monja Skrevet 6. juni 2009 #8301 Del Skrevet 6. juni 2009 Så kjedelig med urolig netter Her legger poden seg i 18 tiden og sover så og si uavbrutt til han må opp klokka 6. De eneste gangene han er våken er når det er tenner på tur, eller at storebror vekker han med bråket sitt når han legger seg. Og nå er det visst enda flere tenner på vei, så vi venter på urolige netter vi og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 6. juni 2009 #8302 Del Skrevet 6. juni 2009 Nok en fredelig natt her, så var nok tannvondt som var årsaken til nattevåk her. Nå skal vi snart ut å handle inn de siste tingene før vi reier på ferie om 3 dager God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 7. juni 2009 #8303 Del Skrevet 7. juni 2009 God ferie Linky - deilig med ferie da. Hvor går ferden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 7. juni 2009 #8304 Del Skrevet 7. juni 2009 Skulle ønske helgen var mye lenger enn den er...hvertfall nå i disse pakke-tider. Ble holdt våken i natt av lillegutt - tre ganger - før han våknet kl kvart på åtte til morgenen - da var det pappa som stod opp med han slik at jeg kunne få sove litt attpå. Det ble kun en time - akkurat som kroppen min er innstilt på det, får jo aldri sove lenger... hva er det liksom??? tror det er tenner som er årsaken til nattevåk her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. juni 2009 #8305 Del Skrevet 7. juni 2009 God ferie Linky - deilig med ferie da. Hvor går ferden? Takk for det, skal bli veldig deilig med en ferie nå ja Vi reiser til Praha på tirsdag Kjenner meg forresten veldig igjen i det du skriver om at du ikke klarer å sove så lenge lengre når du har mulighet. Kroppen min er ivertfall innstillt på å stå opp tidlig hver dag. Klarer ikke sove lengre enn til 06.00-06.30 samme hvilken dag det er. Presser jeg meg til å sove litt lengre bare fordi jeg har mulighet, ender det med hodepine Nettene er fortsatt gode her, ikke noe grin lengre, så ingen tvil om at det var den tanna her som skapte trøbbel. I dag skal vi i 1 årsdag, og besøk etterpå. Travel dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. juni 2009 #8306 Del Skrevet 8. juni 2009 Vi skal også i 1årsdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 9. juni 2009 #8307 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, nå nærmer flyttingen seg med stormskritt. Lurer på om lillegutt skjønner noe av det jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. juni 2009 #8308 Del Skrevet 9. juni 2009 Grattis med barnehageplass, Grace! Endelig! Her har vi tidlige morgener for tida, har blitt et par kl 5 og 5.30... Synes det er vel tidlig altså. Som regel sover han heldigvis til kl 6 da, synes det er et minmum jeg altså... Føler virkelig med deg Kykelikokos, som har så slitsomme netter. Ingen idé om hva årsaken kan være? Er det mye grin når hun våkner, eller er det bare det at hun er våken? Her kom tann nummer 16 i gjennom i går, så da har han fullt sett. To-årsjeksler neste, håper det blir en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 9. juni 2009 #8309 Del Skrevet 9. juni 2009 OI - fullt tannsett allerede... Her har den 11 kommet igjennom nå, så nå har lillegutt 4 foran, oppe og nede, og så er det tre jeksler...men nesten like greit om alle hadde kommet nå på løpende bånd, så hadde vi sluppet slike våkennetter pga tennene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. juni 2009 #8310 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er en del grin. Hun sovner igjen når hun får pupp. Får hun ikke pupp så gråter hun uansett hva vi gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 11. juni 2009 #8311 Del Skrevet 11. juni 2009 Håper sovingen blir bedre med tiden Kykelikokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. juni 2009 #8312 Del Skrevet 12. juni 2009 Hun våknet "bare" to ganger i natt, og den siste gangen var i 4-tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 15. juni 2009 #8313 Del Skrevet 15. juni 2009 Idag er flytte dag - lillegutt har vært en del mer kosete enn vanlig idag, han skjønner sikkert at det er noe på gang her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 15. juni 2009 #8314 Del Skrevet 15. juni 2009 Lykke til med flytting, Lara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 15. juni 2009 #8315 Del Skrevet 15. juni 2009 Lykke til med flytting, Lara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 15. juni 2009 #8316 Del Skrevet 15. juni 2009 Takk takk, da er vi ankommet hovedstaden, og nå gjenstår oppussing farmor er barnepasser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 16. juni 2009 #8317 Del Skrevet 16. juni 2009 Her er det også tenner på vei... minst en hjørnetann, så vesla er litt smågrinete innimellom. Lunta er ikke å veldig lang på lille prinsessa gitt.. ellers har "roting" blitt største hobbyen rydder etter henne konstant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 16. juni 2009 #8318 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er en del roting her også Det er jo så moro å tømme skuffer og skap! Lillemann er blitt så flink til å hjelpe til å pakke ut av handleposer. Når vi har storhandling og har tre-fire handleposer med, pakker han ut alt Han tar opp en og en ting, og kommer til meg med de. Så blir han så sinna når det blir tomt til slutt Moro! Han er litt snodig mtp søvn for tida. De to siste dagene har han ikke sovet i barnehagen i det hele tatt. De har sovetid mellom 12 og 14, så han har brukt å sove en liten dupp klokka 9 i tillegg. Han har ikke sjanser til å holde seg våken fra tidlig morgen til 12 uten å bli gretten. Men de to siste dagene har han plutselig kuttet ut alt av søvn på dagtid. Han ligger i vogna, synger og hoier og prøver å få av seg selen - og holder de andre ungene våkne Til slutt måtte de bare ta ham inn. Han har fått mye alenetid med de voksne i bhg de siste dagene ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. juni 2009 #8319 Del Skrevet 17. juni 2009 Her blir det også mye rot! Å tømme skuffer og skap er moro! Han har noen "forbudte" skap, men ellers får han lov til å gå i de fleste, ellers får jeg ikke gjort annet enn å "gjete" ham hele dagen og si "nei, nei"... Og da blir jo hverdagen lite koselig. Han får opp barnesikringer også, så det hjelper ikke. Å putte ting oppi poser, bøtter o.l er kjempemoro her også. Når vi har handla, er det han som pakker ut Når vi er i åpen barnehage greier ungen å holde seg våken til 12 uten noe særlig grin, men hjemme legger vi ham 10-11. Er ikke så mye som skjer her, så han merker fortere at han er trøtt Noen ganger må han sove to ganger, kommer an på hvor tidlig han vil opp. Som regel rundt 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 18. juni 2009 #8320 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei jenter! Da er vi tilbake fra ferie, har hatt det kjempefint. Bra vær hadde vi også med sol og over 20 grader Ellers har jeg store nyheter, jeg er gravid Tok en test nå nettopp, og det var ingen tvil en gang, litt skummelt dette her, men åh så kjekt. Har jo ventet på det. Slutta jo på pilla i midten på april så hadde regnet med at det ville ta litt lengre tid. Får bare håpe det går bra, er jo veldig tidlig enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå