Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Cruella
Skrevet

Han følte seg nok truffet ja.

:hoho:

Dette er jo "Skråblikk og generaliseringer" så je tillatter meg å si at;

-Menn under 180 cm er uinteressante.

L-B

:kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så her ser vi flere små kvinner som bruker sin høye mann som "penisforlenger" asså?!?.... :briller:

Gjest sexysadie
Skrevet
Han følte seg nok truffet ja.

Dette er jo "Skråblikk og generaliseringer" så je tillatter meg å si at;

-Menn under 180 cm er uinteressante.

L-B

Totalt!

Med noen få unntak naturligvis...[/b]''

Gjest Cruella
Skrevet

Har hørt at det skal finnes unntak ja.

L-B

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg har også hørt noen rykter om dem men aldrig sett noen til dem.

De går sikkert å lurer som noen små nisser... :hoho:

Skrevet

Hei, jeg bare tenkte jeg skulle stikke innom denne tråden litt, for å en-nittisekse litt til, jeg.

Ja, Sexysadie......Jeg er faktisk 196. :sjarmor:

Det er forsåvidt en grei høyde, men av og til noe upraktisk. Men man venner seg til det.

Milo

Gjest sexysadie
Skrevet

Milo

Sadie har ett fedt glis om munnen nå....... :kul:

Gjest Liten
Skrevet

hmmmm.... betyr denne nyvunne informasjonen at jeg kan skylde skilsmissen på at jeg faktisk var gift med en mann på 163?? :tunge1:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg har en teori om at korte menn har kortere lunte enn høyere menn. Vet ikke om det er for å kompensere men uansett...det er min teori.

Korte menn er små og hissige og tyr hyppigere til vold for å hevde seg.

Milla

Gjest sexysadie
Skrevet

"D kan godt være jeg er liten, men jeg er fanden så tøff...." :hoho:

Skrevet

Jeg har en kompis som er fengselsbetjent, og han sier det er langt flere høye enn korte menn som sitter inne... og de værste er store og kraftige.... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

JEG MISLIKER KORTVOKSTE - MENN SPESIELT.

Mirabella

Skrevet
Jeg har en teori om at korte menn har kortere lunte enn høyere menn. Vet ikke om det er for å kompensere men uansett...det er min teori.

Korte menn er små og hissige og tyr hyppigere til vold for å hevde seg.

Milla

Dumt å være liten og gå rundt å få juling av større menn da.... tror vel heller man blir flinkere til å prate jeg... Må prate seg ut av problemer uten å få juling, og må prate seg innpå damer som blir lettere intr i høye menn... :wink:

Skrevet

Andelen storvokste menn i fengsler.......jeg undres, og her er jeg helt saklig, om det fenomenet står i ledtog med det faktum at det finnes menn som har en ekstra X i sin kromosonbeskaffenhet (dette er tilfelle), og at denne X`en kan gi seg utslag i at menn bli mer aggressive.....og...vel.....mandige, både rent fysisk og langs de negative aspektene av det å være mann.

Milo

Skrevet

Mye mannlig hormon = mer vold har jeg lest... Er ikke mange torpedoer som er under 1.70.... :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

Å jo, d er nok av torpedoer under 1,70cm.

Skrevet

Ja de skremmer nok mange ---- :roll: Så det er nok MER enn nok av dem ja..... :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg kjenner en selv på størrelse med meg: Pr idag er han på full fart oppover i hierarkiet kallt Hell`s Angels som torpedo og løpegutt.'Synd egentlig, for d er en grei gutt, men d var bare fandenskap i heimen han vaks opp, så han har pinadø ikke hatt en sjangse heller ifra begynneslen av....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...