Gå til innhold

Tv-serier på 90-tallet


aimee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_hm_*
Heisann!

Er det noen av dere som husker en serie som handlet om en mann som ble utsatt for en ulykke, også var det en annen mann som klarte å redde han ved å forandre han til en annen mann (kanskje en maskin, husker ikke helt), også ble han en etterforsker. jeg husker at i introen så var det dette bildet med. Noen som synes dette høres kjent ut i det hele tatt? Blir snart gal av å ikke finne ut hva serien heter. Tror kanskje at det var Eric Close, se bilde her

Blir veldig glad hvis noen husker denne, for det er ingen som jeg har snakket med som klarer å huske. :)

Hei!

Jepp, den serien husker jeg. Syntes det var synd at det bare ble med en sesong. Serien heter Now and Again.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariegjest
Hei!

Jepp, den serien husker jeg. Syntes det var synd at det bare ble med en sesong. Serien heter Now and Again.

ÅÅh! Endelig! Tusen tusen takk! Hehe. Det var godt å endelig finne ut av det! Jeg husker jeg elsket den serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ultimate 90-tallsserien må jo være My So-called Life. Den het vel bare Angela på norsk etter hovedpersonen. En annen serie jeg likte veldig godt var Homicide: Life on the Streets. Jeg husker ikke hva den het på norsk. Det er mulig at det var Drapsavsnittet. Serien gikk i alle fall på NRK2 (og svensk TV).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golden Years (Pantertanter på norsk- husker vi koset oss med denne!)

Den danske serien "Matador".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anepane_*

er det noen som husker en serie med en gutt som havnet i koma og dermed havnet i en annen verden? jeg husker den var så spennende, men husker veldig lite fra den bortsett fra at han falt ned fra et tre og endte i koma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ultimate 90-tallsserien må jo være My So-called Life. Den het vel bare Angela på norsk etter hovedpersonen.

Enig!

Jeg har kjøpt den som bokssett og den holder virkelig mål fortsatt - husket ikke hvor bra den virkelig var :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beverly Hills 90210 selvfølgelig !!!! :nigo::danse:

Og "Angela" (my so called life) med Jared Leto :rødme:

Endret av Lise_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Jeg har kjøpt den som bokssett og den holder virkelig mål fortsatt - husket ikke hvor bra den virkelig var :hjerte:

Jeg har også DVD-samlingen :) My so-called life er den beste high school-serien som er laget. Det som gjorde den så bra da den kom var at den var så annerledes fra alle andre tilsvarende serier. Nå er jeg riktignok blitt såpass gammel at jeg ikke ser på såkalte high school-serier lenger, men MSCL har jeg ikke noe i mot å se.

Hva med serien Picket Fences? Er det noen som husker den? Jeg mener den het Sheriffen da den gikk på TV2. Jeg husker at TV2 reklamerte for at det var en av de mest kontroversielle seriene som var laget til da. Den viste seg å ikke være så veldig kontroversiell likevel, men den var god underholdning på en mandagskveld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Emilie_*

Serien gikk på nrk 1 eller nrk 2 på slutten av 1990 tallet trur jeg, handla om ei jente som jeg trur het caithleen eller noe i den durn. ho var små kriminell og ble tatt av politiet men i stedet for å havne i ungdoms fengsel ble hu sendt til noen slektninger på landet. et par med en gutt.

noen som husker den serien og eventuelt hva heter den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hm_*
Serien gikk på nrk 1 eller nrk 2 på slutten av 1990 tallet trur jeg, handla om ei jente som jeg trur het caithleen eller noe i den durn. ho var små kriminell og ble tatt av politiet men i stedet for å havne i ungdoms fengsel ble hu sendt til noen slektninger på landet. et par med en gutt.

noen som husker den serien og eventuelt hva heter den?

Jepp, den heter Caitlin's Way, og gikk på NRK1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som husker en serie med en gutt som havnet i koma og dermed havnet i en annen verden? jeg husker den var så spennende, men husker veldig lite fra den bortsett fra at han falt ned fra et tre og endte i koma

Kanskje, leter etter navnet på en serie jeg også, kanskje det kan være den samme.

Husker du hvilket land serien kommer fra? Andre glimt fra den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Elisabeth_*

Jeg prøver å huske en serie som handlet om en mann som kunne forvandle seg til forskjellige dyr, bl.a en svart panter, men det står helt stille.

Noen som husker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hm_*

Husker High Chaparral, eller Livet i ville vesten som TV2 kalte den for. Serien er gammel, men TV2 sendte den på midten av 1990-tallet.

Heartbreak High gikk også på den tida, samt Water Rats og Savannah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

er det noen som husker en serie med en gutt som havnet i koma og dermed havnet i en annen verden? jeg husker den var så spennende, men husker veldig lite fra den bortsett fra at han falt ned fra et tre og endte i koma

Jeg husker denne ganske godt, og søkte opp navnet på serien for en stund siden. Skulle gjerne sett den igjen. Den heter "The Odyssey": http://www.imdb.com/title/tt0103504/

Jeg elsket den! Det var så spennende. I koma-verdenen var det bare barn, og det fantes andre versjoner av vennene hans der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 119 innlegg har jeg ikke sett at noen har kommet på disse:

Alf

Knight Rider (sprek bil)

P.S. I luv you (den var kjempekul!)

V.I.P. (Pamela Anderson)

TV3 hadde også noen erotiske serier på 90-tallet:

Red Shoe Diaries og Playboy TV eller noe sånt... Veldig spennende når man var fjortis. :fnise: Idet det ble spennende fikk man ikke sett noe mer...

Jeg tilbrakt også mange timer foran TV'en på 90-tallet... Jeg hadde jo ikke internett! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...