Gå til innhold

Grey's anatomy


Kakaokopp

Anbefalte innlegg

Noen som vet når Greys anatomy går i reprise?

Jeg gikk glipp av første (ordentlige) episode på tirsdag. :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener bestemt det er kl. 22:00

Tirsdag var faktisk første gangen jeg så en episode av denne serien.....likte den veldig godt og kunne tenke meg å følge med videre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke fascinasjonen for "McDreamy"! Synes han er kjedelig, platt og såkalt billedskjønn (selv om han egentlig ikke er spesielt kjekk engang). Og sånn kjedelig, bølgete hår! Typisk amerikansk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Skjønner ikke fascinasjonen for "McDreamy"! Synes han er kjedelig, platt og såkalt billedskjønn (selv om han egentlig ikke er spesielt kjekk engang). Og sånn kjedelig, bølgete hår! Typisk amerikansk ;)

Han er jo helt nydelig :) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg
Skjønner ikke fascinasjonen for "McDreamy"! Synes han er kjedelig, platt og såkalt billedskjønn (selv om han egentlig ikke er spesielt kjekk engang). Og sånn kjedelig, bølgete hår! Typisk amerikansk ;)

Jeg er egentlig enig. Utseendemessig er han ikke helt min type. Men det er noe med øynene og væremåten som gjør at jeg syns han er kjekk likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig enig. Utseendemessig er han ikke helt min type. Men det er noe med øynene og væremåten som gjør at jeg syns han er kjekk likevel.

Jepp! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...