Gå til innhold

Tv-serier på 90-tallet


aimee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva med "Jenta fra fremtiden"? (Elendig!)

og så husker jeg en serie med en jente som delt menneske/havfrue...det er ikke så lenge siden sistnevnte gikk på dagtid i helg?

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hugsar eg sat foran tvèn og såg hverdagsliv med mamma og pappa. om legar og livet i wandin valley. :popcorn: hugsar framleis intro-sangen! :ler:

hehe...mamma var også hekta på den! men uff, jeg husker ikke sangen. *Søke på youtube*

Vet egentlig ikke om jeg vil høre den en gang, innerst inne!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke helt det samme, men "Asylet" som var en del av Midt i Smørøyet på NRK husker jeg godt :jepp:

Ahhh....me too!! -og jeg satt klar med video-opptakeren HVER GANG, så jeg har alle episodene på video!!! jeeeeeeez.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

  • Friends
  • Beverly Hills 90210
  • Baywatch
  • Waikiki
  • Silke
  • Tropical Heat
  • ER
  • Chicago Hope
  • Ally McBeal
  • Landsbylegane
  • Spellbinder
  • Asylet
  • Furuhaugen Blues
  • Ocean Girl
  • The Bold and the Beautiful
  • Class of '96
  • The Girl from Tomorrow
  • Step by Step
  • Fresh Prince
  • De syv søstre
  • Pacific Blue
  • Party of Five
  • Full House
  • Adventures of the Black Stallion
  • Borgen skole
  • Savannah
  • Life Goes On
  • The X-files
  • Murder One
  • Pizzagjengen
  • Helene og gutta

Hmmm....tror jeg tilbrakte store deler av 90-tallet foran TV'n... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom mange minner tilbake!

Var mye dårlig australsk på TV2 synes jeg å huske. Blant annet den serien om en landsby i Australia, med alle de intriger det innebar. De hadde en Wombat. Husker ikke hva den heter, men skikkelig hverdagsserie, med kjipe klær, hus og annet.

Helena og gutta var jo egentlig helt elendig når jeg tenker meg om. Satt der og lo, med falsk latter lagt på fra publikum, mens de satt der med fargerike drinker de aldri drakk av. Merkelig.

This Life var en fantastisk serie på BBC om et bofelleskap, noen unge jurister. Men det ble bare to serier av den. :(

Og den der fæle amerikanske "moralske" 7th Heaven, men det var kanskje på denne siden av 2000 det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker en fransk serie, tror den het nabojentene på norsk. Ellers var det Sunset Beach, Ellen, Hverdagsliv, Heratbreak high, Sledge Hammer, MacGyver, Rederiet, Love Boat, Rex, Water Rats.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Mariegjest

Heisann!

Er det noen av dere som husker en serie som handlet om en mann som ble utsatt for en ulykke, også var det en annen mann som klarte å redde han ved å forandre han til en annen mann (kanskje en maskin, husker ikke helt), også ble han en etterforsker. jeg husker at i introen så var det dette bildet med. Noen som synes dette høres kjent ut i det hele tatt? Blir snart gal av å ikke finne ut hva serien heter. Tror kanskje at det var Eric Close, se bilde her

Blir veldig glad hvis noen husker denne, for det er ingen som jeg har snakket med som klarer å huske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mariegjest

Jeg skrev visst ikke ferdig setningen der. Altså; jeg tror kanskje det er Eric Close som har hovedrollen i den serien. men jeg er altså ikke sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høy på pæra

Detektiv Jack Frost

Walker Texas Ranger

Tre kronor

Alle elsker Raymond

Dahrma og Greg

Sex og singelliv

Fredriksons fabrikk

Karl og co

Livet med Larkins

Casanova

Brødrene Dal og legenden om atlantis

Nr. 13

Beverly Hills 90210

The Simpsons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med "Jenta fra fremtiden"? (Elendig!)

og så husker jeg en serie med en jente som delt menneske/havfrue...det er ikke så lenge siden sistnevnte gikk på dagtid i helg?

:sjenert:

Majka, jenta fra framtiden! Den gikk på NRK høsten 1986.

"A nanny called Fran". Handla om ei guvernante hos ein familie i NY som ho prøver å forføra mannen heile tida.

Serien het "The Nanny".

Tror de fleste seriene jeg husker har blitt nevnt. Kan supplere med Malibu Shores. Kerri Russell (Felicity) spilte en jente som hadde bulimi husker jeg;)

Husker godt "En vakker dag";) For noen år siden møtte jeg han som spilte faren (og som jobber hos D.A. i Law & Order) i Oslo, og fikk vekslet noen ord med han:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...