Gå til innhold

Menn legger ben i kors når jeg entrer rommet


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

På min arbeidsplass er det påfallende hvor ofte menn, hvis jeg entrer kontorene til, ganske snarlig forter seg å legge bena i kors når jeg entrer kontoret de sitter på.

Kan jeg utelukke at det er noe seksuelt? :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er isåfall rart. Jeg går normalt og vanlig anstendig og klassisk kledd. Dessuten, jeg kommer jo inn på kontorene deres for å drøfte noe saklig i jobbsammenheng og for å høre hva de eventuelt mener, som kan bidra til bedre prosjekt.

Hvordan i all verden kan de finne på å få stå da? Det er nemlig det jeg mistenker også, i og med at de alltid legger ben i kryss.

Disse mennene er faktisk i alderen 40-60 - burde de ikke klare å styre seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange krysser beina, eventuelt legger armene i kors når de har et ubevisst behov for å "beskytte" seg.

Så kanskje disse mennene er litt redd deg? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det kommer noen inn på kontoret mitt, snur jeg meg bort fra dataen og skifter da samtidig ofte sittestilling. Kanskje legger jeg til og med bena i kors. Og jeg får ikke stå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Nigal_*

Som mann, kan jeg bidra med en løsning.

Problemet er buksene. Særlig dressbukser. Når en mann setter seg, strammer den over ræva, samtidig som den blir slakkere i skrittet. Resultatet er en karakteristisk triumfbue.

Mannen er redd du skal tro han har stå.

PS. Menn i 40-60 års alderen er på god vei til å bli impotente. Og hvis de fortsatt får det til. skal du vite at menn har overhode ingen kontroll. Den kan reise seg uten at mannen er kåt. Den gjør det hver morgen, og kan også gjøre det hvis mannen må på do.

Og min har aldri reist seg i forbindelse med påkledde damer, uansett hvor pene. Da hadde penisen ikke fått gjort annet enn å reise seg, men den er jo myk mesteparten av dagen.

Kollegene dine har med 80% sikkerhet ikke ståtiss.

Tenk anatomi. Menn er livredd for at kvinner skal tro at triumfbuen er en stå. Men det er jo umulig! Tissen står ikke med 90 graders vinkel. Den stikker opp. Den vil ikke stikke opp og lage triumfbue. Vanligvis henger den slakkt over testiklene, mellom lårene.

Hvis du vil vite om en mann har fått stå, må du sjekke han oppførsel.

Siden tissetassen henger slappt over balla, må den snu seg 180 grader for å bli stiv.

Når blodet begynner å pumpe og Willy blir stiv, vil buksa holde den på plass, fortsatt pekende nedover. Det er vondt.

Mannen må på en eller annen måte få hånda i lommen, for å lirke den på plass. Sånn at navlen blir prikken over i'en. Kun da kan penisen blåses opp uten at det gjør vont.

Hvis kollegene dine lirker penis på plass, da vet du at du har gitt dem stå.

Å legge beina i kors er bare for å hindre at triumfbuen skal misoppfattes. Penis er ikke inni triumfbuen.

Å legge beina i kors er også det motsatte av å spre dem. Mannen ønsker ikke å signalisere at han er hypp på deg. Man kan gjerne sitte med spredte bein, gjerne med det ene på pulten, men ikke med kvinner tilstede.

Du er sikkert smellvakker, min kjære. Men la det ikke gå til hodet på deg :-)

Hilsen Nigal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann, kan jeg bidra med en løsning.

Problemet er buksene. Særlig dressbukser. Når en mann setter seg, strammer den over ræva, samtidig som den blir slakkere i skrittet. Resultatet er en karakteristisk triumfbue.

Mannen er redd du skal tro han har stå.

Å legge beina i kors er også det motsatte av å spre dem. Mannen ønsker ikke å signalisere at han er hypp på deg. Man kan gjerne sitte med spredte bein, gjerne med det ene på pulten, men ikke med kvinner tilstede.

Hilsen Nigal

Kjøper denne, takk skal du ha!

Hva vet vel jeg om menn og slikt...ikke mye!

Jeg bare begynte å lure jeg...da jeg synes det var litt påfallende at menn gjør slikt nesten hver gang jeg kommer inn i et rom. Det får jeg til å lure på hva som i all verden foregår.

Kanskje jeg skremmer dem og at de tenker på meg som en trussel også, at det er psykisk.

Men hvis det er som du sier her, at de bare vil skjule denne triumfbuen slik at jeg ikke skal tro det er noe annet, så må det være slitsomt for dem å tenke slik hele tiden? Hver gang en kvinne skal jobbe med dem må de skjule triumfbuen slik at kvinnen ikke skal tro mannen har stå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det akkurat som at kvinner trekker bena sammen mens d kommer en mannemann...? med en gang en mann kommer så retter jeg meg litt opp i ryggen og lite granne slikt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nigal_*

Slitsomt og slitsomt...

Hvem er det som bruker en halvtime på å sminke seg hver morgen, for å signalisere akkurat det motsatte? :-)

Ja, sålenge kvinner kan misoppfatte denne triumfbuen som en stå, vil menn gjøre sitt for å skjule den. En annen løsning er å ta tak i buksekanten og dra buksa lenger opp, så triumfbuen blir dradd flat.

Husk at penisroten befinner seg 7-10 cm nedenfor triumfbuen.

Forresten synes jeg du er utrolig søt. Du smiler så vakkert. Og dine øyne er nydelige. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt og slitsomt...

Hvem er det som bruker en halvtime på å sminke seg hver morgen, for å signalisere akkurat det motsatte? :-)

Ja, sålenge kvinner kan misoppfatte denne triumfbuen som en stå, vil menn gjøre sitt for å skjule den. En annen løsning er å ta tak i buksekanten og dra buksa lenger opp, så triumfbuen blir dradd flat.

Husk at penisroten befinner seg 7-10 cm nedenfor triumfbuen.

Forresten synes jeg du er utrolig søt. Du smiler så vakkert. Og dine øyne er nydelige. :-)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann, kan jeg bidra med en løsning.

Problemet er buksene. Særlig dressbukser. Når en mann setter seg, strammer den over ræva, samtidig som den blir slakkere i skrittet. Resultatet er en karakteristisk triumfbue.

Mannen er redd du skal tro han har stå.

PS. Menn i 40-60 års alderen er på god vei til å bli impotente. Og hvis de fortsatt får det til. skal du vite at menn har overhode ingen kontroll. Den kan reise seg uten at mannen er kåt. Den gjør det hver morgen, og kan også gjøre det hvis mannen må på do.

Og min har aldri reist seg i forbindelse med påkledde damer, uansett hvor pene. Da hadde penisen ikke fått gjort annet enn å reise seg, men den er jo myk mesteparten av dagen.

Kollegene dine har med 80% sikkerhet ikke ståtiss.

Tenk anatomi. Menn er livredd for at kvinner skal tro at triumfbuen er en stå. Men det er jo umulig! Tissen står ikke med 90 graders vinkel. Den stikker opp. Den vil ikke stikke opp og lage triumfbue. Vanligvis henger den slakkt over testiklene, mellom lårene.

Hvis du vil vite om en mann har fått stå, må du sjekke han oppførsel.

Siden tissetassen henger slappt over balla, må den snu seg 180 grader for å bli stiv.

Når blodet begynner å pumpe og Willy blir stiv, vil buksa holde den på plass, fortsatt pekende nedover. Det er vondt.

Mannen må på en eller annen måte få hånda i lommen, for å lirke den på plass. Sånn at navlen blir prikken over i'en. Kun da kan penisen blåses opp uten at det gjør vont.

Hvis kollegene dine lirker penis på plass, da vet du at du har gitt dem stå.

Å legge beina i kors er bare for å hindre at triumfbuen skal misoppfattes. Penis er ikke inni triumfbuen.

Å legge beina i kors er også det motsatte av å spre dem. Mannen ønsker ikke å signalisere at han er hypp på deg. Man kan gjerne sitte med spredte bein, gjerne med det ene på pulten, men ikke med kvinner tilstede.

Du er sikkert smellvakker, min kjære. Men la det ikke gå til hodet på deg :-)

Hilsen Nigal

Du kan umulig være mann, for dette var bare svada.

Og til TS: Du mangler kanskje ørlite bakkekontakt og kunnskap om menn? Så veldig store utfordringer her i verden kan du nå umulig ha, siden det som opptar deg er frykten for at menn kan komme til å sitte med en ereksjon i buksa si,...gisp...når du er i samme rom. :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan umulig være mann, for dette var bare svada.

Og til TS: Du mangler kanskje ørlite bakkekontakt og kunnskap om menn? Så veldig store utfordringer her i verden kan du nå umulig ha, siden det som opptar deg er frykten for at menn kan komme til å sitte med en ereksjon i buksa si,...gisp...når du er i samme rom. :kaffe:

Hva skal jeg tro da? Jeg er bare nysgjerrig og stiller et spørsmål. Men jeg får ikke noen ordentlige svar?

En jente i begynnelsen av tråden sier hun var ironisk...så svarer en mann og det hørtes jo overbevisende ut: så tror jeg jo på det.

Så kommer du (en mann) og sier at det den første mannen sier ikke stemmer. Hva skal jeg da tro?

Jeg kan lite om menn på det punktet...

Men i og med at du sier at du kanskje vet hvorfor, kunne du tenke deg å svare meg, slik at jeg kanskje kan få en bedre forklaring? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...