Gå til innhold

Julegaver


Kayli

Anbefalte innlegg

Hei, det skal jeg jommen klare :) Der har vi klar årets julegave 2007 :) Koselig å ha som en liten ekstragave og, i små flasker! Supert tips!

Ja, det er en fin og koselig presang. :)

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elastica

Mat og opplevelser er fine gaver til foreldre og besteforeldre, synes jeg. Vi pleier å gi bort hummer når vi kommer på besøk til foreldre i julen - alltid veldig populært. Av og til kjøper vi pinnekjøtt eller matjessild, eller noe annet som er særegent for det distriktet vi har flyttet til.

Når vi har hatt moreller, lager vi verdens beste morellikør - til glede for de som er igjen i besteforeldregenerasjonen. Hvis ikke vi kan tilby hjemmelaget, kjøper jeg konjakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ender opp i år med å kjøpe en kurv og legge oppi muligens noe frukt, hjemmelagde lys og såpe og noe vin til besteforeldre.. Så kan de få den enten på lille julaften eller julaften etter hva som passer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gies det ofte bort spekeskinke til besteforeldrene til mannen. Jeg unngår å gi bort kaffe og mat til bestemoren min, da det ofte er veldig mange andre som er på besøk der og gjerne spiser opp maten/drikker opp kaffen. Men eller så er det en veldig god idé, som jeg også benyttet til farmoren min som nå desverre har gått bort. De eldre setter gjerne pris på litt god mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg tenkte også begynne på de gavene jeg skal lage snart. Regner med at det blir en del strikking, og noe sydd. Hjemmelaget likør var heller ikke så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager julegavene selv, har holdt på gjennom hele året og er snart ferdig. :)
What? :overrasket: Seriøst imponert jeg hehe...

Har fått kjøpt èn julegave og vi skriver august. For meg er det ny rekord!

Men tilbake til ts' spørsmål; jeg kjøpte en cd til moder'n hos www.cdon.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Besteforeldregave
for totalt ubrukelig stæsj:

http://www.gadgets.no/

Hei !

Tips til besteforeldregave er: Gavekort til fotpleie - frisør - bor de hjemme "gavekort" på hjelp i huset - "gavekort " på at en lørdag i måneden tar dere med kaffegodt og stikker innom. Sånne gaver je ga mine foreldre da de levde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner også tidelig med julegaver. Kjøper ting jevnt og trutt gjennom hele året hvis jeg finner noe spesielt eller noe som er på salg. Kan ikke skryte på meg at jeg har kjøpt så mye enda, men litt ligger nederst i skapet mitt ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte julehandelen i sommer. Greit å gjøre det når man har litt penger å bruke. Vet av erfaring at det er greit å begynne tidlig. Har kjøpt Kalde føtter sesong 1 & 2, samt en sommerfugl i kjeramikk til å henge opp på veggen til bestevenninna mi. Lenger har jeg dog ikke kommet, hehe.

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Jeg har ikke begynt å kjøpe enda, men har begynt planleggingen.

Hjemmelaget likør var ett kjempegodt forslag.

Jeg tenkte å lage noe hjemmelaget til besteforeldre og foreldre i år, men hva har jeg ikke helt funnet ut enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hjemmelaget likør skal sannelig jeg også prøve meg på i år! I tillegg så blir det kanskje noe julegodteri, marsipan dyppet i sjokolade og kanskje noe gløgg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...