Gjest Bodillen Skrevet 15. august 2007 #161 Del Skrevet 15. august 2007 Mamma kan se på folk at de er gravide faktisk. Hun har flere ganger gjettet på jentene på jobben sin og noen uker etter fått beskjed om at det faktisk stemmer. Kan jo være noe sånt? Det hender jeg også ser sånt, faktisk. F.eks så jeg Pernille Sørensen før det var offisielt at hun var gravid, og jeg så det tydelig - ikke på magen, den var flat, men på ansiktet. Vet ikke helt hva det er , men mange får et spesielt "drag" over ansiktet når de er gravide. Også er jeg flink til å tippe kjønn. Ser det på kroppen, hvordan magen er i forhold til resten. Har sjelden tippet feil. Men så er det jo heller ikke så mange mulige alternativer, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2007 #162 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg vil selvsagt også se bilder, Grace! Både av magen og babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. august 2007 Forfatter #163 Del Skrevet 15. august 2007 Magen er jo bare feit. Og det er jo ikke fordi jeg er gravid... Men babyen kan dere nok få se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. august 2007 Forfatter #164 Del Skrevet 15. august 2007 Dette er et MMS bilde av UL bilde så det er veldig dårlig, men dere ser den altså fra siden;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2007 #165 Del Skrevet 15. august 2007 Åh.... Der har vi jo LilleGrace!! Så søtt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 15. august 2007 #166 Del Skrevet 15. august 2007 Ååååå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2007 #167 Del Skrevet 15. august 2007 Bodillen: Jeg er sikkert på at Grace gjerne vil at du skal tippe kjønn allerede nå!! (veldig spent selv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 15. august 2007 #168 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Bodillen: Jeg er sikkert på at Grace gjerne vil at du skal tippe kjønn allerede nå!! (veldig spent selv ) Men da må jeg se henne, da... Og jeg må se henne når hun er høygravid. Endret 15. august 2007 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. august 2007 #169 Del Skrevet 15. august 2007 Vil dere vite kjønnet Grace? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. august 2007 Forfatter #170 Del Skrevet 15. august 2007 Bodillen: Jeg er sikkert på at Grace gjerne vil at du skal tippe kjønn allerede nå!! (veldig spent selv ) Hvordan visste du det? Men da må jeg se henne, da... Og jeg må se henne når hun er høygravid. Du kan få se bilde? Men sikkert ikke mulig å se med den fleskamagen jeg har nå Vil dere vite kjønnet Grace? Jeg har sagt at sambo kan bestemme, så får han velge noe han også. Så jeg regner med at vi vil vite det for han sier hvertfall det nå. Men det kan jo endre seg nærmere.. Han er redd for at jeg skal bli skuffa, men jeg kommer jo aldri i verden til å bli det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. august 2007 #171 Del Skrevet 15. august 2007 Skuffa? Hvorfor i alle dager skulle man bli det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. august 2007 #172 Del Skrevet 15. august 2007 Og jeg tipper at du føder 20. mars det er en skikkelig fin dag å føde på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2007 #173 Del Skrevet 15. august 2007 Hvordan visste du det? Altså - det var jeg som var veldig spent selv Men vi har jo snakket om det, har vi ikke? Eller ihvertfall lurt på om det blir jente eller gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. august 2007 Forfatter #174 Del Skrevet 15. august 2007 Skuffa? Hvorfor i alle dager skulle man bli det? :klø: Jeg sa jeg trodde det ble jente, vet ikke hvorfor men jeg tror det. Så han tror jeg blir skuffet om det er en gutt. Noe jeg absolutt ikke blir. Og jeg tipper at du føder 20. mars det er en skikkelig fin dag å føde på Fin dato ja for jeg er født 20 selv, men vil ikke gå over tiden. Tror jeg føder før tiden jeg.. Altså - det var jeg som var veldig spent selv Men vi har jo snakket om det, har vi ikke? Eller ihvertfall lurt på om det blir jente eller gutt Jepp. det har vi:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. august 2007 Forfatter #175 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Fin dato ja for jeg er født 20 selv, men vil ikke gå over tiden. Ja altså, ikke 20 mars da.. Men 20 en annen mnd;) Endret 15. august 2007 av Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. august 2007 #176 Del Skrevet 15. august 2007 det var ganske deilig å slippe å gå over ja, selv om jeg innstilte meg på det da. Er så kjedelig å gå å vente så veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 15. august 2007 #177 Del Skrevet 15. august 2007 Du kan få se bilde? Men sikkert ikke mulig å se med den fleskamagen jeg har nå Hjelper ikke å se deg nå. Må se deg når magen er skikkelig stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. august 2007 Forfatter #178 Del Skrevet 15. august 2007 det var ganske deilig å slippe å gå over ja, selv om jeg innstilte meg på det da. Er så kjedelig å gå å vente så veldig lenge. A en eller annen grunn har jeg alltid tenkt at jeg føder før fordi mamma gjorde det. Selv om det egentlig sikkert bare er tull, for hun fødte tidlig pga svangerskapsforgiftning og at både mitt og hennes liv sto i fare. Så jeg måtte tas med keisersnitt i all hast. Skulle faktisk hatt bursdag på Valentine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. august 2007 #179 Del Skrevet 15. august 2007 Ingenting med min fødsel stemte med mamma sitt. Jeg og søsteren min kom en dag over termin etter lette fødsler begge gangene. Kan ikke skryte på meg noen enkel fødsel akkurat, og fødte en uke før. Neste gang kommer jeg sikkert til å gå to uker over, og begynne å vente en uke før siden det skjedde tidligere denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. august 2007 #180 Del Skrevet 15. august 2007 Absolutt ingenting som stemte med min og mamma sine fødsler heller Jeg håpet det skulle være arvelig, men nei... Mamma følte seg friskere enn noen sinne i sine tre svangerskap og var hverken kvalm eller hadde bekkenløsning. Og fødslene gikk fort og greit alle tre gangene. Jeg var kvalm, hadde bekkenløsning og hadde en lang og fryktelig tung fødsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg