Gå til innhold

Universal body contour wrap

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har nettopp lest om dette vidunderet som de utfører på skjønnhetssalonger...noen som har prøvd. Orker ikke sånne svar som at trening og sunt kosthold er alt som hjelper på veien til en slankere kropp....Men hadde vært stas å fått hurtigstrammet seg opp like før en reiser på ferie...selv om det ikke er et varig resultat..

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest lissi32
Skrevet
Har nettopp lest om dette vidunderet som de utfører på skjønnhetssalonger...noen som har prøvd. Orker ikke sånne svar som at trening og sunt kosthold er alt som hjelper på veien til en slankere kropp....Men hadde vært stas å fått hurtigstrammet seg opp like før en reiser på ferie...selv om det ikke er et varig resultat..

De garanterer at du går inn 15 cm ellers får du pengene tilbake.

• 3 måneder senere...
Gjest Oppgitt over damer
Skrevet (endret)

Jeses.. alt for å unngå å gjøre noe med livet sitt..

Den stramheten du babler om kommer av at du utvikler muskler. En menneskekropp er så viselig innrettet at den ikke utvikler muskler, uten at du arbeider for de.

Du er altså nødt til å trene på regelmessig basis!

Gjerne med vekter, som er så veldig skummelt..

Inlägget redigerat. se reglerne

/Furstina (mod)

Endret av Furstina
  • Liker 1
Skrevet

Det var da svært så trivelige vi var idag da?

Hva er du så sur for? Måtte du ned til landjorda å rive av deg en kommentar, før du suste opp til den fantastisk perfekte bobla di?

Folk lever forskjellige liv, deal med det! Fjott.

Gjest Huldali
Skrevet

Hvis det er slik massasje du mener, som skal fjerne fettet eller noe liknende, kan det nok gi en LITEN effekt, ved at du får bedre blodtilstrømmning til området som blir massert og dermed forbrenner fettet fortere. Men det er nok ikke mange cm tror jeg. Selv har jeg ikke prøvd det, men hvis det ikke koster skjorta går det jo an å prøve for å se om det fungerer eller ikke.

• 3 måneder senere...
Skrevet

dytter denne opp igjen eg.... Noen som vet om noen salonger i Bergen som utfører denne behandlingen?? tenkte å unne meg en oppstrammer før badeferien...

Skrevet

Hei skravlebøtta og alle dere andre som har hørt om UCW (universal contour wrpap).

DETTE FUNKER!!!!!!! det har i alle fall fungert fantastisk på meg og mine venner!

Jeg gikk inn 34cm på første behandling! jeg gikk jo inn mest over magen (JIPPIIIII!), men cm ble målt over flere punkter på kroppen. slå det med diett,trim og all annen form for pes du kan utsette deg for!

det som var mest overbevisende var ikke bare cm, men det at jeg fikk så utrolig mye mer energi etterpå. dette forklarte de med at når kroppen blir avgiftet så er det en naturlig konsekvens.

leste i dag på NRK Hordaland at forbruker ombudet og en journalist kom med kritiske bemerkninger. TYPISK MENN!! blir så irritert. nå er det noe som endelig funker så må de utbrodere det negativt. de skulle heller ha prøvd det selv...

anbefales til alle late, men lekkre søstre der ute! :ler:

Gjest Emera
Skrevet (endret)

...

Endret av Emera
Skrevet

Hei skravlebøtta og alle dere andre som har hørt om UCW (universal contour wrpap).

DETTE FUNKER!!!!!!! det har i alle fall fungert fantastisk på meg og mine venner!

Jeg gikk inn 34cm på første behandling! jeg gikk jo inn mest over magen (JIPPIIIII!), men cm ble målt over flere punkter på kroppen. slå det med diett,trim og all annen form for pes du kan utsette deg for!

det som var mest overbevisende var ikke bare cm, men det at jeg fikk så utrolig mye mer energi etterpå. dette forklarte de med at når kroppen blir avgiftet så er det en naturlig konsekvens.

leste i dag på NRK Hordaland at forbruker ombudet og en journalist kom med kritiske bemerkninger. TYPISK MENN!! blir så irritert. nå er det noe som endelig funker så må de utbrodere det negativt. de skulle heller ha prøvd det selv...

anbefales til alle late, men lekkre søstre der ute! :ler:

Takk for psitiv tilbakemelding! Endelig!! :) Har veldig lyst å prøve nå før eg skal sprade rundt i bikini.... men hvor lenge varer effekten? og hvor kan eg finne ut hvor eg kan få det gjort? har søkt på nett men finner ikke noe oversikt over salonger. skulle gjerne gjort det i Bergen, for skal der noen dager før eg reiser på ferie...eller Notodden ,kanskje noe der og?????

Gjest Gjest
Skrevet

Ehem, 34 cm? Hadde det vært 3-4 cm så hadde jeg muligens trodd mer på det, så sant det var rikelig å ta av fra før.

Skrevet
Ehem, 34 cm? Hadde det vært 3-4 cm så hadde jeg muligens trodd mer på det, så sant det var rikelig å ta av fra før.

Skjønner godt at det er vanskelig å tro. det samme gjaldt for meg. er 170cm høy, og 67kg, så ligger vel egentlig innenfor rammen for normalvekt. (håper jeg... ) de 34cm var fordelt over hele kroppen, ikke bare på en plass! det er i hvertfall nok til at jeg gikk ned en buksestørrelse, og med det er JEG svært fornøyd. på den andre siden, jeg var vel full av avfallsstoffer da.

Vet ikke om noen klinikk i Bergen, men jeg tok den på essens i Tromsø. prøv å ring der, kanskje de kan hjelpe deg videre :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Skjønner godt at det er vanskelig å tro. det samme gjaldt for meg. er 170cm høy, og 67kg, så ligger vel egentlig innenfor rammen for normalvekt. (håper jeg... ) de 34cm var fordelt over hele kroppen, ikke bare på en plass! det er i hvertfall nok til at jeg gikk ned en buksestørrelse, og med det er JEG svært fornøyd. på den andre siden, jeg var vel full av avfallsstoffer da.

Vet ikke om noen klinikk i Bergen, men jeg tok den på essens i Tromsø. prøv å ring der, kanskje de kan hjelpe deg videre :ler:

Ganske så vesentlig informasjon :) Slik det stod i startinnlegget kunne det se ut som om du hadde mistet 34 cm rundt magen eller noe slikt, og det hadde vært ekstremt :ler:

Vet nå fortsatt ikke om jeg tror så mye på at det hjelper mer enn det som er nomale variasjoner eller det som kan tas med badstu eller liknende, men interessant fenomen :)

Gjest lisda
Skrevet
Ganske så vesentlig informasjon :) Slik det stod i startinnlegget kunne det se ut som om du hadde mistet 34 cm rundt magen eller noe slikt, og det hadde vært ekstremt :ler:

Vet nå fortsatt ikke om jeg tror så mye på at det hjelper mer enn det som er nomale variasjoner eller det som kan tas med badstu eller liknende, men interessant fenomen :)

Gjest lisda
Skrevet

hei!

Jeg har bestilt time nå på en salong i stavanger, men har lest at det funker best om man gjør det 3 ganger? Noen som vet?

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Jeg er hudpleier og jobber med ucw til daglig...ALLE kundene går ned cm, og 99% går ned over 15 cm.

Det garanteres at 15 cm forblir borte i min 30 dager.

For å få maksimal effekt av ucw anbefales at man tar en kur på 3 ganger med 7-10 dager mellom hver.

Resultatet varierer men på ved en kur på 3 ganger er det vanlig å gå inn 50-85 cm.

:jepp:

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hei

Fløyen Hudpleie i Bergen utfører dette :) Skal prøve det selv!

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann! :)

Dette hørtes jo intressant ut, men ved risk for å dumme meg ut; hvorfor er det bare en midlertidig effekt?

Gjest Cathena
Skrevet

Ah! Dette vil jeg ògså prøve! Har hørt oat ei venninne av ei venninne, hadde svært god effekt av dette! Så det er det det heter, lurte på det! :)

Hvor mye koster dette?

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_lieschen_*
Skrevet
Ah! Dette vil jeg ògså prøve! Har hørt oat ei venninne av ei venninne, hadde svært god effekt av dette! Så det er det det heter, lurte på det! :)

Hvor mye koster dette?

Hei, jeg betalte 1400kr for en behandling, men fikk rabatt ved kjøp av 3 behandlinger. Er bare strålende fornøyd!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...