Gå til innhold

Eggløsning


Gjest Gjest_Iris_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Iris_*

Er på dag 20. etter pilleslutt og dag 1. i siste pillemens. Oppdaget noe som lignet EL-slim for en uke siden (tok strekk- og vanntesten). Nå har jeg lyse rød(blod) utflod. Begynte med rosa slim for 4 dager siden. Kommer mer etter sex.

Kan det være den første ordentlige mensen etter pilleslutt, eller hva? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Iris_*

Er det ingen som vet hvordan første ordentlige blødning (ik siste pillemens) etter pilleslutt er? Fikk en liten kort blødning, uten behov for bind el lign.

Ca en uke etter det som lignet El-slim, fikk jeg jevnlige stikkinger i magen, og nå har jeg plutselig fått utflod (og det er vel ikke vanlig etter mensen?).. Kan jeg være gravid? :)

Ser mange har lest innlegget, men ingen som har svart.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på hvordan først mens etter slutt ser ut. Regner med at det er ganske individuelt kanskje, men... Tok ut siste p-ring for halvannen uke siden, og var ferdig med mensen på onsdag. Hadde sex i går, og da kom det litt rosa slim etterpå. Kan jo ha vært litt mensen rester, kanskje? Har ikke merket noe mer. Kan man få eggløsning så raskt etter at man har tatt ut ringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Iris_*

Endelig svar :juhu:

Jeg leste her en plass at man kan få eggløsning ca 2 til 3 uker etter pilleslutt. Så det er nok mulig.. :jepp:

For min del oppdaget jeg dette blanke slimet med litt rosa(likt EL slim) ca 2 uker etter pilleslutt. Og 1 uke etter dette slimet fikk jeg en liten kort blødning og stikking i magen.

Nå oppfører kroppen min seg merkelig..

Har plutselig fått tykk gul utflod, veeldig dårlig matlyst, og sover hele dagen.. Kanskje jeg er gravid? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Iris_*

Men tror kroppen kan oppføre seg litt merkelig etter pilleslutt og, pga alle hormonene som skal ut.

Hvis blødningen min var min første ordentlige mensen, så var det så lite at jeg ikke trengte annet enn et lite truseinnlegg i knapt to dager..

Tror mensen kan variere veldig i størrelse og mengde i starten. Men det hadde vært kjekt om noen kunne delt sin erfaring her.. Når kom El og når kom mensen? :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig med uregelmessige småblødninger og stikkinger etter p pille slutt. Det hadde jeg hvertfall.

Første mens kom etter ca 35-40 dager og var som en normal mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...