Gå til innhold

Universal body contour wrap

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har prøvd andre typer wrap i salong med hell.

Tenkte nå jeg skulle prøve ucw siden så mange skryter av den. Dessverre ingen i Trondheim som ufører det så bestilte meg hjemmekit fra bergen.

Er spent på om det funker like godt. Noen som har prøvd?

Tenkte om jeg legger meg i regntøy under dundyna med varmeflaske så må det vel få god effekt! :lur:

jeg er forholdsvis slank, og vil ikke redusere meg i cm. men funker denne behnaldingen bra på celulitter?

høres jo for godt ut til å være sant :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
jeg er forholdsvis slank, og vil ikke redusere meg i cm. men funker denne behnaldingen bra på celulitter?

høres jo for godt ut til å være sant :)

Cellulitter er såpass egenartet og "hardføre" at du må nok hardere til verks for å bli kvitt dem.. Eller, kvitt dem blir du aldri, men redusere volumet i dem, så blir de så og si borte..

Ultralyd er vel den eneste ikke-kirurgiske metoden som virkelig funker mot cellulitter..

Skrevet
Cellulitter er såpass egenartet og "hardføre" at du må nok hardere til verks for å bli kvitt dem.. Eller, kvitt dem blir du aldri, men redusere volumet i dem, så blir de så og si borte..

Ultralyd er vel den eneste ikke-kirurgiske metoden som virkelig funker mot cellulitter..

ringte en hudpleiersallong istad som utfører denne type behandling. de mente den gjorde underverker mot celulitter..

noen som har prøvd??

vil gjerne høre fra dem som har prøvd, og ikke de som TROR at det ikke virker, he he :)

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

ultralyd? fortell.. dette funker vel ikke mot celulitter....

skjønte ikke den jeg.. er jeg dum? he he

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_selma_*
Skrevet
Hei, jeg betalte 1400kr for en behandling, men fikk rabatt ved kjøp av 3 behandlinger. Er bare strålende fornøyd!! :ler:

jeg har tatt denne behandlingen og det funker, jeg gikk inn 23cm på første og nå har jeg bestilt min andre time jeg betalte 1499, men får den 3. timen gratis....ikke nok med at jeg gik inn, men jeg ble strammere i fisken hehe, ja etter fødsel blir mann litt slapp i huden, jeg har prøvd resolution 7 med 10 behandlinger, men synes ikke det har funket så bra, men denne så jeg forandringer dagen etter:) prøv den

Gjest Gjest_Tove_*
Skrevet

Er det noen der som vet om denne behandlingen finnes i Bodø? Skal flytte dit og kunne tenke meg å få strammet opp kroppen litt etter å ha foreløpig gått ned 30 kg. Skal ned tilsammen 58 så det hadde vært fint å få strammet opp litt etterhvert samtidig som det sikkert vil gi fin inspirasjon til å fortsette.

Håper noen vet om Bodø har denne behandlingen :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Er det noen der som vet om denne behandlingen finnes i Bodø? Skal flytte dit og kunne tenke meg å få strammet opp kroppen litt etter å ha foreløpig gått ned 30 kg. Skal ned tilsammen 58 så det hadde vært fint å få strammet opp litt etterhvert samtidig som det sikkert vil gi fin inspirasjon til å fortsette.

Håper noen vet om Bodø har denne behandlingen :)

Hei Tove, jeg har sjekket dette for meg selv, men desverre i Bodø var det ingen. Det er flere salonger i nordland. Se på hjemmesidene til www.spa-equipment.no der er de listet opp.

Det er jo fantastisk hvor mane kilo du har gått ned! Stå på og lykke til :)

Gjest csrmen
Skrevet
Heisann! :)

Dette hørtes jo intressant ut, men ved risk for å dumme meg ut; hvorfor er det bare en midlertidig effekt?

Hei,da dette er en behanling som går på vann og avfalls stoffer i kroppen dvs på en måte lymfedrenasje vil d ha en kortvarig effekt om man ikke vedlike holder dette.men er jo flott m sånne behandlinger til spesielle anledninger :)

Gjest Gjest_carmen_*
Skrevet

Noe av cellulittene kan være vann,da kan d hjelpe m denne behanlingen.resolution7 hjelper bra mot cellulitter som er harde fettansammlinger :)

• 7 måneder senere...
Gjest thereo
Skrevet

Tok en Unversal Countur Wrap hos Clinique Madelene i dag, og er absolutt IKKE fornøyd!

Jeg endte opp med 14 cm (sannsynligvis mindre, fordi damen strammet målebåndet mye mer etter innpakkningen enn før), og jeg måtte fortsatt betale, selv om garantien deres er 15 cm!

Grunnen deres for at garantien ikke gjaldt meg var fordi i skjemaet jeg måtte fylle ut først, krysset jeg av på at jeg tok astmamedisiner. Når damen pakket meg inn sa hun at hun ikke ville stramme så mye som hun vanligvis ville gjort, pga av astmaen. Jeg sa at det ikke kom til å være et problem, fordi jeg bare har en veldig mid astma, som bare kommer til uttrykk på natten. Hun sa deretter at hun skulle stramme, noe hun likevel ikke gjorde.

Det er ikke opplyst noen steder at garantien ikke gjelder dersom man krysser "ja" på noen av spørsmålene deres om helse.

Dette gjør jeg IKKE igjen. Så mye bortkasta penger for 2 timer med ingenting!

Jeg var litt skeptisk til behandlingen til å begynne med, men ble overbevist av diverse nettsider. Tenker du på å ta denne behandlingen, tenk på dette: Garantien sier 15 cm. Det er fordelt på 18 målinger! Og det er veldig lett for de som foretar målingene å "jukse" seg til et par millimeter og centimeter her og der når de måler deg etter innpakkningen. Måler du deg selv to ganger etter hverandre, åfr du nok forskjellig resultat. Enten fordi du har strammet båndet litt mer, eller at du ikke måler på eksakt samme sted.

• 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg fikk null resultat av hjemmekitet så det var penger rett i dass!

• 1 måned senere...
Gjest Blomsten
Skrevet

Dette er bare tull!!! Jeg prøvde dette og de påsto jeg har mista 28 cm.

Umulig å se! Merket null forandring.

Eneste grunnen til at de kunne måle det, må ha vært pga den stramme bandasjen som klemte alt sammen for en stund. Bortkasta penger!

Eneste positive er at huden ble glattere og finere. Men ikke noen slankemetode, nei!

Gjest Nikita
Skrevet

helt enig - bare tull. bortkasta penger og selvfølgelig har den målingen ingen garanti i virkeligheten. det er som dere sier, hvor mye en strammer målebåndet.

Dyrt for en ubehagelig time i et ukoselig rom, iført stramme bandasjer og månedress...Nei takke meg til en time med lett massasje - og for slankingen sin del, det må løpes av.....

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei! Jeg er også hudpleier, og jobber med UCW daglig. Behandlingen er utrolig, men veldig effektfull og ikke minst populær. Grunnen til at den er midlertidig er fordi den fjerner avfallstoffer i kroppen, som er kommet der ved f.eks røyk, alkohol, sukker, forurensing osv. Etter en kur på 3 ganger har du fjernet så og si alt av avfallstoffer, men med tiden kommer de snikende tilbake :) Med mindre du begynner å leve et utrolig sunt liv uten skadelige ting, men de vil jeg tro skulle være mer eller mindre umulig ;)

Det mange tror med denne behandlingen er at den fjerner fett, dette er feil. Den fjerner avfallstoffene som lagrer seg innimellom underhudsfettet. dette er grunnen til at du blir stramt opp; huden blir mer "kompakt" rett å slett! Du blir målt på tilsammen 18 plasser på kroppen om jeg ikke husker helt feil, så det er som regel bare snakk om 1-2 cm hver plass:) Mer om du tar en kur på 3 ganger selvfølgelig. På salongen jeg jobber på er det faktisk mange som tar denne behandlingen kun for de helsemessige årsakene ved en skikkelig detox!:)

Gjest Fru Svan
Skrevet

Hei

Nå har det kommet en ny salong i Bergen som utfører blant UBW www.cindysolution.com :romeo:

Hilsen En fornøyd kunde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...