Gå til innhold

Lønningsdag.


Kasiopeia

Anbefalte innlegg

Hm, genser fra cubus? Tenker du på den blå? I så fall er den fra H&M, kjøpt på fredag, på ungdomsavdelingen.

Om du tenker på den sorte kjolen fra Cubus - er den også kjøpt på fredag, men på salg:)

Å , beklager, jeg mistforsto. Den blå jeg mente, veldig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns også jakka så veldig fin ut! :jepp:

Ellers ser det ut som du har en veldig søt stil. :)

Kan nok ikke skryte på meg at min stil var noe særlig å juble over når jeg var på din alder... :ler:

Ang regnkåpe; jeg kjøpte nettopp en ganske fin en. Merket var Gosha. er ikke det noe fra Vero Moda/Only? Jeg kjøpte den på en butikk som fører masse forskjellige merker.

Lykke til på regnkåpe jakt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, håper i alle fall dette er litt spennende - eller så er det muligens litt bortkastet tid? :)

Jakken kjøpte jeg i våres? Gikk fra butikk til butikk og spurte etter den - men INGEN skjønte en gang hvilken jakke jeg snakket om. Så endelig, i den siste butikken hadde de én igjen. Den var perfekt. Så du får nok ikke tak i den fortsatt.

Skoene er jo fantastiske <3

Haha, jeg så ikke at det var flere som hadde svart meg her. Mediocre - den blå genseren er fantastisk ja. Kjempe myk og god. Har fått flere komplimenter for den i dag, så den var nok et skikkelig røverkjøp.

Regner med at det var et kompliment, Trekkoppfuglen - så jeg takker for det! Regnjakke fra VeroModa ja - flere som har sagt det, så har vært innom mange av butikkene i Oslo sentrum. Men jeg har desverre ikke sett snurten av en eneste regnjakke. Har du bilde av din kanskje? =D

Endret av Kasiopeia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var absolutt ment som et kompliment. :jepp:

Kåpa har en beige-liknende farge med blomster-aktig mønster. Skal legge ut bilde, men det blir nok ikke før i morgen.

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damdam, da har jeg vært første ordentlig dag på skolen, og jeg har statet på Trafikalt Grunnkurs - som må til for å kunne øvelseskjøre, for dere som ikke vet det!

Vel, i dag hadde jeg på meg som føklger:

http://farm2.static.flickr.com/1154/119634..._3aca037995.jpg

Rød cardigan, Neste Stop

Grå tanktop, ONLY

Mørk drainpipe, H&M

Hvite sko, Lacoste

Sort skinnveske, Indiska

WOW - bare én ting fra H&M. Jeg imponerer.

Men, til gjengjeld har jeg kjøpt fra H&M da. 1 stk. sort bukse til 198kr. Herlig! Kommer bilde senere.

By the way, Trekkoppfuglen - er nicket fra Murakami-boken? :)

Endret av Tabby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal du ha, Frøken titt. Cardiganen er heerlig, og kjøpte den til og med til 1/4 av opprinnelig pris eller noe. Herlig! :) Helt enig med deg angående grått+rødt - falt for den kombinasjonen. I likhet med grått og sennepsgult, men desverre har jeg ikke annet enn et skjerf i den fargen.

Her kommer dagens antrekk:

http://farm2.static.flickr.com/1352/120452..._5cf17944d7.jpg

Brune ankelstøvletter, DinSko

Grå shorts, H&M

Tunika, ONLY (som forresten er mye finere i virkeligheten enn på bildet)

Langt kjede med rosa kuler, Glitter

Brune trearmbånd, diverse

Sort skinnveske, Indiska

*******************************************

Her er buksen jeg kjøpte i går, på H&M. Er den ikke lekker?

http://farm2.static.flickr.com/1038/120458..._f2e3f0ead4.jpg

*******************************************

Tenkte jeg skulle slå til, å skrive en slags huske/ønskeliste lignende sak.

*Regnjakke *Tights m/mønster *Lys, baggy bukse *Sort tights *Sennepsgule overdeler

Akkurat kommer jeg ikke på særlig mer, faktisk.

Endret av Tabby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake igjen, og jeg håper det blir litt mer respons her enn det har vært i det siste. Ikke det at jeg har vært spesielt aktiv, men det har hvertfall ikke dere.

Nå har jeg og min mor bestilt tur til Stockholm i høstferien, så da skal jeg shoppe!! Noen tips å komme med, for en slank lommebok? :)

****

Så over til ønskelisten. Har kommet på litt å tilføye, så her kommer det.

Er ute etter en god, varm cardigan. Den skal helst være oversized og grå - noe ala denne.

Ikke så overdimensjonerte skuldre men..

Til høsten trenger jeg også en jakke til. En sort, billig stoff jakke. Får vel bare gå fra butikk til butikk. Trenger ikke være for tykk, for har en tykk, vinterjakke. Vel - vi får se hva jeg finner.

Har ikke stort mer å tilføye - i morgen skal jeg stikke på UFF og se etter regnjakke. Noen som har noen secondhand butikker i Oslo å anbefale kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skulle jeg sjekke kontoen min. Regnet med jeg hadde ca 70kr. Jeg hadde -100! Hva er det for noe tull? :gråte:

Men - håper jeg får lønninga mi i morgen, og at det er litt størrelse på den, mtp at jeg hadde varetllingo og slikt. :)

Når pengene endelig ankommer, må jeg ta meg en liten shopping tur. SKal prøve å spare mest mulig, mtp Stockholm, men lett blir det ikke. Tror jeg skal vente med regnjakke til jeg kommer til Sverige - men jeg tror jeg må ha et rosa skjerf og en ny lommebok - alt fra H&M. Jeg som skulle boikotte det. Jaja, sånn kan det gå, når de lager så mange, vakre ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Endelig oppdaget jeg denne spennende boka- dette er jo mer en moteblogg enn en shoppingdagbok- positivt ment!! Er så superbra med dagens antrekk- bilder! :) Skulle ønske jeg var så tøff- men det hadde ikke vært så spennende likevel, fram-og-tilbake til jobb antrekkene er ikke mye annet enn regnjakke, bukse, topp, sneakers. Hver dag. (Bruker dessuten uniform på jobb). Skulle ønske jeg hadde kontorjobb, så jeg kunne gå i sexy drakter og smarte outfits, lekre støvletter og pumps. Men neida. Samtidig er det kanskje bittelitt godt å slippe å tenke så mye på hva jeg skal ha på meg i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk Drua. Det var innmari koselig sagt:) Setter jo veldig pris på at noen leser og liker denne dagboken as well. Husk, jeg setter innmari stor pris på kommentarer! Slutter kommentarene, slutter nok innleggene sakte men sikkert også..

DAGENS ANTREKK

Jeg har fått streng beskjed om at jeg ikke får lov å legge ut bilder, bare linker. Det suger - men jeg må følge reglene.. Noen meninger om antrekket? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Drua. Det var innmari koselig sagt:) Setter jo veldig pris på at noen leser og liker denne dagboken as well. Husk, jeg setter innmari stor pris på kommentarer! Slutter kommentarene, slutter nok innleggene sakte men sikkert også..

DAGENS ANTREKK

Jeg har fått streng beskjed om at jeg ikke får lov å legge ut bilder, bare linker. Det suger - men jeg må følge reglene.. Noen meninger om antrekket? :)

Så rart, trodde nemlig det var blitt lov å legge inn egne bilder nå jeg... jaja .. blir ikke helt klok på reglene på det forumet her !

Lønning er kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok innrømme det - jeg har ikke lest reglene. Og jeg kommer ikek til å gjøre det nå heller, for jeg er så terøtt.. :P

Ja, lønning er heerlig!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

He hei.

Må bare si at du har et stort talent for å kombinere forskjellige plagg.

Du gjør spennende ting med enkle midler. Jeg kan ikke se en kombinasjon jeg ikke synes er flott.

Du er gjennomført fra topp til tå.

Av kjolene er den med prikker en favoritt + den mørke med sløyfe foran.

Skulle ikke forundre meg om du ender opp innen moteverdenen til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, sitte rå gliser som en liten unge som har fått is jeg :babyjente: Utrolig koslig sagt av deg, mariposa - og innmari morsomt at du liker what I'm wearing;)

Takk til Alou også. Den genseren er helt fantastisk. Tror det er mitt nye favorittplagg.. Kanskje.. hehe!

Men folkens - jeg trenger råd. Hva kan jeg kombinere med blå pumps med sløyfe på? Har ingenting i den fargen - men vil uansett ikke over.matche. Det er så slitsomt. Men, jeg vet ikke om jeg vil ha de til et hel sort antrekk heller - for da blir de så innmari utagerende.. Noen forslag? Gjerne raskt, kunne tenkt meg å ha de på på lørdag se, så kan gjerne være litt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake, etter en hektisk helg på jobb og rundt omkring. Har kostmeg med kjæresten også da, fikk en rose av han i forbindelse med et års kjærestepar.

I går slo jeg til å kjøpte meg en løve/sennepsgul cardigan på 50% fra Oasis. Den er nydelig, og kan brukes både med og uten bånd i livet. Kommer bilde senere. Kjøpet også Sipsons til kjæresten - så godt som [MAG] til meg selv.

Har ikke så mye å skrive nå, men her er en rabattkode fra Laredoute, 722104. Den gir 100kr i avslag. Får se om jeg benytter meg av den etterhvert.

Men, skal prøve, så godt jeg kan, spare til Sverige tur i begynnelsen av Oktober. Det blir vansklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...