Gå til innhold

Lønningsdag.


Kasiopeia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dårlig med både innkjøp og antrekk nå om dagen. Beklager for det.

Håper det kommer litt mer etterhvert - men prøver å spare penger til Stockholmsturen.

Her kommer i alle fall dagens antrekk, som jeg er ganske fornøyd med. Strømpebuksen er egentlig helt sort, og cardiganen er mer sennepsgul enn den ser ut her.

DAGENS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig skal jeg dele opptil flere bilder med dere.

I dag intraff høsten for godt, og jeg troppet opp på skolen med vinterjakke og ullsokker i skoene. Her er resultatet.

Etter skolen dro jeg på H&M og Gina Troicot med min gode venn Anna. Hun hadde aldri vært på GT og fant særdeles mye hun ville ha.. Men hun fant også ut at det hadde forsvunnet 600kr fra kontoen hennes på mystisk vis, så hun fikk ikke kjøpt noe av det hun skulle, stakar. Men, jeg handlet, både på H&M og GT.

KJOLE DIV

Gammelrosa kjole i utroolig godt stoff, Gina Tricot

Brun strømpebukse med nydlig mønster, Gina Tricot

Mørk grå tights, H&M

"Sølv" hjerte spenne til håret, H&M

Solbriller (av alle ting?), H&M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig skal jeg dele opptil flere bilder med dere.

I dag intraff høsten for godt, og jeg troppet opp på skolen med vinterjakke og ullsokker i skoene. Her er resultatet.

Etter skolen dro jeg på H&M og Gina Troicot med min gode venn Anna. Hun hadde aldri vært på GT og fant særdeles mye hun ville ha.. Men hun fant også ut at det hadde forsvunnet 600kr fra kontoen hennes på mystisk vis, så hun fikk ikke kjøpt noe av det hun skulle, stakar. Men, jeg handlet, både på H&M og GT.

KJOLE DIV

Gammelrosa kjole i utroolig godt stoff, Gina Tricot

Brun strømpebukse med nydlig mønster, Gina Tricot

Mørk grå tights, H&M

"Sølv" hjerte spenne til håret, H&M

Solbriller (av alle ting?), H&M

Kjempefin kjole! Nå bør de snart få GT her i Bergen :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig å sjå kleda dine og korleis du kombinerar dei! Kvar er forresten dei raude skoa kjøpt? På det siste biletet? I like them!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Så koselig med respons:D Også Fab da^^ Hihi!!

De røde skoene er av merket roots. Selges litt forskjellige steder, noe du sikkert vet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi:) Så morsomt å høre.

Dårlig med innkjøpt nå om dagen, som der skjønner. Pengene har bare forsvunent - og jeg skjønner ikke hvor de er blitt av.. Sikkert mye som har gått til mat.. Vel, får prøve å beherske meg neste måned, og resten av denne.. er jo nesten 15 dager igjen:O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kjøpte jeg meg DetNye, fordi jeg måtte vente på Adrian såå lenge. I tillegg fikk jeg Costume i posten, og en singlett av en fra Mote. Den var særdeles fin:) I tillegg har jeg fått en heerlig parfyme, Lovely, i posten. Den er god den <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frk. Grønn
Pengene har bare forsvunent - og jeg skjønner ikke hvor de er blitt av.. Sikkert mye som har gått til mat.. Vel, får prøve å beherske meg neste måned, og resten av denne.. er jo nesten 15 dager igjen:O

Høres kjent ut :ler:

Det går forresten skikkelig dårlig med sparinga. God helg folkens!

Hehe, sånn går det med meg også når jeg skal "spare" :lol: Men lykke til videre med sparingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for noen kjipe dager. Er syk, så er hjemme på andre dagen nå. I morgen er det årbokmøte - så jeg må på skolen. Etter det skal jeg møte Adrianen min.

Mobilen min sovnet stille inn i dag, da jeg sølte kffe mocca med sjokolade over hele bordet. Det suger. Men, har trøste spist nybakte boller, så nå klarer jeg meg.

Penger er det som sagt ikke så mange av om dagen, og på skolen ligger det et stipendbrcev og bare venter på at jeg skal hente det, regner jeg med. Kanskje jeg skal ringe pappa og be han ta det med i dag, om han fortsatt er på skolen. Tror ikke jeg gidder det. Får jo ikke pengene raskere anyway.

Jeg bare ser ut som og føler meg som en dass, selvom jeg tok en intensiv ansiktismaske i går fra jobben, og har nyvasket hårf. sDet suger. Det kjennes ut som om hodet mitt har est opp til dobbel størrelse, og uansett hvor mye og oftej eg snyter nesa, blir det aldri tomt.

Vel, vel - det ble mye vrøvel. Orker ikke gjøre lekser, så derfor skriver jegf her i stedet. Givende for dere få som leser her, eller hva? Mukligens litt deprimerende, men er 100% sikker på at det er fler som leser her inne, enn på den riktige hjemmesiden min. Jaja, fint noen leser noe en gang i mellom da.

Men, dette er en shopping dagbok, og i dag er det så og si 0 snakk om shopping, så jeg får bable litt nå.

Jeg reiser til Stockhpolm med mamma omto uker, noe som blir gøy, gøy. DFa skal det shoppes. Har sikkert sagt alt dette før, men har lyst på både sko og vinterjakke. Er jo et par dager etter lønninga, så det skal jeg si var flaks, eller uflaks. Vi får se. FOrhåpentligvis har jeg sånn at jeg klarer meg resten av månden. Herregud, lønningen etter det er jo nesten Adrian sin bursdag. Det blir rart.

Har jeg forresten nevnt Adrian her inne før? Det tror jeg nesten ikke. Vel, han er kjæresten min, og har vært det siden første september 2006. Han er helt fantastisk god, og bor i Lillestrøm, av alle swteder. Han er, i likhet med mange andre maker, har jeg lest, her inne - oppgitt over min shopping. Men, han har egentlig ikke lov til å si noe, enda, for det er jo mine penger.Vi bor for oss, og jeg bruker mine penger som jeg vil, akkurat som han gjør. Og for å si det sånn, han får tre ganger så ye som meg, de forsvinner like fort - men han sitter så og si igjen med null håndfast. Han drikker de bort, virker det som. Han kjøpte jo en edata, men den er sendt tilbnake, fordi den er fucka. FOr et røverkjøp. Da må jeg nesten få si at det er bedre å bruke pengene på sko, klær og vesker. De har ejg i alle fall en stund.

Hah, jeg lurer på om noen kommer til å lese dette i det hele tatt. Det tviler jeg på. NMen, om noen kommer til skade for å gjøre det, vær snill å legge igjen en kommentar:)

I går leste jeg costume fra perm til perm. Dagen før leste jeg DetNye. Jeg holder på å slite meg igjennom amerikanske ELLE p+å nesten 600 sider. Det tar i alle fall mye lengre tid enn 1 dag. SLitsomt.

Velvel, dere får ha en fin kveld alle sammen - nå går jeg å tar en hodepine tablett mot all denne bomullen,k og kaster ullgenseren. For nå er det varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...