Gå til innhold

Lønningsdag.


Kasiopeia

Anbefalte innlegg

Hola folkens!

... Søndags hvile ...

Vel, tiden flyr - og jeg prøver å beherkse mitt penge bruk, derfor ikke så mye handling. Kjøpte jo den fantastiske ullgenseren på Indiska, og så har jeg kjøpt britisk Elle -25%, så da klarte jeg ikke stå i mot :engel: I dag bestilte jeg også 10 utgaver av Illustrert Vitenskap som Adrian skal få til jul. Da blir han glad - for han synes det er slikt et morsomt blad.

Denne helgen har jeg ikke jobbet mer enn fredag, og da er jo hjemme halv ni, så det var herlig!! Så på lørdag sov jeg lenge, lenge :sove: Helt til halv ett faktisk. Så da måtte pappa vekke meg, siden vi måtte rekke Biblioteket. Holder på med en Hovedfag oppgave se, Hvordan forandret svartedauden livet til folk flest. Woho. Etter vi hadde lånt bøker og handlet middag - dro vi opp på bensinstasjonen og kjøpte sånn L, så jeg kan øvelseskjøre. Kjørte for første gang i går - fra Postkassa og hjem. Haha. Etterpå skal jeg kjøre litt mer, pappa må bare komme tilbake fra Moss.

Så, i går, lagde jeg ferdig julekort - og alt er så og si ferdig bortsett fra innpakning (fordi jeg må ha hvitt papir, og eneste stedet jeg kan få tak i det er på IKEA). Etterpå skrev jeg ferdig litteraturoppgave som både mor, far, Signy og Stine likte. Stas. Vi får se om Elin liker den da - det er jo det som er det viktigste nå.

I dag ser jeg på Sex and the City og har gjort en del lekser. Begynt på Svartedauden, og såvidt på en engelsk analyse. Jeg har alltid ting å gjøre vet dere. :lese:

Adrian er borte på hyttetur hele helgen, så vet ikke når jeg får se han igjen. Onsdag, kanskje. Om han ikke skal jobbe i morgen - for da kan jeg møte han før det er pers.møte på jobben klokken syv. Kanskje handle julegaver sammen?

Om to uker er det 1. søndag i advent. HERLIG! Om en uke skal jeg på julemarked på Steinerskolen i Moss, og på fredag skal jeg med Signy. Det blir koselig. Lenge siden jeg har sett henne, og i tillegg har hun bursdag i morgen :gave: Da må hun jo få gave.

Vel, dette ble 0 shoppingdagbok. Hm, la oss snakke om noe spennende.. Nei, kommer ikke på noe.

Jaja folkens - beklager for et forferdelig kjedelig innlegg! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg må bare si at de skoene du postet på forrige side - de lysebrune fra DinSko kjøpte jeg i går, og jeg er kjempefornøyd..Har ikke brukt de så mye, men prøvegikk litt, og de gnager i alle fall ikke - dessuten ser de superbra ut både til kjoler/skjørt og i alle fall mine mørk denimblå skinnys..så jeg tror de er et godt kjøp :jepp: Jeg kan jo prøve de sammen med skjørt eller kjole i morgen, og avlegge rapport om du vil? :ler: Forøvrig - hei forresten! Jeg leser nemlig her inne i shoppingdakbøkene, men har bare vanlig bok selv. Prøver å begrense tiden jeg bruker på shoppingdagbøkene, hvis ikke blir jeg blakk på en to tre :fnise:

Håper du får en strålende fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne høre hvordan det går med skoene! Er liksom ikke heelt sikker på fargen. Synes den er veldig!! fin, men vet ikke om den går inn i resten av garderoben min. Hvilke farger bruker du de til?

Hyggelig å se nye folk, skal ta en titt på dagboken din - men nå må jeg se å komme meg på skolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jæ.. er som sagt så dårlig med lys at mitt fancy kamera ikke klarer å ta bilder.. Prøvde litt nå, men så var det tomt for strøøm..

Skal se om jeg finner noen eldre på kameraet ;)

Se her ja.. Her er den fantastiske fine, lilla tunikaen fra Indiska:

BILDE

Her kommer dagens (191107) antrekk, anl. skole, kafé, shopping og jobbmøte:

BILDE

Fant bilde på kamera fra 311007:

BILDE

Kommer fler bilder snart, tror jeg :P Hvis ikke kan jeg jo poste noen gamle?

Endret av Kasiopeia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se her ja.. Her er den fantastiske fine, lilla tunikaen fra Indiska:

BILDE

Her kommer dagens (191107) antrekk, anl. skole, kafé, shopping og jobbmøte:

BILDE

Kommer fler bilder snart, tror jeg :P Hvis ikke kan jeg jo poste noen gamle?

