Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Veeeeeldig enig i musikksmaken din, sexysadie :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teller??? jeg??? Hm? Hvor var vi?... Kan ikke se skjermen... hei dere, kan dere sette dere ned?.... Ser ikkeno jeg.... :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet
Veeeeeldig enig i musikksmaken din' date=' sexysadie :D[/quote']

Bowiefan du også altså?

D e bra ja!!!

Skrevet

Jepp! Bowie-fan! Han må vel være en av de aller største rockeartistene gjennom tidene.....

Skrevet
Jepp! Bowie-fan! Han må vel være en av de aller største rockeartistene gjennom tidene.....

Hvis du regner "en av de aller største" av et utvalg på 15-20 rockeartister, så KAN jeg til dels være enig i at DB er en av de.

Men hvis du regner av et utvalg på f eks 5, så er ikke DB med.... etter MIN mening. :)

Gjest sexysadie
Skrevet

Du må nesten få lov til å ha en mening....men la oss diskutere menn i stedet og hvorvidt de korte bokstavelig talt holder mål. Sandman er du høy?

Skrevet

han bør vel være lavere enn snittet, i det minste, og det tror jeg ligger rundt 1.78 i norge.

Tror snittet er ca 180 cm. Jeg er 179, kort og ond.

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke er høyere enn at bena når ned til bakken. Det hadde vært slitsomt hvis de ikke hadde gjort det. Ta f. eks Tittentei? Må være slitsomt.

Er 187. Men jeg er mer redd for de som er veldig brede. F.eks. han i "the meaning of life" med Monthy Pyton. Han som sitter på restauranten. Hadde vært veldig irriterende om han skulle ha eksplodert på findressen min.

Nå er jeg også rimelig sikker på at Lagerfeld selv var en kortvokst liten jævel.. :ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

Lagerfeldt er tysker og d finnes virkelig en hel del digre tysker..Så d er ikke så sikkert at han er en liten mann.

Se bare på skuespilleren Frank Müller; han får Hulken til å se ut som en smågutt.

Skrevet

Du har rett når det gjelder Tyskland, SS, men angående han med solbrillene og den grålige hestehalen, så mener jeg bestemt at ha slipper elegant å bøye seg nevneverdig når han skal inn i f.eks en bil.

Gjest sexysadie
Skrevet

Kan vel være.

Jeg har aldrig sett ham i levende livet.

Ikke at d er noe savn akkurat..

Skrevet

Lagerfeldt er tysker og d finnes virkelig en hel del digre tysker..

Vi snakker tross alt om Herrefolket.

Skrevet
Leste en artikkel om det der.... Korte menn må elske bedre, og flørte bedre for å "få seg noe"... Lange menn får ting mer gratis, og trenger følgelig mindre ferdigheter der...  :wink:

Min type er lang. Han er vel 1,93. Men jeg vil med hånden på hjerte påstå at han er den beste jeg har hatt i senga!!! :enig: :enig_animasjon:

PS; Han er den lengste jeg har hatt i senga også :briller:

-Bentebent- :hoppe:

Gjest sexysadie
Skrevet

Høye menn er symmetriske og symmetriske menn gir kvinner bedre sex leste jeg en gang. For min del stemmer d ganske godt...

Skrevet
For meg så stemmer ikke d der m at lave menn skulle være de beste elskerne....Selv om jeg har vært borti korte menn som var d også..

Jeg har alltid vært fascinert av meget høye menn (aldrig vært sammen med noen under 1, 97cm) og jeg har vært meget fornøyd med de både som elskere, venner og menneske rent generellt.

(Ikke spør meg hvor denne "fetisjen" kommer ifra fordi jeg har alltid vært sånn. Kan ikke noe for det rett og slett.Bare må ha høye menn!)[/color]

Hvor høy er du selv da? Mellom meg og typen er den en fin høydeforskjell på 30cm :) Så han ligger nesten en halv meter alene i sengen :P

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvor høy er du selv da? Mellom meg og typen er den en fin høydeforskjell på 30cm :)  Så han ligger nesten en halv meter alene i sengen :P

Jeg er 1, 57 cm høy og veier ca 68 kg. Ser ut som teskjekjerringa i bunaden min! :hoho:

Skrevet
Høye menn er symmetriske og symmetriske menn gir kvinner bedre sex leste jeg en gang. For min del stemmer d ganske godt...

Har liten tro på at høye menn er mer symmetriske enn lave.

hilsen liten, ond krigshisser

Gjest sexysadie
Skrevet

Så du føler deg truffet av debatten?[/color]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...