Kasiopeia Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #101 Del Skrevet 18. oktober 2007 TADA! Her er dagens antrekk!! LINK Må si jeg føler meg høstlig, og det liker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. oktober 2007 #102 Del Skrevet 19. oktober 2007 Så fint antrekk God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 19. oktober 2007 #103 Del Skrevet 19. oktober 2007 Stilig antrekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 19. oktober 2007 Takk skal dere ha folkens! Veldig koselig å høre Jeg er litt småsjuk om dagen, så i morres hadde jeg ikke stemme - og ble hjemme fra skolen en dag. I morgen må jeg på jobb, og til Stine på Nesodden etterpå. Det kommer til å bli innmari kos. Da skal sommerferien planlegges - Hellas!! Shopping går det som dere skjønner dårlig med, for nå er det TOMT for penger. Men, det eneste jeg kjøper nå om dagen er jo gaver uansett, så d et er ikke så spennende å skrive om her. I dag har jeg kommet godt i gang med scrapbooken til kjæresten, og jeg lurer kanskje på om den faktisk blir ferdig til bursdagen hans - og om jeg skal legge ved gavekort på kino. Hva tror dere om det? Ellers mangler jeg å kjøpe gave til lillesøsteren hans, en eller annen liten, morsom ting. Synes dere jeg skal kjøpe noe fra H&M, eller finne noe mer "enestående". Skal ikke være no' store og syre greier, bare en liten ting I tillegg har jeg funnet ut at jeg må til IKEA, for jeg skal ha hvitt innpakningspapir og glass/boks til ha hjemmelagd godis til besteforeldre i. Regner med de har det der? Skal vi se.. Jeg må jo bli ferdig med gaven til venninne, kokebok, men mangler ikke mye der heller.. Også må jeg finne en gave til en venninne, som jeg vil gi noe annet til - men jeg vet ikke hva enda.. Velvel - noen forslag? tenker sånn 100-200kr Daa ønsker jeg alle en strålende helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #105 Del Skrevet 26. oktober 2007 Som dere ser, er det lite aktivitet her om dagen. Både fra min og deres side Kom igjen da folkens, gi meg litt respons. Det er ingen handling nå om dagen, for lønningen kommer ikke før mandag. Men, har da klart å karre til meg en lue som ejg skal gi min kjære nevø i julegave. Den er fin fin, fra jobben - og koster en slikk og ingenting. Herlighet! I går fikk jeg Bodybutter med Grapefrukt av min kjære. Den er så good, goood :rødme: Kjempe god!! Snill kjæreste. Var jo OD i går - så jeg jobbet hele dagen, for 300kr. Det var ikke stort med penger. Menmen, bra for barna Håper dere alle ga litt penger til en bolleselger eller to. Med tanke på boller, så har jeg bakt en stor haug med boller med nonstop i. Og gjett om de er gode!!!? Åhåja, de smaker himmelsk!!! Vel, i morgen skal jeg jobbe - og hele nesten uke.. Lurer på hvordan det skal gå med skolen Ha en strålende helg alle sammen, og det hadde vært utrolig hyggelig å høre fra noen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er det ingen som leser shoppingdagboken min lengre? Da tror jeg i så fall jeg slutter å skrive her inne.. Men, jeg får skrive i dag, så får folk gi respons om jeg skal fortsette eller ikke! I går fikk jeg lønn (endeliiig ), og jeg satt i gang med å bruke dem med en gang skal jeg si deg. Kjøpte te på jobben (Helios), som er så NAMNAM! Etter jobb dro jeg ned til Oslo City og tittet før jeg dro hjemmover med toget. Fant bursdaggave til en venninne, julegave til en annen. Det blir braa. Kjøpte også hjerte klistremerker jeg pyntet scrapbooken til Adrian med. Håper han blir glad for den! Så, da var allerede litt penger brukt opp. Men siden jeg fikk dobbelt av hva jeg pleier, fordi jeg har jobbet så innmari mye, og fordi jeg vet jeg kommer til å få det neste lønning også, har jeg ikke så dårlig samvittighet, på tross av at jeg handlet i dag også! I dag måtte jeg ta meg en :icon_smile: . Det var godt det! Og etter skolen måtte jeg ta et tog senere, for jeg måtte Indiska og se på en tunika jeg hadde sett, og gjett om den var fin! Og gjett om det var så mye fint der nå.. Ah, sukk. Nå vet jeg i alle fall hva jeg ønsker meg til jul! HINTHINT. Så, kjøpte en lilla tunikakjole sak, som jeg skal prøve ut i morgen - og en grønn, søt topp - som jeg muligens kan bruke som kjole? Bilder kommer nok, men har ikke fått overført enda. Da jeg kom på Oslo S klarte jeg, desverre, å la meg forføre på Narvesen. -25% på alle utenlandske blader, så da ble det Am. Elle. Hutta! Da jeg kom hjem, var også gavekortet fra Bokklubben ankommet, og jeg bestilte Sex and the City, mini shoebox og boka 100 tak med hårbørsten før sengetid. Må si de har en enorm overprising av alt som heter DVD der inne. Men får man det gratis så kan man vel ikke motså fristelsen!?? Så, det er hvordan shoppingen min går. Men nå har jeg funnet ut at jeg må roe meg 10 hakk, for jeg får 0kr av mamma og pappa til sommerferien - så da må jeg SPARE. GUD så kjedelig! Men, jeg har bestemt meg for at alle penger jeg får til jul og bursdag - skal rett inn på sparekonto. Vel, gi lyd folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 1. november 2007 #107 Del Skrevet 1. november 2007 Liker shoppingdagboken din kjempegodt, så håper virkelig du fortsetter å skrive i den Ser ut som du har fått handlet litt da, deilig med lønn! Får lønn om noen dager jeg å, men i motsetning til deg får jeg litt lavere enn jeg har pleid:/ Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 1. november 2007 #108 Del Skrevet 1. november 2007 Hvilken smak er det på helios teen du kjøper? Jeg tror jeg trenger noe ny te smaker. Føler jeg bare drikker kaffe på jobb for tiden, og det er jo svindyrt. Om ikke jeg klarer å få igjennom vannkoker-forslaget mitt, får jeg heller koke og ta med meg hjemmenifra i termos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 2. november 2007 #109 Del Skrevet 2. november 2007 Hva er denne bokklubb-greia? Har ikke satt meg inn i det der jeg, leser mest faglitteratur for tiden, men når jeg så du hadde bestilt Sex and the City skoesken ble jeg litt nysgjerrig 100 tak med hårbørsten før sengetid har jeg også hørt mye bra om, kanskje jeg skulle tatt meg en innmeldingsrunde.. ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 2. november 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 2. november 2007 Endeling respons. Nå ble jeg glad!! MissAriel, mindre penger? Så kjedelig.. Neste lønninga mi blir også stor, det er så deilig - for jeg m¨å jo spare, noe som har gått skikkelig dårlig hittil. I dag stakk jeg og Rannveig fra skolen før kunsten, satt oss og drakk vaniljekako på Deli. Etterpå kjøpte jeg julegave til lillesøstra til Adrian. Hihi. Tigerjente, på Helios har vi så utrolig mange gode teer! Hva liker du`- frukt, krydder, sort? Det er absolutt et bedre alternativ til kaffe! Kom innom en dag - er så gedigene mengder å velge mellom! Jobbet i dag og i går og i morgen.. Woho. For en herlig helg, eller hva? Men, i dag hadde jeg med meg store mengder brød og boller hjem Nei nå kan jeg ikke bruke den smilyen mer. Og i går måtte jeg ta en kanelsnurr - den var ikke så morsomt.. Medicore, den bokklubb greien er over, desverre. Men jeg håper, hååper den kommer i morgen. Da kan jeg tvinge Adrian til å se på det hele søndag. GLEDER meg! Ja, boken har jeg lyst til å lese - så får håpe den var verdt gavekort resten. I går fikk jeg forresten låne en bok av min søsters bovenninne - Om skjønnhet. Har noen lest den? :lese: Hah, gjett hva jeg ska i morgen, da kommer Adrian hit - så skal vi lage goood mat og kose oss alene hjemme :rødme: Da skal han få bursdagsgave - for da blir han så glad, glad. Han har jo bursdag på mandag - men da skal han jobbe.. Vel - god helg folkens, gi litt lyyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 2. november 2007 #111 Del Skrevet 2. november 2007 Så deilig med kjærestetid!! Kos dere masse... I farten leste jeg at du hadde kjøpt te fra helios til å ha på jobben, MEN, du jobber jo på helios!!! Så utrolig gøy!! Jeg elsker den butikken. Men jeg er litt mer naturlig (økologisk) menneske enn andre, eller ... jeg prøver ihvertfall.. Får vel stikke innom butikken en av dagene, *sjekke åpningstidene på den store i sentrum..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 4. november 2007 Forfatter #112 Del Skrevet 4. november 2007 Så deilig med kjærestetid!! Kos dere masse... I farten leste jeg at du hadde kjøpt te fra helios til å ha på jobben, MEN, du jobber jo på helios!!! Så utrolig gøy!! Jeg elsker den butikken. Men jeg er litt mer naturlig (økologisk) menneske enn andre, eller ... jeg prøver ihvertfall.. Får vel stikke innom butikken en av dagene, *sjekke åpningstidene på den store i sentrum..* Neei - teen jeg kjøpte på jobben dvs hjemme, skulle jeg ha med meg hjem å kose meg med i høstmørket. Hvor bor du henn? I oslo? I så fall anbefaler jeg deg å ta turen opp til majorstua (Jeg fant bare blunke smily med nisselue - så da ble det den) Vi har absolutt best utvalg såå Nå er kjæresten i dusjen - og vi skal snart kose oss med Foccasia til frokost (ja, den er også fra jobben) Jeg lever godt på den jobben skal jeg si dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 8. november 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 8. november 2007 Hallo godtfolk! Nå er nesten enda en uker over, og jeg jobber og står på. I kveld var jeg hjemme halv elve, og da ventet en uferdig hovedfagsbok som skal leveres i morgent idlig på meg. Men ja, nå står mangler det bar eå få i gang printeren. Jeg jobbet med Mats i dag, og jeg klarte å overtale meg selv til å kjøpe en karamell sjokolade fra Green&Black, og la oss si det sånn at jeg angret ikke etterpå. Tok også med meg 2kg halvdårlige epler, som vi ikke kan selge. De skal syltes i morgen! I morgen skal også årboka komme igang, jeg skal på posten å hente SEX AND THE CITY boksen min! WOHOO Det blir fantastisk morro! I tillegg skal mor og far være barnevakt for søte Ane og Oskar - så da blir det vel litt lek med de. På lørdag skal jeg jobbe (overraskelse!), og etterpå til Adrian (overrasket enda en gang?). På søndag skal vi i dåp til kusina hans - så da skal jeg på med finkjolen :rosasmil: Velvel, gi litt respons da folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 8. november 2007 #114 Del Skrevet 8. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. november 2007 #115 Del Skrevet 9. november 2007 Det høres ut som om du har en aktiv hverdag, Kasiopeia! Det er jo kjekt Særlig når man kan belønne seg med en kakebit innimellom Hva slags kjole skal du ha på deg i dåpen? God fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 9. november 2007 Forfatter #116 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Ja, har det absolutt mye bedre nå enn jeg hadde det da jeg bare satt hjemme når jeg ikke var på den FÆLE skolen!! Herlig det. Nå står jeg ved kjøkkenbenken og koker opp eplebiter, mens Ane og Oskar leker på stua. Føler meg nesten som husmor. Mats, som jeg jobbet med i går - sa jeg kunne hoppe rett til å bli bestemor, for når man er mor, lærer man liksom å bli ansvarlig og omtenksom - men slikt trenger ikke jeg. Hihi! I dåpen tenkte jeg at jeg skulle ta på meg en sort og grå kjole som jeg kjøpte på H&M i fjor . i den julekalenderen. Den er kjempefin, men vet ikke om jeg har noen passende, rene strømpebukser... Vi får se hva jeg kan finne i mammas skuff.. Hva skal dere i helgen da? Må forresten skryte litt. Fikk tilbake en periodeprøve i engelsk - og jeg hadde vært best i klassen. STAS! Særlig mtp at jeg går humanist linje - hvor engelsk er fordypning. WOHO.. Endret 9. november 2007 av Kasiopeia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 11. november 2007 #117 Del Skrevet 11. november 2007 Så bra du fikk bra resultat på prøven! Engelsk er viktig Var det koselig i dåp? Får vi bilde av antrekket .. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 12. november 2007 Forfatter #118 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Ja - engelsk er viktig.. Fikk 5- på litteraturanalyse, ikke fått itlbake periodeprøven, så vet ikke hvoradn den gikk alt i alt. Startet med nytt hovedfag i dag, men vi skal ikke skrive periodehefte. I stedet skal vi ha et 10min foredrag. Jeg fikk svartedauden. Bra emne, men gruuer meg til å holde foredrag - HATER det.. Så sånn er det på skolen. I morgen har vi studiedag - burde kanskje vært hjemme og skrevet både engelsk og litteratur, men den gang ei. Skal på jobb klokken elve. Jeg må forresten huske og ringe bestemor etterpå (notere meg) Anttrekk er det som dere ser veldig dårlig med om dagen. Når jeg drar hjemmefra er det mørkt, når jeg kommer hjem er det mørkt - noe som vil si møkka bilder - så jeg gidder aldri. Uansett føler jeg at jeg har på meg det samme heele tiden. Kjipe greier. Kjøpte en genser i dag, på Indiska. De har så mycke fint der <3 Den er god, stor og lang med søte ermer. Særdeles fornøyd! Så vi får se hvordan det går med antrekk.. Kanskje det kommer noen bilder senere, av gamle antrekk.. Om jeg gidder å laste de opp. Nå skal jeg i gang med litteratur teksten min, som jeg heldigvis er godt i gang med. Jeg skulle bare ønske ejg hadde litt kreativt overskud. Er så ute av skrive stilen min.. Slitsomt. Etter det skal ejg gjøre matte og spise middag. I kveld er det Dirt folkens, så da blir det TV og kos!! Post, post!! EDIT: Jeg glemte to ting! Ang. dåpen var det ganske ok. God mat i alle fall... Hadde ikke på meg den kjolen fra H&M alikevel, men heller den jeg kjøpte i Stockholm (se tidligere post). Jeg har HELT hekta på Polyvore om dagen - og dere kan jo få en link og se hva det er for noe, og hva jeg har prestert. POLYVORE Funker linken for dere? Endret 12. november 2007 av Kasiopeia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. november 2007 #119 Del Skrevet 12. november 2007 Oi, Polyvore var en spennende sak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasiopeia Skrevet 12. november 2007 Forfatter #120 Del Skrevet 12. november 2007 Man bli avhengig. Ikke start! Hva synes dere forresten om disse skoene? Er egentlig ikke på jakt etter sånne sko i det hele tatt, men synes de er ganske søte.. Men.. ikke sikker =/ SKO Livet er hardt.. Ble ingen bilder som dere ser.. ikke i dag.. Ikke en gang av den nye genseren. Stakar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå