Gå til innhold

Universal body contour wrap

Fremhevede innlegg

Gjest Bloom
Skrevet

Litt o.t. her, men er det noen som har lest De desperates kafè av Marian Keys? I boken er det en dame som heter Tara, og der er den en vidunderlig beskrivelse av at hun får en lignende behandling som TS beskriver. Den boken kan absolutt anbefales! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei.

Jeg er hudpleier og jobber med ucw til daglig...ALLE kundene går ned cm, og 99% går ned over 15 cm.

Det garanteres at 15 cm forblir borte i min 30 dager.

For å få maksimal effekt av ucw anbefales at man tar en kur på 3 ganger med 7-10 dager mellom hver.

Resultatet varierer men på ved en kur på 3 ganger er det vanlig å gå inn 50-85 cm.

:jepp:

50-85 cm? Fordelt over hvor mange målepunkter da?

• 2 måneder senere...
Skrevet

er på 18 mål

men de aller fleste damer mister det største tapet på 6 mål

dette var i utgangspunktet en medisinsk behandling for nyrepasienter,og en av "bi-effektene" var at pasientene gikk inn i cm. Og den ble da en kosmetisk behandling,

Den har vært en kosmetiskbehandling i england siden 1989 og den er enda like populær, er jo et tegn på at den funker,(ikke akkurat en døgnflue).

Kom til norge rundt påsketider i 2007,vi er litt trege innimellom hehe

Har prøvd den mange ganger den er super,orker ikke måle jeg VET det funker!! :)

Skrevet

Hei skravlebøtta og alle dere andre som har hørt om UCW (universal contour wrpap).

DETTE FUNKER!!!!!!! det har i alle fall fungert fantastisk på meg og mine venner!

Jeg gikk inn 34cm på første behandling! jeg gikk jo inn mest over magen (JIPPIIIII!), men cm ble målt over flere punkter på kroppen. slå det med diett,trim og all annen form for pes du kan utsette deg for!

det som var mest overbevisende var ikke bare cm, men det at jeg fikk så utrolig mye mer energi etterpå. dette forklarte de med at når kroppen blir avgiftet så er det en naturlig konsekvens.

leste i dag på NRK Hordaland at forbruker ombudet og en journalist kom med kritiske bemerkninger. TYPISK MENN!! blir så irritert. nå er det noe som endelig funker så må de utbrodere det negativt. de skulle heller ha prøvd det selv...

anbefales til alle late, men lekkre søstre der ute! :ler:

For det første: ja, det er lett å slå med trening og fornuftig kosthold. En hyggelig bivirkning av dette er at man blant annet øker sjansen for å leve lengre, får rynker senere og unngår mange sykdommer.

For det andre (det jeg egentlig skulle kommentere): det er en farlig holdning å ta noe i forsvar bare fordi det "virker". Om forbrukerombudet og media har tatt tak i saken KAN det bety at det er noe man bør være forsiktig med. Jeg vet ikke hva de omtalte, så det kan også godt hende de har overdrevet (media har nå så lett for å gjøre det...). Man skal være kritisk før man tar ulike former for behandling, uansett om det virker eller ikke. Gjør litt uavhengig research før man begir seg ut på noe. Uopplysthet og mangel på kritisk sans er de nye folkesykdommene.

Jeg ser heller ikke hva dette har med menn å gjøre...?

Skrevet
For det første: ja, det er lett å slå med trening og fornuftig kosthold. En hyggelig bivirkning av dette er at man blant annet øker sjansen for å leve lengre, får rynker senere og unngår mange sykdommer.

For det andre (det jeg egentlig skulle kommentere): det er en farlig holdning å ta noe i forsvar bare fordi det "virker". Om forbrukerombudet og media har tatt tak i saken KAN det bety at det er noe man bør være forsiktig med. Jeg vet ikke hva de omtalte, så det kan også godt hende de har overdrevet (media har nå så lett for å gjøre det...). Man skal være kritisk før man tar ulike former for behandling, uansett om det virker eller ikke. Gjør litt uavhengig research før man begir seg ut på noe. Uopplysthet og mangel på kritisk sans er de nye folkesykdommene.

