Gjest imli Skrevet 20. september 2007 #381 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har akkurat 6mnd igjen til termin Tida går! Du er to uker foran meg i løypa da. Snart er alle her over de magiske 12 uker - det skal bli deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. september 2007 #382 Del Skrevet 20. september 2007 Ja, tiden går sannelig fort, selv om det virker som det går i sneeeglefart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. september 2007 #383 Del Skrevet 20. september 2007 Men synes faktisk ikke det er lenge siden jeg tenkte at "herregud, det er 5 uker til 12-ukers-passeringa og ALT kan jo skje!" Jeg begynte å bli rolig rundt uke 9, tror jeg. Siden da synes jge tida har gått kjempefort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. september 2007 #384 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg stolte ikke på 12ukers-grensen heller, jeg. Tenk om terminen ikke var riktig, og jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde. Hehe. Men nå har jeg kommet inn i uke 14, så jeg føler meg litt tryggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. september 2007 #385 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg stolte ikke på 12ukers-grensen heller, jeg. Tenk om terminen ikke var riktig, og jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde. Hehe. Men nå har jeg kommet inn i uke 14, så jeg føler meg litt tryggere. Sånn tenker jeg litt også. Men jeg har veldig regelmessig mens, så om et par dager er det nok i alle fall innenfor grensa. På ultralyden i går var babyen dessuten 5,3 cm, og etter hva jeg har lest er vanlig str i uke 12 5,2 cm, og jordmor sa at den hadde normal 12-ukers størrelse. Så føler meg rimlig trygg nå ja. I uke 14 kan du i alle fall stole på at du er over 12 uker, med mindre du har ekstremt uregelmessig mens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. september 2007 #386 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har hatt litt uregelmessig mens, men det har bare variert med 2-4 dager, så jeg er ganske så sikker på at jeg er over 12ukersgrensen. Dessuten så har mange vokst såpass at jeg må være noelunde 14 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. september 2007 #387 Del Skrevet 20. september 2007 Tror ikke så små variasjoner karakteriseres som uregelmessig mens. Uregelmessig er vel mer sånn at man aldri vet når den kommer, og hvor lenge den blir.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. september 2007 #388 Del Skrevet 20. september 2007 Ja, godt mulig. Har i hvert fall ikke hatt helt stabil 28dagers syklus da Jeg mente forresten å skrive MAGEN, ikke mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. september 2007 #389 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg har hatt sånn noenlunde stabil 28-dagers syklus siden 16-17 års alderen. Blir ofte pluss/minus en dag, men jeg regner meg som rimelig stabil. Så da har jeg forhåpentligvis rett termin nå, og er 12 uker på vei på ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella domina Skrevet 20. september 2007 #390 Del Skrevet 20. september 2007 Hvordan har det gått med deg i dag Mocca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 20. september 2007 #391 Del Skrevet 20. september 2007 Redd for at det har gått den gale veien for Mocca, jeg.. siden hun ikke har gitt oss noe tilbakemelding.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. september 2007 #392 Del Skrevet 20. september 2007 Huff... Får ikke håpe det! Blir reint bekymra her jeg. Synes vi begynner å få et fint nett-fellesskap i mars-april klubben, og håper jo det går bra med alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle_liten Skrevet 20. september 2007 #393 Del Skrevet 20. september 2007 Har ikke hatt mulighet for å logge meg på før nå. Lurer også på hvordan d går m ~Mocca~..... Kan jo hende at hun bare ikke har hatt mulighet til å være her inne i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 20. september 2007 #394 Del Skrevet 20. september 2007 Uff. Krysser alt jeg har for at det går bra med Mocca!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tatiana Skrevet 21. september 2007 #395 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg krysser fingrene for mocca... Jeg tror jeg må titte innom her i dag selv om jeg er på jobb, i tilfelle mocca gir lyd fra seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 21. september 2007 #396 Del Skrevet 21. september 2007 Uff jenter, jeg har tenkt på dere.. Frosken har dessverre reist!! :gråte: Eller, det er vist over 5 uker siden den reiste, for legen kunne nesten ikke finne noe på ultralyden som jeg kom meg på i går. Tok den på sykehuset, så jeg ble lagt inn med en gang. Jeg tok ultralyden kl.1230, ble lagt inn. Klokken 1530 kom de og skulle ta meg med på utskaping uten at jeg hadde fått stikkpillene som jeg skulle ha. Så da måtte jeg få de og vente en time. Fikk komme til kl.1850, våknet 1920, var på rommet igjen 2030 og ble værende der i natt.. Jeg har det fint, men var fryktelig redd for selve utskrapingen i går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. september 2007 Forfatter #397 Del Skrevet 21. september 2007 Huff, jeg vet ikke hva jeg skal si jeg Mocca. Dette var fryktelig trist! Lei meg på deres vegne. Håper kroppen kommer seg rakst og at dere finner mot til å prøve igjen. Stor fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 21. september 2007 #398 Del Skrevet 21. september 2007 Uff jenter, jeg har tenkt på dere.. Frosken har dessverre reist!! :gråte: Eller, det er vist over 5 uker siden den reiste, for legen kunne nesten ikke finne noe på ultralyden som jeg kom meg på i går. Tok den på sykehuset, så jeg ble lagt inn med en gang. Jeg tok ultralyden kl.1230, ble lagt inn. Klokken 1530 kom de og skulle ta meg med på utskaping uten at jeg hadde fått stikkpillene som jeg skulle ha. Så da måtte jeg få de og vente en time. Fikk komme til kl.1850, våknet 1920, var på rommet igjen 2030 og ble værende der i natt.. Jeg har det fint, men var fryktelig redd for selve utskrapingen i går.. Huff, så trist Du og mannen må ta godt vare på hverandre nå. Håper dere kommer snart tilbake i en annen terminklubb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella domina Skrevet 21. september 2007 #399 Del Skrevet 21. september 2007 ~Mocca~ Ingenting man kan si eller gjøre for å gjøre det bedre for deg. Vi tenker på deg. Ta vare på deg selv og snakk med noen om dette. Pass på deg selv, og ta en tur til legen om et par måneder for helsesjekk for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mocca~ Skrevet 21. september 2007 #400 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg føler NÅ at alt egentlig var greit etter utskrapingen. Jeg har aldri vært på sykehus (som jeg kan huske) aldri tatt masse prøver eller noe sånn. Så jeg gruet meg sånn for hva de skulle gjøre med meg! Veneflon og alt det der. Så når alt var over så gikk det egentlig veldig fint! Sov på rom med to kjempesøte damer på ca 60 og 70år, de tok godt vare på meg.. Samboeren min var der helt fra 1330 til klokken 2130, tror han var fryktelig lei av å vente.. Men han sa at han synes jeg var kjempeflink, selv om jeg var veldig redd og gråt endel.. :love: Jeg var dødsnervøs når porteren (?) kom å hentet meg og kjørte meg avgårde, da ville jeg bare løpe avgårde og aldri komme tilbake. På operasjonsstuen var det to veldig hyggelige som møtte meg, anestesilegen hadde de fineste blå øynene som jeg kunne se på, og jeg sluknet som en stein. Legen som tok ultralyden på meg sa at når jeg skulle ta utskrapingen så skulle jeg sitte i en stol alla den som jeg satt i hos henne, men heldivis så fikk jeg likke på en benk hvor de hadde sånne stativ til beina mine.. Når jeg voknet hadde jeg kjempekramper i magen, så jeg fikk vel fire doser med smertestillende og en dose kvalmestillende.. Og så var jeg skikkelig groggy men fin igjen. Jeg kommer ikke til å være redd om jeg må gjøre dette igjen. Det var egentlig veldig fint, for de på avdelingen var hyggelig, de på rommet var koselig og alle var så vennlige.. Takk så mye for at dere har tenkt på meg, så håper jeg at jeg kommer meg inn i en ny terminklubb om ikke så lenge. Og da skal jeg ta ultralyd så tidlig som jeg kan.. For en MA håper jeg at jeg slipper igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå