Altena Skrevet 31. august 2007 #61 Skrevet 31. august 2007 også var den er serie med ei nonne og en gammal kar som løste mord gåter.. hmm, kommer ikke på navnet. Jaaa, den het vel Sogneprestens Mysterier. Elsket den serien da jeg var yngre :rødme: 1
bjerta Skrevet 31. august 2007 #62 Skrevet 31. august 2007 hugsar eg sat foran tvèn og såg hverdagsliv med mamma og pappa. om legar og livet i wandin valley. hugsar framleis intro-sangen!
Gjest LisbethS Skrevet 16. oktober 2007 #63 Skrevet 16. oktober 2007 Endelig noen som husker noe! Trenger litt hjelp her.. Noen som husker en serie om et gjeng ungdommer som brukte å være i et gammelt lagerbygg eller noe slikt? Tror den gikk på nrk... Husker bare det var en kar der med langt hår som het Atlas...
MarianneE Skrevet 16. oktober 2007 #64 Skrevet 16. oktober 2007 FLASHBACK!!!!! (nei, det er ingen serie, bare jeg som får litt backflash bare)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. oktober 2007 #65 Skrevet 30. oktober 2007 Twin Peaks gikk på slutten av 80 tallet. NRK Avisgjengen gikk også på 80 tallet NRK "Savanna" (tror jeg den het, foregikk i sørstatene) gikk på tv2 90 tallet.. (jente serie, populær). En annen serie som gikk på 90 tallet på NRK var "En vakker dag" som omhandlet foregikk på 60 tallet, der du fulgte en hvit familie og deres svarte hushjelp og hennes familie. Tv2 sendte en dårlig serie - tror den het noe med "sommerfugl" eller noe sånt. ble tatt tidlig av plakaten - det var en norsk serie..
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #66 Skrevet 31. oktober 2007 hugsar eg sat foran tvèn og såg hverdagsliv med mamma og pappa. om legar og livet i wandin valley. hugsar framleis intro-sangen! Detter er vell 2 forskjellige serier... hverdagsliv er vell eastenders. wandin valley falconcrest
Gjest Hvilken serie er dette?? Skrevet 4. desember 2007 #67 Skrevet 4. desember 2007 Det handlet om en mann og en dame som var etterforskere. Mener de var i 30-årene. De hadde et lite kontor, tror det var hvitt og jeg mener å huske at det var en vifte der inne. Mannen tror jeg hadde mørkt hår og ofte solbriller og gikk rundt med pistolen i et sånt "belte" som man fester rundt overkroppen. Jeg tror han ble interessert i mange damer, noe hans partner, kvinnen, ikke var like begeistret for. Dama husker jeg ikke så mye av, men mener hun hadde mørkt eller rødt halvlangt hår. Disse to løste diverse saker ilag, tror de var privatetterforskere og at folk kom til de med sine saker som de da prøvde å løse. Dette foregikk på et varmt sted, med strender og slikt. Disse to hadde en kamerat, han var litt liten og jeg tror han var mørkblond. Han hadde et spesielt ansikt og gikk rundt i hawaii-skjorte. Han var litt sånn "moro-mann". Han var ikke detektiv, men var en sentral figur i serien. Tror kanskje han var arbeidsledig. Han brukte å sitte i en bar ved stranda å drikke drinker eller øl.
Skrållan Skrevet 4. desember 2007 #68 Skrevet 4. desember 2007 Det handlet om en mann og en dame som var etterforskere. Mener de var i 30-årene. De hadde et lite kontor, tror det var hvitt og jeg mener å huske at det var en vifte der inne. Mannen tror jeg hadde mørkt hår og ofte solbriller og gikk rundt med pistolen i et sånt "belte" som man fester rundt overkroppen. Jeg tror han ble interessert i mange damer, noe hans partner, kvinnen, ikke var like begeistret for. Dama husker jeg ikke så mye av, men mener hun hadde mørkt eller rødt halvlangt hår. Disse to løste diverse saker ilag, tror de var privatetterforskere og at folk kom til de med sine saker som de da prøvde å løse. Dette foregikk på et varmt sted, med strender og slikt. Disse to hadde en kamerat, han var litt liten og jeg tror han var mørkblond. Han hadde et spesielt ansikt og gikk rundt i hawaii-skjorte. Han var litt sånn "moro-mann". Han var ikke detektiv, men var en sentral figur i serien. Tror kanskje han var arbeidsledig. Han brukte å sitte i en bar ved stranda å drikke drinker eller øl. Denne serien husker jeg og! Men hva den het er et annet spørsmål... kan det ha vært Silke?
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 4. desember 2007 #69 Skrevet 4. desember 2007 Denne serien husker jeg og! Men hva den het er et annet spørsmål... kan det ha vært Silke? Den heter Tropical heat. Så har du jo ein annan i same gata som heite waikiki
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2007 #70 Skrevet 4. desember 2007 Jake and the fatman var det vel noe som het også
Skrållan Skrevet 4. desember 2007 #71 Skrevet 4. desember 2007 Den heter Tropical heat. Så har du jo ein annan i same gata som heite waikiki Ja, stemmer det!
Gjest Emera Skrevet 4. desember 2007 #72 Skrevet 4. desember 2007 Detter er vell 2 forskjellige serier... hverdagsliv er vell eastenders. wandin valley falconcrest Neida. Hverdagsliv var den norske tittelen på A Country Practice. Tuscany Valley var navnet på stedet Falcon Crest skulle være fra. Men begge seriene er fra 80-tallet.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2009 #73 Skrevet 20. april 2009 Jeg likte spesielt godt en serie som gikk på TV3. Handlet om et par tvillingjenter(blondiner).. Hm.. tror serien het noe med walley.. Noen som vet hva jeg tenker på? Sweet vally high
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #74 Skrevet 3. mai 2009 Det var en serie på TV3 (tror jeg) om en gjeng cowboyer, noe à la Young Guns, men tror ikke den heter Young Guns....gikk på tv i 1993-94 hvertfall
NullHull Skrevet 4. mai 2009 #75 Skrevet 4. mai 2009 Det var en serie på TV3 (tror jeg) om en gjeng cowboyer, noe à la Young Guns, men tror ikke den heter Young Guns....gikk på tv i 1993-94 hvertfall eller Ponnyekspressen på norsk, tror jeg.
Monarabb Skrevet 4. mai 2009 #77 Skrevet 4. mai 2009 Husker best Silke og Pacific Blue Serien med de to blonde jentene (tvillingene) heter Sweet Valley High
Kirby Skrevet 4. mai 2009 #78 Skrevet 4. mai 2009 Kanskje ikke helt det samme, men "Asylet" som var en del av Midt i Smørøyet på NRK husker jeg godt
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2009 #79 Skrevet 8. september 2009 Husker godt "Bøllen og blondinden"/Moonlightning, som gikk på NRK med Bruce Willis og Cybill Shepherd. NRK: "Super Grand"/Superbestemor på norsk el. noe sånt. Hvor en bestemor bekjempet kriminalitet, britisk serie. En annen britisk serie jeg husker var noe med en gutt som ble til en hund, med de komplikasjonene det måtte føre med seg- husker ikke hva den het. En merkelig amerikansk ungdomsserie, hvor alle innbyggerne var merkelige/overnaturlig, hvor noen undommer prøvde å finne ut av ting. Nesten som undoms X-files. Den husker jeg nesten var litt creepy.
Gjest Gjest_Snella_* Skrevet 8. september 2009 #80 Skrevet 8. september 2009 Landsbylegane var det en serie som het. Var helt hekta på den serien da jeg var liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå