Gå til innhold

jeg hadde tenkt til å være miljøvennlig


minienthe

Anbefalte innlegg

og kjøpe månedskort på toget og bruke det i stedet for bil til jobb... men når NSB krever mer for et månedskort en det koster meg å kjøre bil inkludert parkering og driftsutgifter, vel... det sier vel seg selv hva jeg gjør.

hvordan forventes det egentlig at folk skal oppmuntres til å kjøre kollektivt når prisene er så vannvittige ? her er det snakk om et helt vanlig månedskort mellom to større steder på østlandet... jeg blir helt oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampyra

Samme her, det er en av grunnene til at jeg aldri kjører kollektivt. I tillegg bruker jeg 50 min med buss og t-bane til jobb mot 15 min med bil selv om jeg bor rett ved siden av bussholdeplassen :roll: Og jeg jobber et sentralt område i storbyen.

Jeg prøver heller å være veldig miljøbevist på en del andre ting siden jeg ikke ønsker å ofre tiden min på overfylte busser og t-baner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

I bergen har vi månedskort for 600kr i mnd. Det gjelder i hele bergen kommune. Når jeg nå flytter ut av komunen hjelper ikke det meg så mye, og jeg må betale en 1000 kr for å ta bussen som går hver 2.time :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...