Gå til innhold

tenker og tenker


Gjest gjest....tenker

Anbefalte innlegg

Gjest gjest....tenker

Er lei meg i dag. Jeg vet ikke hva jeg vil. En dag har jeg kjempe lyst på barn, blir helt babysyk, men andre ikke. Jeg vet at det kan bli slitsom og hele livet skal forandres, men ...

Er det noen som angrer på at de har fått barn, eller kanskje ikke angrer, men tenker på at man kunne jo vente noen år til.

Hvordan skal jeg bestemme hva jeg vil, blir man noen gang helt klar til å få barn?

Tenker og tenker og tenker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk barn veldig tidlig, og angrer ikke ett sekund.

Tror ingen gjør det. For den kjærligheten du har til barna dine, er unik.

De overgår ALT, også deg selv!

Men om du er klar eller ikke vet bare du.

Er partneren din klar da? Er det noen som prater deg inn i dette? Eller er dette helt og holdent dine egne tanker.

Jeg ville nok gått i meg selv litt, og ventet til beslutningen er komplett positiv.

Har gått selv denne runden nylig, og nå bare gleder jeg meg til jeg blir gravid.

Lykke til uansett hva valget blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest....tenker

Jeg tror kanksje det er det som er problemet at partneren min er ikke klar, hadde han vært klar så hadde jeg nok vært klar med en gang. Har ikke lyst til å overtale han, men hvis jeg ikke gjør det så må jeg nok vente mange år til. Jeg tror han er en person som blir nok aldri klar, men når først han skal få barn så blir han en super pappa og skjønne hvor fantastisk det er. Men så er det også jobben hans, han jobber mye og jeg er redd at det blir ensomt med en baby alene.

Må også nevne at jeg er 28 og han 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempeviktig at dere er 2 om dette. Er tross alt en stoor omveltning i livet.

Syns du bør snakke med kjæresten din om dette jeg.

Gjerne over en god middag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på alderen deres bør dere nok prate sammen og få en avklaring snart. Vil han ha barn en gang i fremtiden eller vil han aldri ha barn? Hvis han vil ha barn, hvor lenge vil han vente, og hvor lenge er du villig til å vente? Er du villig til å gi opp drømmen om barn hvis han aldri vil ha barn? Eller vil du da avslutte forholdet og prøve å finne en ny som deler ditt ønske om barn? Hvis dere bare ønsker ett barn har dere bedre tid enn hvis dere ønsker to barn.

Synes du skal prate med han og la han tenke på det noen uker. Du kan ikke forvente et svar samme dag hvis dette er noe han ikke har tenkt noe særlig på før. Det er en viktig beslutning som vil påvirke deres hverdag i minst 20 år fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...