Kakaokopp Skrevet 16. august 2007 #1 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som vet når Greys anatomy går i reprise? Jeg gikk glipp av første (ordentlige) episode på tirsdag. :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kmbras Skrevet 16. august 2007 #2 Del Skrevet 16. august 2007 Lørdag kveld på tv 2 zebra. Husker ikke helt kl... men det finner du ut av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altena Skrevet 16. august 2007 #3 Del Skrevet 16. august 2007 Mener bestemt det er kl. 22:00 Tirsdag var faktisk første gangen jeg så en episode av denne serien.....likte den veldig godt og kunne tenke meg å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaokopp Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 16. august 2007 Tuuusen takk. Jeg var litt fra meg,, kan jo ikke misse McDreamy :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 16. august 2007 #5 Del Skrevet 16. august 2007 Den første episoden var ikke noe særlig... Satser på at det tar seg opp etter hvert. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caso Skrevet 18. august 2007 #6 Del Skrevet 18. august 2007 Fikk så lyst å fortelle hva som skjer .. skal ikke være riktig så slem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 19. august 2007 #7 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg har sett hele sesong 3, og jeg elsker den!! Skal ikke avsløre noe altså, men gled dere folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #8 Del Skrevet 20. august 2007 Skjønner ikke fascinasjonen for "McDreamy"! Synes han er kjedelig, platt og såkalt billedskjønn (selv om han egentlig ikke er spesielt kjekk engang). Og sånn kjedelig, bølgete hår! Typisk amerikansk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 20. august 2007 #9 Del Skrevet 20. august 2007 Skjønner ikke fascinasjonen for "McDreamy"! Synes han er kjedelig, platt og såkalt billedskjønn (selv om han egentlig ikke er spesielt kjekk engang). Og sånn kjedelig, bølgete hår! Typisk amerikansk Han er jo helt nydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 20. august 2007 #10 Del Skrevet 20. august 2007 Skjønner ikke fascinasjonen for "McDreamy"! Synes han er kjedelig, platt og såkalt billedskjønn (selv om han egentlig ikke er spesielt kjekk engang). Og sånn kjedelig, bølgete hår! Typisk amerikansk Jeg er egentlig enig. Utseendemessig er han ikke helt min type. Men det er noe med øynene og væremåten som gjør at jeg syns han er kjekk likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 20. august 2007 #11 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg er egentlig enig. Utseendemessig er han ikke helt min type. Men det er noe med øynene og væremåten som gjør at jeg syns han er kjekk likevel. Jepp! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå