. oktober 2007 Forresten - nå vil jeg ikke begynne å lete etter symptomer og slikt, altså, men jeg har hatt litt vonde "stikkinger" i magen de siste dagene. Det er sikkert ingenting, men best å dokumentere, tenker jeg ... *føler meg som sherlock holmes som noterer seg spor og teorier* Spennende Men selv om det kanksje betyr ikke noe (men jeg håper det betyr noe ) er det smart å notere, da vet man til neste gang Masse, masse lykke til Og Happy Halloween til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. oktober 2007 #274 Del Skrevet 31. oktober 2007 Håper det gikk bra med tennene dine! Selv er jeg så liten at de nesten ikke har kommet fram enda... Ser for meg meg selv og babyen som får tenner på likt... Nå begynner spisingen for alvor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 1. november 2007 #275 Del Skrevet 1. november 2007 Hvordan gikk det hos tannlegen i går Lilith? Håper du hadde ikke så mye vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 1. november 2007 Forfatter #276 Del Skrevet 1. november 2007 Mornings, alle! Jeg synes ærlig talt ikke det var noen big deal å trekke tennene. Hadde hørt så mange skrekkhistorier at jeg var ganske gelé da jeg satt i stolen, men ble bedøvet inn i marg og bein og kjente ikke en ting. Gjorde vondt da bedøvelsen ga seg noen timer etterpå, men det lot seg fikse med litt ibux. Mulig jeg var heldig, men min konklusjon er: No problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 1. november 2007 #277 Del Skrevet 1. november 2007 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 1. november 2007 #278 Del Skrevet 1. november 2007 Innom med en torsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 2. november 2007 Forfatter #279 Del Skrevet 2. november 2007 Det er fredag! Hurra! Glade fredagsklemmer til alle og enhver! :klem::klem::klem::klem: Usj, Glow - det hørtes ganske ille ut! Jeg var nok heldig, ja - en kamerat fikk tilbakevendende betennelse da han trakk også, så det er nok mange ting som kan gå galt når man vil iq-tennene til livs ... Jeg trakk begge på venstre side, og nå har jeg bare en igjen oppe. Nede på høyre side har det ikke kommet noen tann ... Nå venter jeg spent på om TR kommer denne måneden. Jeg tror egentlig det. Typisk at det er fest akkurat denne helga ... ------------------ Yess, så er det altså snart helg. Jeg gleder meg! I løpet av denne uka har vi fått opp garderobeskap på soverommet - endelig! Og i dag skal vi sette opp en kommode også. Det blir deilig å bli kvitt alt som står i bager og pappesker rundt om. Selv om kattene synes det er superspennende, selvfølgelig I kveld skal vi lage pizza og kose oss. Kanskje jeg skal kjøpe en DVD-spiller og en film også? Ellers går det jo mye gøy på tv på fredagskveldene, da. Hmm ... Og nå spinner tankene, da, om hvordan vi må ordne oss hvis vi skulle få barn. Det er jo bare en treroms vi har, og "barnerommet" er ganske lite (et sånt ekstrarom innenfor kjøkkenet). Men så lenge babyen er liten, så går det jo fint med den plassen vi har, og når ungen gror til, kan vi alltids sette opp en køyeseng med skrivebord under - det er jo ganske plassbesparende ... *tenke, gruble, tenke* Og jeg er ikke engang gravid ... fredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 2. november 2007 #280 Del Skrevet 2. november 2007 Må være deilig å få ting på plass ja! Kjenner til nysgjerrige puser forresten Kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå