Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!


Gjest Verdens verste husmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, jeg prøver så godt det går å ikke irritere meg, samtidig så klarer jeg dessverre ikke å la være når jeg er i byen. Jeg får helt mark av de som står midt i rulletrappa. :ler: Men jeg er sier ingenting altså, men når skal man forstå at man står på høyre side i rulletrappa - og går på venstre side? Det gjør ting så mye lettere, og man slipper køer osv fordi noen står midt i og sperrer for alle andre.

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ingen ting, Yvonne? Kan du ikke bare kremte høyt og si unnskyld, og så presse deg forbi, så kanskje de skjønner at de faktisk ikke skal stå midt i trappa en annen gang? Jeg gjør det hvis jeg har dårlig tid. Ellers står jeg i trappa sjøl, men dog til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså, som regel så har jeg såpass god tid at jeg står i rullatrappa selv, så jeg gidder ikke å kommentere det. Blir liksom for dumt, føler jeg, å kjefte når jeg ikke skal forbi. Liker selv å stå i rulletrappa, men da står jeg som deg til høyre. Sier jo såklart fra hvis jeg må det. Men det går jo an å tenke litt selv, føler jeg, hvis du ser at alle står til høyre mens du er den eneste som står til venstre eller midt i - og dermed sperrer veien for andre.

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier ingen ting, Yvonne? Kan du ikke bare kremte høyt og si unnskyld, og så presse deg forbi, så kanskje de skjønner at de faktisk ikke skal stå midt i trappa en annen gang? Jeg gjør det hvis jeg har dårlig tid. Ellers står jeg i trappa sjøl, men dog til høyre.

Eller gjør som dama jeg så i går, kjør paraplyen din inn i ryggen deres og si med høy og sur tone "STÅ TIL HØYRE SÅ FOLK KOMMER FRAM" HVIS DERE FORSTÅR NORSK!!!

Skal si deg det var mange som skvatt........... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller gjør som dama jeg så i går, kjør paraplyen din inn i ryggen deres og si med høy og sur tone "STÅ TIL HØYRE SÅ FOLK KOMMER FRAM" HVIS DERE FORSTÅR NORSK!!!

Skal si deg det var mange som skvatt........... :ler:

:ler: Glitrende godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett
Eller gjør som dama jeg så i går, kjør paraplyen din inn i ryggen deres og si med høy og sur tone "STÅ TIL HØYRE SÅ FOLK KOMMER FRAM" HVIS DERE FORSTÅR NORSK!!!

Skal si deg det var mange som skvatt........... :ler:

Hun dama er helten min!!! Hahahaha!!!

Skulle ønske jeg hadde litt mer guts til å si fra om sånne ting selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig talt si, at hvis jeg en morgen var svimete og stod litt upassende til i trappa(for jeg står vanligvis til høyre), så hadde det vært helt greit at folk hadde sagt i fra til meg. Helst på en fin måte.

Men jeg hadde følt det utrolig ubehagelig å få en paraply i ryggen. Jeg kan nemlig ikke fordra at fremmede invaderer min personlige sfære, og hvertfall ikke på en så ufin måte.

Så nå kjenner jeg at oppførselen til den dama, selv om hun hadde et aldri så godt poeng, irriterer meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå irriterer jeg meg over den nye naboen som ikke klarer å ta nei for et nei... :frustrert:

Han og kona er nyinnflyttet og fulle av pågangsmot, litt ekstra penger på konto, og tydeligvis en kraftig lyst på forandring.

Forandringen de ønsker krever at vi med tilstøtende eiendommer må være med på den for at de skal få det gjennomført.

Hvis vi går med på det vil det bli veldig dyrt for oss alle! (vi snakker om ca 100 000 kroner pr husstand her)

De andre naboene har motvillig sagt seg villige til å være med, mens vi har ikke råd, og vi hindrer derfor hele prosjektet deres.

Nå blir vi overfalt hver gang vi ser dem, men "gode" forslag om hvordan det kan løses økonomisk. (Det er jo bare å ta opp et lån, eller refinansiere, ikke sant? :roll: )

Arrrgghh! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syklisten

Kan vi ta fra alle fotgjengere som ferdes på gang og sykkelsti retten til å gå der hvis de ikke kan gå til venstre på stien? Vær så snill? Når du går til høyre med mp3spiller på og det kommer sykkel eller en annen gående i motsatt retning (forøvrig også med mp3spiller og på feil side) så får jeg verken tutet eller gjort noe annet enn å gå av sykkelen. Helt unødvendig, dersom trafikkregler som vi lærte på barneskolen hadde vært fulgt. Gå på venstre side, da møtes vi på samme side av veien og SER HVERANDRE og kan kommunisere uten annet enn et blikk. Du ser meg og jeg ser at du har sett meg og er sikker på at du ikke akkurat i det jeg skal passere skal spille luftgitar eller ta et danseskritt til venstre så du renner i meg.

Takk ... det var det hele.

(og bilister jeg HAR rett til å være i veibanen når det ikke er sykkelsti, må jeg virkelig montere en avstandspinne med en rusten spiker på enden for at dere skal holde mer enn 15 cm avstand når dere fliser forbi, på tross av at jeg holder siden min og akkurat har pest meg opp en tung bakke ...?

Og til alle kamikaze syklister der ute som mener at trafikkregler er for bilister og ikke gjelder dere, takk for at dere ødelegger for alle oss andre som følger reglene - ved å sykle på rødt lys, brenne over fotgjengeroverganger uten å se til høyre eller venstre, som om dere hadde stjålet sykkelen. Tusen faen meg takk skal dere ha. Måtte dere punktere på et ufarlig sted midt på den verste regnværsdagen uten lappesaker.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg får noen uhorvelige smerter i kroppen innimellom som legen ikke finner forklaring på.. Kunne tro noen satt med woodoo dukke..

Endret av *smak*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over rengjøringspersonalet på jobben. De er så sløve når det gjelder å gi oss dopapir! Det kan gjerne være tomt i alle båsene i mange dager. Selv om de har vært og vasket og tømt papirkurvene og slikt, så mangler det dopapir. Kjempegøyalt.. De tar som regel hintet når noen legger igjen en pakke med kleenex ved siden av do. Men da har det gjerne vært tomt i en uke. Det er ikke meningen at vi skal måtte ha med oss vår egen dorull på jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over damen på bussen som absolutt skulle sitte ved siden av meg, enda bussen bare var halvfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...