Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan få låne mine, også, Knøttet, så kan DU få lov til å våkne av tunfiskånde og skarpe klør en stund! :ler:

Ååh, dere er så snille! :-D

*kaste ut mannen og putte to kattepuser oppi senga* :-D

<-------- lykkelig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de bra ting der, altså? Jeg fikk bare med meg åpningskampanjen med tights og tunikaer, og syntes det så så kjedelig ut ... Og de siste gangene jeg har gått forbi har det krydd av fjortisberter der, så jeg har ikke orket å gå inn ...

Men hvordan er Gina i forhold til Hennes, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... godt spørsmål. Jeg har bare vært i en GT-butikk én gang, og synes jeg så en del bra ting, men da var jeg som vanlig blakk :ler: Men jeg vil ikke ha fjortisklær, nei!

(Inn på GT sine sider)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de bra ting der, altså? Jeg fikk bare med meg åpningskampanjen med tights og tunikaer, og syntes det så så kjedelig ut ... Og de siste gangene jeg har gått forbi har det krydd av fjortisberter der, så jeg har ikke orket å gå inn ...

Men hvordan er Gina i forhold til Hennes, egentlig?

Hmm... du har kanskje rett, hjemmesidene var i hvert fall ikke så bra. Og med tunikamoten så ser jo alt ut som mammaklær! Hvilket jo kan være veldig kjekt for oss prøvere :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... du har kanskje rett, hjemmesidene var i hvert fall ikke så bra. Og med tunikamoten så ser jo alt ut som mammaklær! Hvilket jo kan være veldig kjekt for oss prøvere :lur:

Ja, DET er i grunnen sant ... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Dere jeg har også alltid tenkt at det er mye fine klær for gravide på GT så jeg håper jeg blir gravid snart for å rekke denne moten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med bare 5 dager til testing!

Det er så nervepirrende når det nærmer seg mensen. Jeg løp på do sikkert hver time, bare for å se om det var noe der. :fnise:

Men det er kanskje sånn første PP, da er man litt ekstra spent. Jeg skal i hvert fall vente litt lenger nå med å ta test enn det jeg gjorde denne perioden. :jepp:

(Det sier jeg nå, får se hvordan det er når jeg nærmer meg... :fnise: )

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Er litt mer avslappet denne måneden, men vi får se når det nærmer seg tirsdag ;)

Nå kniper det på venstre side av magen, ikke på høyre som det har gjort tidligere. Er ingen god dag dette, jobben er bare slit, og samboer er så fjern for tiden. Vi har mye å gjøre i forbindelse med flyttinga og salg, og han har det travelt på jobben, og det føles som om han kjører sitt eget løp for tiden, at han glemmer meg fullstendig...

Eeeeh... men jeg er nå drama queen til gagns, for hvem var det ikke som kom hjem med to buketter liljer i forgårs? :rødme:

Ah, for en gullfiskhukommelse. Dessuten er det vel PMS på gang, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: litt søtt med den gullfiskhukommelsen ;) Kjenner til den her også!

Søte mannen som kom med bukett! :love:

Pms eller noe sånt her også, skikkelig sliten og humørsyk for tida... og overfølsom :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag!

Så koselig med bukett fra mannen :) Også liljer, da ... fineste blomsten!

Ha en fin helg - ikke så altfor mange timer igjen nå!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pms eller noe sånt her også, skikkelig sliten og humørsyk for tida... og overfølsom :dåne:

Overfølsom, ja! Jeg blir rørt av den minste ting for tiden, og så er jeg innmari irritabel. Men i dag er det fredag! :hurra:

God fredag!

Så koselig med bukett fra mannen :) Også liljer, da ... fineste blomsten!

Ha en fin helg - ikke så altfor mange timer igjen nå!

:danser:

Fredag er herlig! :tommelopp: Og liljene blomstrer, noen gule og noen oransje.

Huff, i morges drømte jeg noe fælt. Jeg skulle på do, og hadde spottet litt tidligere på dagen. Plutselig fosset det blod ut av meg, det var så grusomt :gråte: Blir skikkelig uvel av å tenke på det.

Må tenke på noe hyggeligere. Snart helg, vi drar til fjells i kveld, og det skal bli godt å bare slappe av og nyte høstkvelden :love: Vi drar hjem igjen i morgen, for vi skal jo på fest hos et vennepar, og dessuten kan jo ikke :katt: være alene hjemme så lenge.

Og så må jeg bare innrømme at jeg tok en test i morges :flau: Men det er jo 9 DPO, så jeg hadde jo et lite håp... :lete: Nå SKAL jeg vente til tirsdag!

Noen som har innflyttingsgavetips til meg? Ja, altså, ikke til meg, men til det venneparet vårt.

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre at jeg er ikke den eneste som er utålmodig :fnise:

Og jeg er nok ikke den rette personen å spørre om gavetips. Har bursdag snart og alle maser om ønskeliste, men jeg klarer ikke å finne på noe, og det er det enda vanskeligere å finne noe til andre :fnise:

Ha en kjempe koselig innflyttingsfest. Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

Åhå, se hva jeg fant på FF! Sjekker hvordan timingen vår for :humpe: har vært:

Intercourse Timing Analyzer

Cycle ------ Score

08/31/2007 High

08/09/2007 Good

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Åhå, se hva jeg fant på FF! Sjekker hvordan timingen vår for :humpe: har vært:

Intercourse Timing Analyzer

Cycle ------ Score

08/31/2007 High

08/09/2007 Good

:lur:

Dette så jo bra ut :) Er det noen steder man kan skrive inn at man har hatt sex? Hm.. må sjekke litt mer :)

Viser FF til deg akkurat når du har EL eller viser den at man har hatt EL hvis tempen holder seg oppe noen dager? Min sier ingenting til meg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan skrive inn på Basic Data (Intercourse/Insemination) om man har sex om morran, kvelden eller begge ;) FF viser ikke om du har hatt EL før etter 3 dager, så det er en tålmodighetsprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...