Gå til innhold

Hvis penisforlenging og fortykking hadde vært helt trygt og gratis


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hvis du ikke hadde syntes den var den beste i verden?

Sorry, men: For et teit spørsmål. Selvfølgelig synes man det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Alicia_*

Hvis det var mulig med en slik smertefri operasjon der alt gikk i orden ville jeg ønsket at kjæresten skulle ha en størst og tykkest mulig - og ikke skjev. Jeg vet ikke cm og slikt men bare størst og tykkest mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Arne_*
Hvis det var mulig med en slik smertefri operasjon der alt gikk i orden ville jeg ønsket at kjæresten skulle ha en størst og tykkest mulig - og ikke skjev. Jeg vet ikke cm og slikt men bare størst og tykkest mulig.

Det finnes m.a.o. ikke grenser for hva du kan ta imot....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og ville uten et fnugg av kvaler valgt meg akkurat den størrelsen jeg ville ha.

Det er ett eller annet i kvinners psykologi som gjør at de kan skrive i andre tråder at de vurderer å dumpe kjæresten på grunn av at han er for liten eller i hvert fall at de skulle ønske at han var mye større, men i en tråd som dette får du sjelden til svar at de skulle ønske seg en endring. Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og ville uten et fnugg av kvaler valgt meg akkurat den størrelsen jeg ville ha.

Det er ett eller annet i kvinners psykologi som gjør at de kan skrive i andre tråder at de vurderer å dumpe kjæresten på grunn av at han er for liten eller i hvert fall at de skulle ønske at han var mye større, men i en tråd som dette får du sjelden til svar at de skulle ønske seg en endring. Forstå det den som kan.

Avslørt! :overrasket:

Jeg er alle de kvinnelige brukerene på KG, og jeg motsier meg selv hele tiden for å late som det virkelig er mange brukere med forskjellige meninger her.

Beklager. Ikke si det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ett eller annet i kvinners psykologi som gjør at de kan skrive i andre tråder at de vurderer å dumpe kjæresten på grunn av at han er for liten eller i hvert fall at de skulle ønske at han var mye større, men i en tråd som dette får du sjelden til svar at de skulle ønske seg en endring. Forstå det den som kan.

Du tror altså at alle kvinner innest inne ønsker en mann med så stor penis som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er blitt sturent enda for jentene å innrømme at de vil ha størst mulig. De er frilynte på mange andre områder, men tør ikke selv i et anonymt forum å innrømme akkurat dette. Men, ser i andre tråder på forumet her at hvis noen tør begynne, henger de andre seg på. F.eks tråden om å dumpe kjærester med for små..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillebøll

Nå er jeg ikke sammen med noen med penis, men om jeg var og penisen var håpløs hadde det sikkert vært greit at han gjorde noe med den. Hadde penisen derimot vært veldig ok, og han likevel hadde operert den hadde han vært en tosk. Og jeg gidder ikke kaste bort tid på tosker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. Nå er den veldig perfekt for meg. Fyller meg perfekt, så da kunne jeg ikke tenkt meg det.

Men hadde jeg ikke vært super duper fornøyd og han selv hadde nevnt dette hadde jeg nok ikke nekta han for å være ærlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er blitt sturent enda for jentene å innrømme at de vil ha størst mulig. De er frilynte på mange andre områder, men tør ikke selv i et anonymt forum å innrømme akkurat dette. Men, ser i andre tråder på forumet her at hvis noen tør begynne, henger de andre seg på. F.eks tråden om å dumpe kjærester med for små..

Du, dette gjelder ikke alle jenter. Jeg har hatt partnere med både stor, middels og liten. Den store resulterte i at mannen måtte hele tiden ha full kontroll på at den ikke kom for langt inn under samleie, ellers fikk jeg vondt og ble kvalm. Den lille var ok den også, men jeg var for dyp for den.

Middels, takk....

Det jeg mener å si er at folk er forskjellige. Jenter som ønsker seg en kjempepikk har trolig aldri prøvd en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke det er blitt sturent enda for jentene å innrømme at de vil ha størst mulig. De er frilynte på mange andre områder, men tør ikke selv i et anonymt forum å innrømme akkurat dette.

Feil!

Det er en grov generalisering å påstå at alle kvinner vil ha størst mulig penis. Kvinner vil ha en elsker som har flest mulig at de egenskapene hun setter pris på. Av alle de egenskapene som etterspørres, er størrelsen på penis viktig for noen, og for andre ikke. Husk at størrelsen er viktig for dem som ikke takler store også.

Noen kvinner synes det er kjekt med en stor penis, andre liker middels og atter andre bryr seg ikke noe særlig i det hele tatt. For de synes penetrering er oppskrytt og at andre ting er viktigere.

Stor penis kan være det perfekte for noen kvinner, mens det for andre kvinner blir vondt og strevsomt. Stor penis krever dessuten noen ganger flere restriksjoner og forberedelser, men den kan være et visuelt stimuli som mange sette pris på. Stor penis kan også medføre at samleie ikke lar seg gjennomføre.

Med dette kan jeg en gang for alle avkrefte påstanden om at alle kvinner vil ha størst mulig. Det er ganske enkelt ikke riktig.

Endret av Jalp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...