Gå til innhold

Napping av øyenbryn!!


Guess What!

Anbefalte innlegg

Jeg er så dritt lei av å nappe nå.

Har ikke penger til å gå i salong for å få det fjernet..

Noen som har noen gode råd til meg ?hoppe.gif

Skal jeg prøve å bleke det under..elelr blir det stygt?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Tror ikke det blir så fint hvis en bleker øynbrynene sine som erstatning for det å nappe. Hvis hårene er lange vil de jo synes alikevel, ikke sant? Hvis grunnen til at en ikke vil nappe lenger er at det gjør vondt, kan man bruke xylocainkrem som virker bedøvende eller helt enkelt en isbit. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk!! Skal prøve det!

Men det er en annen ting også. Min øyenbryn vokser på en måte nedover. Det er en plage for jeg må stusse de litt med saks . Skjønner ? ler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke problemer med at det er mye hår å nappe selv, men vet at jenter med veldig "buskete" bryn får vokset det bort.

Eller er problemet at det gjør vondt?

Strammer du huden der du napper?

Da kjenner iallefall ikke jeg noe som helst.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg strammer som bare de jeg !

Det er heller det, at jeg ikke orker mer. er så lei. Men man må jo følg epå, om man begynner daa12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

sats på å nappe bare de hårene som vokser helt utafor og la brynets naturlige form være i fred. minst jobb og penest resultat.

jeg har nappa bryn hver bidige dag i over 10 år, ellers gror de sammen over nesa, ut i tinningene, oppover, nedover, utover... over alt! naturen har skapt meg til forveksling lik gallagher-brødrene i oasis, så jeg ser ut som en skikkelig bushwoman hvis jeg bare lar det stå til, men det er bare et par hårstrå jeg tar hver dag fra rundt brynene, pluss en skikkelig grundig runde over nesa - ulekkert med 'bust' der. ellers synes jeg ikke det gjør noe å ha kraftige øyenbryn, synes det er stilig så lenge kantene er 'rene'. og så er jeg så heldig at jeg ikke synes det gjør vondt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...