Kasiopeia Skrevet 18. september 2007 Forfatter #61 Del Skrevet 18. september 2007 Aw, takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 18. september 2007 #62 Del Skrevet 18. september 2007 Det er ikke noe godt når hodet kjennes ut som om det snart eksploderer... God bedring, håper du kommer deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 18. september 2007 #63 Del Skrevet 18. september 2007 Høstforkjølelse er kjedelige greier (egentlig er alle typer forkjølelse det), men du kan jo benytte sjansen til å slappe av med bok/blader og en kopp te/kaffe/kakao i sofakroken God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 18. september 2007 Forfatter #64 Del Skrevet 18. september 2007 Så koslig med hilsninger:) Drikker så mye te o.l. om dagen.. WUha, varmt. Gøy å se noen leser her inn as well. Ingen siom har sett noen andre enn de prikkete regnjakkene på H&M, i samme prisklasse!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 18. september 2007 #65 Del Skrevet 18. september 2007 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 19. september 2007 Forfatter #66 Del Skrevet 19. september 2007 Her kommer dagens antrekk. Ikke akkurat et bilde som taler for sin sak, men et bilde. DAGENS Fra øverst til nederst. Sort ulljakke H&M Hvit skjorte, kjæresten sin Rødt belte, Mormor Mørk drainpipe, H&M Brune ankelstøvletter, DinSko Sort skinnveske, Indiska Stor sort skjerf, Ukjent. Var på skolen igjen i dag. Ikke frisk, men jeg og Anna skulle ha årbok møte. Etterpå ble Adrian med meg hjem. Det var utrolig godt å bare ha han her, og få holde rundt han. Litt neffor om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 20. september 2007 #67 Del Skrevet 20. september 2007 Veldig fint antrekk det siste her. Det røde beltet sprita det hele veldig opp og. god bedring kasiopeia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 21. september 2007 Forfatter #68 Del Skrevet 21. september 2007 Hei folkens! (smilyen er i mangel av en vinkende smily) Alt bra med dere om dagen? Det håper jeg. Jeg er fortsatt syk, men er tilbake på både skole og jobb. Woho. Nå gjør jeg lekser, og i morgen drar jeg på jobb. Skal jobbe hele neste uke, så håper jeg blir ferdig med mest mulig av leksene nå i helgen, selv om helgen er full av planer den óg. Det er egentlig litt deilig å være travel, for da blir det så innmari deilig når du har fri. Faktisk. Synes det er særdeles morsomt å se at folk leser dagboken min, og enda bedre er det med dere som kommenterer. Også morsomt at dere liker både antrekkene og kjøpene min! :bukke: Jeg handelt i går igjen vet dere. En tskjorte og en kjole, fra Dina Tricot. Bilder kommer senere i kveld, om jeg gidder. Vi får se. Tskjorten er i alle fall herlig og myk, helt sort - og kjolen grå, søt og billig. Jeg har virkelig fått en greie for sorte ting. Jeg tror jeg snart må begynne på ønskeliste. Ble inspirert av someone her inne - og det er jo bare bra å starte tidlig óg. Jeg har jo bursdag i tillegg til jul! Velvel, nå skal jeg krype oppi sofaen og kose meg med litt godis og Idol, og etterpå Nytt på Nytt. Gleder meg voldsomt til å se Linn Skåber. Hun er en av verdens morsomste personer jeg vet om!!! :hoho: Nå starter det, nå må jeg gå!!!! Det begynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 21. september 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 21. september 2007 HAHA. IDOL Jeg kjenner han, Abrar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 22. september 2007 #70 Del Skrevet 22. september 2007 Hei folkens! (smilyen er i mangel av en vinkende smily) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 23. september 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 23. september 2007 Haha, for et elendig bilde. Velvel, dere skjønner vel at jakke ikke er sånn, egentlig? BILDE Hadde utrolig dårlig batteri, så fikk ikke tatt mer enn et bilde. Sko - ukjente (var på jobb i hele går, så måtte ha de) Mørk grå tights m/striper - H&M Kjole - Gina Tricot Hvit singlett under kjolen - H&M Blå ytterjakke - H&M Lilla skjerf - ukjent + Stor, mørk brun veske. Som jeg skrev hadde jeg også kastet litt penger på Gina Tricot, og her er bedre bilde av den grå kjolen, ja det er den jeg har på meg, og en sort tskjorte. Ja, speilet er grusomt skittent. TSKJORTE KJOLE Vel - nå har jeg ei mer å skrive. Er så trøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 25. september 2007 Forfatter #72 Del Skrevet 25. september 2007 Må få klage litt på dårlig responms her inne nå om dagen.. Litt skuffende. Men, forløpig holder jeg motet oppe, og poster litt nå og da. Det er ikke så lengde til Adrian har bursdag, og da er det ikke lenge til jeg har bursdag. Og når jeg har bursdag, er det ikke mer en 14 dager til julaften. Snakk om flyvende tid! Gleder meg allerede til jul, og har begynt å tenke på julegaver. Kanskje jeg kan finne noen i Stockholm, om jeg ikke bruker hele lønninga på meg selv (ja, det er stor fare for det!). Til bursdag og jul tror jeg at jeg skal ønske meg Shoebox, sex and the city ja. Selv om jeg har sett det så mange ganger, er det jo så fantastisk morsomt. Ellers vil jeg ha penger og gavekort. Klær er som regel ikke så vellykket, så hvorfor ikke gi gavekort, så jeg kan velge selv? Fremover mot jul skal jeg sikkert jobbe mye, så har nok masse penger uansett - men mer er alltid kjekt! Har jo i tillegg brukt opp en lønning eller to på gaver så.. Også vil jeg ha bøker. Mange, mange bøker. Gjerne gavekort der også, for jeg vet egentlig ikke hvilke jeg vil ha. Det er forresten dårlig med lesing nå om dagen. Når jeg først har tid, i senga, sovner jeg etter to sider. Da går det sakte. Jeg ønsker meg penger til linser til kamera - det er dyrt! Vil kanskje ha stativ også, muligens blitz - men det er så innmari kjedelig. Hihi. Men blitsen som er på, er i alle fall dårlig! Men la meg snakke om noe helt annet - nemlig tv. Det er så utrolig mange dårlige reklamer. For eksempel ICA reklamen, som jeg ser akkura tnå. Også er det så mange reklamer, også så lange. Livet er fælt. Nå er planene for ferien lagt, by the way. Skal sove hos søs på fredag, være med ei venninne på lørdag. Søndag skal jeg til kjæresten og pleie fyllesjuken hans etter en lang helg i Kjøben. På mandag må jeg pakke. Tirsdag skal jeg jobbe, før jeg drar avgårde til STOCKHOLM. Så, skriv litt da folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. september 2007 #73 Del Skrevet 26. september 2007 T-skjorta og kjolen som du kjøpte deg på Gina Tricot var kjempefine! Liker stilen din, Kasiopeia! Så heldig du er som skal til Stockholm! Har alltid hatt lyst til å dra dit. Det er vel en viss fare for at det blir en del shopping da, ja...! Skal bli morsomt å se bilder av det du har kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 27. september 2007 Forfatter #74 Del Skrevet 27. september 2007 Åh, nå e livet fint igjen. Spiste lunsj med min kjære, pappa er eklært frisk - og jeg drar til Stockholm på onsdag :D Lønn i morgen eller på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 27. september 2007 #75 Del Skrevet 27. september 2007 Hei Kasiopeia! Så fint at du har det bedre! Stockholm er en fin by og masse spennende butikker. Du får det nok helt supert. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 29. september 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 29. september 2007 Tusen takk for hyggelig melding Trekkoppfuglen. Jeg gleder meg virkelig til Stockholm nå ja - særlig nå som lønningen er kommet hjem Er nicket ditt fra Murakami by the way? I dag har jeg vært på Loppemarkeder rundt omkring i Oslo sammen med venninnen min Signy. Vi fant ikke allverdens, men to vhs filmer, to skjorter(mørk blå og grå) og to bøker, i tillegg til en bok jeg kjøpte til fullpris hos Narvesen tidligst i dag. Ellers har jeg også kjøpt en bok som jeg skal lage bursdag gave til Adrian av. Det er jo bare en måned og noen dager før han fyller år. Kjæreste gutten min <3 Ellers tenker jeg også på julen og slikt. Jeg har en idé om hva jeg sakal gi Adrian da óg - men da er det jo så utrolig mange flere som også skal ha gave - så vi får se. Såå langt i planleggingen har jeg ikke kommet enda. Folk har jo ikke tenkt noe særlig på hva de ønsker seg helelr så.. Selv har jeg beggynt å tenke på hva jeg vil ha, både til jul og bursdag. Fyller år to uker før julaften, så det blir stas! Foreløpig kommer jeg på følgende til listen: Ekstern hardisk - Gavekort - Penger til linse(kamera) - Stor, god seng - Div bøker - Sex and the City (skoesken) - Div cd'er Åh, jeg gleeder emg så fælt til jul. Gleder, gleeder meg!! Vel - det var vel alt for nå, I think. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #77 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jaja folkens. Her kommer i alle fall dagens antrekk. Vi får se om det kommer no' mer senere i dag. BILDE Mørk brune støvletter Grå strømpebuske Sort kjole Sort jakke Sort skinnveske Sennepsgult skjerf Som dere vet prøver jeg å spare pengent il Stockholm ONSDAG. Det blir HERLIG HERIG! Men lett er det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. oktober 2007 #78 Del Skrevet 1. oktober 2007 Stilig, Kasiopeia. Du er flink som legger ut bilder av dagens antrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 1. oktober 2007 #79 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du har så fin stil Ønsker meg sennepsgult skjerf jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 1. oktober 2007 #80 Del Skrevet 1. oktober 2007 Å fy søren så glad jeg er for å finne din dagbok altså! Jeg er så utrolig sjalu på dine klær, og så er du jo dødspen*sjalu* Du er kjempeflink å sette sammen klær jo, hvordan får du det til? Jeg suger noe så sykt til det, ender opp med å bare ha på meg jeans og en eller annen topp Kommer nok til å følge med på shoppinga de! Elsker bildene du tar(dagens antrekk) Stå på videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå