Gå til innhold

Lønningsdag.

Kasiopeia

Anbefalte innlegg

Hurra, så morsomt å høre at nye folk leser og koser seg her inne.

Kommer tilbake sterkere i kveld, men nå er det DIRT :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kasiopeia!

Jeg liker Murakami veldig godt, men nicket har jeg hatt i mange, menge år. Har du lest Trekkoppfuglen?

Du var pent kledd i dag. :jepp:

Ha en fin kveld og god dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen - i mange år, fra hvor da? Jeg hadde aldri hørt om noe som lignet før jeg leste boken. Så ja, jeg har lest den. Har lest flere andre bøker av han også, men nå tror jeg det holder. Hehe:)

Takktakk, kjole er virkelig tingen, synd man føler seg litt overpyntet..

Ha en god dag du også:)

Synes det var utrolig koslig at du likte dagboken min, estrelle. Jeg synes det er gøy å legge ut bilde av antrekkene, i håp om at kanskje flere vil gjrøe det etterhvert. SÅnt er alltid! inspirernde på en eller annen måte:) Jeg har da ikke lagt ut no' særlig annet enn bilde av klærne mine, så pen det vet jeg ikke.. :sjenert:

Klærne kommer vel av prøving og feiling helt siden barnehagen? Hvem liker vel ikke å kle seg opp litt? ^^ Skal vedde på at hvis du bare prøver, så blir det bare bedre og bedre :-D

Setter pris på alle som titter innom her og legger igjen hilsner. Tar gjerne imot både positiv og konstruktiv kritikk på antrekkene mine.

Følg med på fredag kveld, da jeg kommer hjem igjen fra Stockholm - så skal dere nok få se pengene mine har fått ben å gå på.

Ha en herlig høstferie, til dere som har det, og en god uke, til dere som ikke har ferie - så snakkes vi på fredag!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg tilbake fra Stockholm folkens, og som jeg sa - kommer bilder av turens innkjøp. Det ble (heldigvis?) ikke så mye som jeg hadde håpet, for kortet svei, bare på disse fire plaggene.. Velvel, sånt skjer.

Vintage, remake kjole fra Topshop

Søt hverdagskjole fra Topshop - detjaler

Rød jakke fra Vila

Tykk, good ytterjakke - bakside

Vet at bildene ikke er noe å rope hurra for, men har ikke mer å stille opp med nå, siden det er mørkt.

Turen har vært heerlig! Stockholm er en fantastisk by, og det var så utrolig mye spennende der! Både butikker, museer og steder. HERLIG! Anbefaler alle å ta seg en tur dit eller to.

I går var jeg og mamma på et sånt Økologisk sted. De hadde kafé, butikk, selvplukk på blomster og alt som var. Super duper koslig sted, med GOD mat, og nydlige omgivelser.

Kanskje jeg kommer tilbake senere - men nå blir jeg nok nødt til å sette på en film.

Vi snakkes :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Så flotte kjoler og jakker! Bra du hadde en vellykket tur! Hørtes kjempekoselig ut med det økologiske stedet. Verden skulle vært litt mer sånn :)

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den vintagekjolen var kjempefin! Den andre kjolen har jeg også, kjøpte den da jeg var i København... Veldig fornøyd med den! :)

Endret av Karamba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så koselig:) Føler jeg har fått en liten, fast leserskare. Så morsomt^^ :Nikke:

Ja, Stockholm var virkelig fantastisk, på alle mulige måter. Kunne gjerne tenkt meg å dra tilbake <3

Har så lyst til å bruke jakkene, men det er jo ikke så kaldt ute, enda.. Det kommer nok, får vi håper :nisse: Nå gleeder jeg meg til jul, og skal nok bestille bilder til Adrian bursdagsgave (julegave om jeg ikke rekker å bli ferdig). Skal lage en scrapbook. Min første, så det blir jo spennende..

Åh, har du kjolen du óg, Karamba? Ja - er den ikke søt!? :smilbla: Tror jeg vil kombinere den med farget strømpebukse.. For å "rocke" opp litt.. Hvordan bruker du den? Hadde jeg ikke hatt så store pupper kunne jeg også brukt en farget pologenser under - men den gang ei. Da får jeg verdens største, mest massive pupp...

Velvel, god helg til dere alle sammen - og jeg håper dere fortsetter å henge med på min shoppingdagbok. Dere skal vite jeg leser deres også, men har som regel ikke så mange kommentarer å bidra med. Men, lest blir de i alle fall!! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skryteinnlegg:

I dag har jeg og min kjære lagd 12 flasker hylelbærsaft. Det tok sin tid - men det blir en heerlig julepresang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også ha en slik rød jakke!!! Kjempe fin!!! :jepp: Du kan jo gi den bort til meg. :fnise: Hi hi hi :ler:

Bare tuller med deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønenr jeg godt - den er så fin, så fin!!

Åh, nå er jeg overlykkelig!! Alle gaver er så og si i oks. Eller, jeg vet hva jeg skal lage og kjøpe. Eneste som gjenstår er lillesøs, og hun kan avt bare få en film eller to.

Så - nå skal dere får høre hva folket skal få.

For det første holder jeg på å lage en kokebok, den skal "masse produseres" og gis tilv enninner og søsken, bortsett fra min lillesøster. En venninne skal få no' velvære greier fra jobben min. Mamma og pappa, skal også få no' kos fra jobben, og besteforeldre får no' hjemmelagd knask jeg og søs skal lage - nærmere jul.

Så til slutt, har jeg endelig funnet ut hvordan jeg ordner det med kjæresten. Han får Scrapbook til jul, og Minor Majority kosnert biletter, til bursdag (tidlig i November).

GURIMALLA - nå! er jeg fornøyd:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig shoppingdagbok! Syntes du har en veldig inspirerende klesstil!!

Så flink du er som har julegavene nesten i boks da! Jeg har ikke begynt engang jeg, men tror jammen jeg skal gjøre det. Er sikkert superdeilig å slippe å stresse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heihei!

Jeg er travelt opptatt nå om dagen - full gang med å handle julegaver bl.a.

Ah, nå er det ikke lenge til bursdagen min. Ønsker meg to cder, Valkyrien ALlstars og den nyeste til Joni Mitchell.

Vel,vel - tilbake til leksene.

GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten hilsen :vinke: , når jeg først stikker innom. Jeg har til og med bilder til dere, folkens!

Dagene forsvinner veldig raskt, for jeg jobber MYE nå om dagen. I begynnelsen av uka ble jeg jo syk i tillegg, noe som ikke var så innmari morro. Skolen tar en del tid, og de pengene som var igjen etter Sverige turen, er blitt brukt opp på julegaver! :nisse: Er en del pakker som er innkjøpt - nesten alle som skal kjøpes, men er en del mekking ellers, både av innpakking, kort og hjemmelagdegaver som gjenstår. Det får mørke kvelder i November settes bort til - ofr i Desember håper og vet jeg det blir mye jobbing overalt.

Neste uke skal jeg på kurs :tommelsmil: Kosmetikkurs. Vet ikke mer enn det, det er gjennom jobben - så lønn får jeg óg - men jeg håper det er Dr.Hauscka, for det hadde vært gøy, gøy. Forhåpentligvis blir det morsomt uansett! ::

Er vel to uker til lønning, og jeg har så lyst, så lyst til å kjøpe de gjenstående gavene - men må vente helt til de pengene er inne på konto. TIl uka skal jeg i alle fall hente bilder til kjærestens scrapbook, så kan jeg drive litt med den, frem til resten av gavene er klare for innpakking.

Har lyst til å kjøpe en liten ting til lillesøsteren hans, hun er alltid så snill og søt. De har jo så me fint på H&M nå, et par votter eller noe annet smått. Hva synes dere om det?

Vel, apropo klær, her har dere tre antrekk.

DAGENS

LØRDAGENS

TORSDAGENS

Vel, det var vel alt jeg hadde å bidra med i kveld. Ha en strålende uke alle sammen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som snart er ferdig med julegåvene!! Kule antrekk du har satt saman :) Kvar er den grå jakka kjøpt? Topshop?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - Jane Norman, om jeg husker riktig. Et eller annet jeg aldri hadde hørt om før i alle fall..

Mmh, for en heerlig middag. Økologisk indrefilet, helt gratis. Det lønner seg virkelig å jobbe på Helios!

Nå mangler det ikke mange gaver - og nå er bildene som skal brukes til kort ankommet også!! Det eneste som mangler er innpakningspapir. Er på jakt etter en rull med hvitt, tykt papir - så si i fra, om du vet hvor jeg kan få tak i det!! Ja - til og med tråd til innpakningen er kjøpt.. HAHA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...