Jeg ser heller ikke hva dette har med menn å gjøre...?

Jeg har fulgt mye med i saken ang ucw og den finnes ikke farlig den er dokumentert i hytt og pine,kan tilogmed brukes på barn med psoriasis

Ang den saken med forbrukerombudet i hordaland kom de ingen vei, Alt distibutøren lover er holdbart og dokumentert.

Detter er ikke en slankebehandling men fjerner toxiner i kroppen, man kan veie seg før og etter behandling (og man veier det samme,) så det går ikke på vann heller.Jeg trener masse men denne fjerner det lille ekstra som trening ikke klarer å ta. Og føler meg supersprek og fresh etter behandlingen.

Skrevet
Jeg har fulgt mye med i saken ang ucw og den finnes ikke farlig den er dokumentert i hytt og pine,kan tilogmed brukes på barn med psoriasis

Ang den saken med forbrukerombudet i hordaland kom de ingen vei, Alt distibutøren lover er holdbart og dokumentert.

Detter er ikke en slankebehandling men fjerner toxiner i kroppen, man kan veie seg før og etter behandling (og man veier det samme,) så det går ikke på vann heller.Jeg trener masse men denne fjerner det lille ekstra som trening ikke klarer å ta. Og føler meg supersprek og fresh etter behandlingen.

Jamen så fint daq, da er det jo ikke noe problem :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er det noen som vet om man får kjøpt de produktene de bruker, så man kan gjøre dette hjemme? Isåfall hvor??

Skrevet (endret)
Hei,

her får du kjøpt produktene: http://www.marianns.no/

Lykke til!

klems alle flotte medsøstre :klemmer:

Tusen takk =)

Er det noen som har kjøpt produktet fra denne nettsiden og som kan si om det er bra, og om det fungerer?

Fullt navn redigert bort

Bolledeig (mod)

Endret av Bolledeig
Skrevet

hei, håper noen kan svare meg.

lurer på om det er mulig å kun ta ubw på deler av kroppen, som fra "håndtakene" altså sidene og ned (beina)? er tynn ellers og skulle gjerne 'matcha' dette.

takk:)

Skrevet

oppdatering: har nå fått greie på at det er fult mulig å kun bruke produktet (leiren) på deler av kroppen, for så å rulle på noen bandasjer som følger med. dette skal være på 1 time. men vet fremdeles ikke om dette er like effektivt..?

noen som har prøvd hjemmesettet?

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har prøvd andre typer wrap i salong med hell.

Tenkte nå jeg skulle prøve ucw siden så mange skryter av den. Dessverre ingen i Trondheim som ufører det så bestilte meg hjemmekit fra bergen.

Er spent på om det funker like godt. Noen som har prøvd?

Tenkte om jeg legger meg i regntøy under dundyna med varmeflaske så må det vel få god effekt! :lur:

• 4 måneder senere...
Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Ja... kunne noen forklare meg hvorfor effekten bare er midlertidig? Og hvordan er det mulig å gå ned en hel størrelse uten at det synes på vekten?

Gjest Mea Culpa
Skrevet

The treatment works by using special wrapping techniques that ‘lift’ and ‘shape’ the body, while the sea clay solution purges the body of toxins stored between the fat cells, and removes dead skin. It is this detoxification process that actually makes your inches disappear. And it’s why you lose inches but not weight.

Les mer her.

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Aha

Men da er det egentlig en type detox-kur da :o)

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet

Jeg har nå bestilt hjemmekitet og er veldig spent på hvordan det virker. Snakka med ei av de som jobber der pg hun sa at kitet inneholdt den samme leiren og slikt som de brukte i salongbehandlingene. Det var bare at her fikk man kun brukt det på områder av gangen. I salongbehandlingene bruker man det på hele kroppen.

Skriver etterhvert hvordan det funka på meg :)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet

Prøvd wrapen fpr første gang i dag. Vet ikke om jeg fikk det til ordentlig, så ikke det helt store resultatet ennå. Jeg bare lurer på en ting. Dere som har tatt dette i salong, er det meningen at det skal varme hele tiden? bandasjene var varme med en gang, men ble fort kalde..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...