:klappe: Jippi, bilder!

Var fin den lilla tunikaen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan hopsan folkens! Er vist bare søndager jeg skriver nå.. Nesten i alle fall :klaske: Vel, i dag har jeg bilder til dere - selv om jeg er ganske så opptatt om dagen!

DAGENS ANTREKK

Som dere ser nærmer vi oss vinteren med stormskritt. I Lillestrøm var det snø idag<3

Hadde sorte støvletter og sort skinnveske til.

NY TOPP

NY KJOLE

ULLGENSEREN

Ja som sagt, nå er vi nærmere jul enn noen gang dette året! Og hvor heerlig er ikke det!? :nissevink: Til lørdag er det 1. desember og da kommer min kjære venninne fra Gjøvik hit. Da må julegaven hennes være klar. Den er jo handlet inn og kortet er lagd. Skulle bare hatt det hvite innpakningspapiret da. Noen som vet om noen andre steder enn IKEA som har det?

På søndag tror jeg at jeg skal bake pepperkaker :spise: Det er såå godt!

Fikk desverre ikke vært på julemarkedet i går :gråte: Og når pappa var der i dag - var det ikke flere pepperkaker igjen....

På torsdag skal jeg møte den gamle bestevenninna mi. Det blir super koselig!

Ellers så er vel alt fint. Skal vel jobbe mycke frem mot jul, og lønningen, som kommer på fredag, blir nok svær :tommelsmil: Kanskje jeg kjøper meg de skoene.. men da må jeg si det til Adrian, for jeg har ønsket meg de av ham.. Livet er hardt.

Jeg må nok også kjøpe meg LoveActually før jul :hjerter_rundt: Den er så søt!

Velvel, snart ringer nok klokkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei folkens, så tror jeg ikke jeg gidder å skrive mer, om dere fortsetter på denne måten.! Et siste forsøk skal jeg i alle fall ta.

I dag er det lørdag (som forresten er veldig, veldig deilig), og jeg har vært i byen med Tonje fra Gjøvik, shopping, søs og cello konsert.

Dagen startet altså med shopping i Oslo, og jeg kjøpte to topper, to truser, en grå drainpipe og sokker. I tillegg fikk jeg gavekort på Platekompaniet av mor, i stedet for gavekalender, så nå har jeg skaffet meg Love Actually, ja.

Da Tonje var dratt med bussen, dro jeg opp på jobben og kjøpte marsipan. Nam! Og heerlige pepperkaker.

Så kom Søs til byn, og vi koste oss på McDonalds og enda mer shopping. Så snudde vi nesen mot Majorstua og Musikkhøyskolen hvor Erlend, min fremtidige svoger (?), hadde masterkonsert. Han spiller altså Cello og er superduper flink! Da den var slutt satte vi kursen rett hjemover og mot sofaen hvor jeg sitter nå. Hihi.

I morgen blir det pepperkakebaking med gamle bestevenninna mi, vi får håpe det blir koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kasiopeia!

Er nok en veldig travel periode for folk akkurat nå. Som du sikkert har sett, så har det vært veldig rolig på dette forumet den siste tiden. Du får prøve å smøre deg med tålmodighet, og det hjelper alltid å legge igjen en hilsen i de andre dagbøkene også. :jepp:

Synd hvis du forlater oss, men det får være ditt valg i så fall.

Ha en fin søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oy, denne her har jeg nok forsømt pådet groveste. Beklager for det.

Dere skjønner, har vært opptatt, i tillegg har jeg fått meg en regelrett blogg. Dere må ta en titt alle sammen. BLOGG Håper dere finner noe morsomt å lese om, og legger igjen en kommentar eller to.

Julen var strålende og innbringende, og jeg har jobbet og strevd i det siste. Skolen har jo startet igjen også, så nå er det enda mer å gjøre. Tegner og filker, hehe.

Håper alle andre har hatt en fin jul, og at starten på 2008 har gått bra så langt.

Shoppingen min går så det suser, med penger på konto, gavekort i lomma og lønn som renner inn hver eneste måned. I dag har jeg f.eks. kjøpt en nydelig, lyseblå kjole fra Ellos (som dere kan lese mer om og se bilde av på bloggen).

Jeg skal virkelig prøve å holde meg litt oppdatert her inne óg - men når det blir for lang tid, og dere savner meg veldig, kan dere bare ta en titt inn på bloggen min.

Håper dere setter pris på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...